Türkiye Bu Hale Geldi(Foto)
-
muzlar gayet iyi gözüküyo bence sorun yok..Onlar yemese başkası alıp yicekti.Pazarlarda çürümüş muz için para verenler var.Askeri ücretle çalışan bir insan pazardan alacak oldugu muzu çöpte bulursa yer bilader.Bence konu çok abartılmış kriz olmasaydı o muzlar yenmicek miydi ? birde adamlara hayvan muamelesi yapıp kameraya çekmiş..
-
Eskiden çöpten ekmek çıkarırlardı şimdi muz :| Acaba ekonomi mi iyiye gidiyo :D
-
Yazık ya ne hallere geldik :S
-
yazık ya harbiden PARASIZLIĞIN a.q bi insanı ac bırakmak kadar adilik olurmu Cebe atan başkanlar, ülkeyi satanlar utansın...
-
Fakir daha fakir oldu.
-
belediye çöpçülerinin maaşı= 1900ytl
işçinin maaşı=490 ytl
aradaki farkı siz hesaplayın ..bu adamlar diil muz çöpte beleş y..rak bile yerler ;)
-
bir insanı açlıkla terbiye edemezsiniz. söker boğanızdaki ekmeği alır fırsat eline geçince...
çöpçülerin maaşı 1900 değil bi kere sallama her belediyeye göre değişir. en fazla 550 ile 750 arasıdır. yüksek alanlarda 5 yada 10 yıl emek vermiştir. fakat belediyelerdeki temizlik şirketleride geçicidir ihaleyle her 3 senede bir ihale anlaşması olur. İşçinin maaşı 490 değil 527 ytl dir. bu bile azdır. en az 800 tl olmalıdır.Çöpçülerimizin çöpten buldukları alüminyum parçalarını satıp bir ekmek parası oğluna harçlığı zor zoruna verir. borçlu ise hayatı darma dumandır. Hayata küskün yaşarlar.
hani bazıları muz güzel bişey olmaz gibi saçma konuşuyor. Onurlarına yakıştırıyorlar galiba..bunu haketmiyor Türk vatandaşı.
-
PyramiD bunu yazdı:
-----------------------------
verin akp'ye yiyin muzları :l
-----------------------------Akp iLe ne alakası var ben anlamadım? Açıklarmısın? ßunun en güzel tanımı cahillik olur..Çöpten muz yiyen adamın ben oy kullanma kapasıtesınınde oLdugunu zannetmıyorum.
-
çöpten çıkan muz ne kadar taze. hayret.
-
Türkiye veya bir başka ülke hepsi bütün dünya için geçerli
sistem böyle işliyor yüzyıllardan beri !
