folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Türkiye Bu Hale Geldi(Foto)



Türkiye Bu Hale Geldi(Foto)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    muzlar gayet  iyi gözüküyo bence sorun yok..Onlar yemese başkası alıp yicekti.Pazarlarda  çürümüş muz için  para verenler var.Askeri ücretle çalışan bir insan  pazardan alacak oldugu muzu çöpte bulursa yer bilader.Bence  konu  çok abartılmış kriz olmasaydı o muzlar yenmicek miydi ? birde  adamlara  hayvan muamelesi yapıp kameraya  çekmiş..

    ....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Eskiden çöpten ekmek çıkarırlardı şimdi muz :| Acaba ekonomi mi iyiye gidiyo :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    Yazık ya ne hallere geldik :S


  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    yazık ya harbiden PARASIZLIĞIN a.q bi insanı ac bırakmak kadar adilik olurmu Cebe atan başkanlar, ülkeyi satanlar utansın...


    Nerde o eski TBT...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek
    Fakir daha fakir oldu.

    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkness_izmir
    darkness_izmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    belediye çöpçülerinin maaşı= 1900ytl

    işçinin maaşı=490 ytl

    aradaki farkı siz hesaplayın ..bu adamlar diil muz çöpte beleş y..rak bile yerler ;)


    bendekiler hayel değil plan,planlarımda gerçek değil sadece birer rüya ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    bir insanı açlıkla terbiye edemezsiniz. söker boğanızdaki ekmeği alır fırsat eline geçince...

    çöpçülerin maaşı 1900 değil bi kere sallama her belediyeye göre değişir. en fazla 550 ile 750 arasıdır. yüksek alanlarda 5 yada 10 yıl emek vermiştir. fakat belediyelerdeki temizlik şirketleride geçicidir ihaleyle her 3 senede bir ihale anlaşması olur. İşçinin maaşı 490 değil 527 ytl dir. bu bile azdır. en az 800 tl olmalıdır.Çöpçülerimizin çöpten buldukları alüminyum parçalarını satıp bir ekmek parası oğluna harçlığı zor zoruna verir. borçlu ise hayatı darma dumandır. Hayata küskün yaşarlar.

    hani bazıları muz güzel bişey olmaz gibi saçma konuşuyor. Onurlarına yakıştırıyorlar galiba..bunu haketmiyor Türk vatandaşı.


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trabs0n
    trabs0n's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2009
    Erkek

    PyramiD bunu yazdı:
    -----------------------------
    verin akp'ye yiyin muzları :l
    -----------------------------

     Akp iLe ne alakası var ben anlamadım? Açıklarmısın? ßunun en güzel tanımı cahillik olur..Çöpten muz yiyen adamın ben oy kullanma kapasıtesınınde oLdugunu zannetmıyorum. 


    AğLıyor musun? Diye soruyor bide Mal!!! Yok ben gözümden işiyorum !.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanacasta
    sanacasta's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2003
    Erkek
    çöpten çıkan muz ne kadar taze. hayret.

    https://twitter.com/ElliotticianRB
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    Türkiye veya bir başka ülke hepsi bütün dünya için geçerli
    sistem böyle işliyor yüzyıllardan beri ! 

     


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
Toplam Hit: 11755 Toplam Mesaj: 66