folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Turkiye Genelli Grip Salgini



Turkiye Genelli Grip Salgini

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    La hastalıkları çok abartıyorsunuz salgın neymiş amuha goyim size ciddiyim ilaç kullanmayın ( antibiyotik )belli bir süre sonra vücut tepki vermemeye başlıyor.İlaç kullanmıyorum anca başım ağrırsa 1-2 tane ağrı kesici oda çok ağrırsa hani yattım kalktım geçmediyse Turp gibiyim maşallah hasta olmam doğru dürüst.


    İlaç kullanmıyorum diye geri kafalı diyebilirsiniz kabulüm.


    Not:Bu yaşıma kadar serum bile yemedim amk,amma çok içimi döktüm bee

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Çok fazla antibiyotik kullanmamanın yararlarını bu zamanlarda görüyorum. Ne zaman bi salgın olsa gelen mikroba silleyi vurup yoluma devam ediyorum.

    Bu zamana kadar antibiyotik kullanmamı gerektiren tek hastalığım bademcik şişmesi, o da bademciklerim normalden iri olduğunda vücuda mikrop girmeye çaçlışınca bademcikler davul gibi oluyor konuşamıyorum bile. Onda da 3 gün kullanıyorum geçiyor.

    Benden tavsiye böyle hasta olmaya başladığınızı hissettiğinizde bol tuzlu suya 1 çay kaşığı karbonat koyun her gün 2 kere ağzınızı gargara yapın, baş ağrınız olursa en fazla aspirin alın onu da abartmayın öyle, bu şekilde ben 22 yıldır yaldır yaldır yaşıyorum :D


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    avatar
    avatar's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    bende diyorum niye bir haftadır evde ölü gibiyim 


    Profesyonel Öküz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Çözümlerden biri: bal (:



    vatandaşa kafam girsin!..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    2 sene önce çarşıdan yahya kaptana giderken minibüste, kocaelide, yüzüme hapşuran orospu çocuğu seni hayatımın sonuna kadar unutmayacağım.

    Hastalıklar geçiyor arkadaşlar, bol vitaminli, sarımsak, soğan ile geçiyor, tabi antibiyotik 4-5 güne geçiyorsa doğal yolla 2 haftaya geçiyor, o da sigara kullandığım için kullanmasan 1 haftaya iyileşirim eminim. Siz spor yapın mutlaka arkadaşlar, beslenmenize dikkat edin, bir bok olmaz, bunlar klişe laflar fakat sizin bunu açmanız lazım örneğin beslenmeye dikkat etmek derken gdo'ya çok yanaşmamak, abur cubur yememek, su miktarına dikkat etmek, yeterli protein, vitamin almak gibi, vücut atlatır bunları.

    Benim gözlemim şu, metrobüsler amına koyar istanbulun o sıkışıklıkta mikroplu yerlere dokunmama şansı yok, metrobüse biniyorsanız oyum size.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    ayın 31 ınden berı yatırıyorum...

    ınat ettım doktora gıtmedım :D

     

    en   son tylolhot  aldım  verdım ayarı kat kat gıyındım gırdım yorganın altına.... 

    sımdı daha ıyıyım

     


    http://profil.gittigidiyor.com/kady
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    3 senedir grip olmadım. bağışıklık sistemim ile gurur duyuyorum :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek
    FCN bunu yazdı

    3 senedir grip olmadım. bağışıklık sistemim ile gurur duyuyorum :D

    var mı özel yaptığın bir şeyler?


    All is well
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek
    telekom bunu yazdı

    Çözümlerden biri: bal (:


    bal olayı doğruysa hastalanmamamın nedeni bu 

    günde 1 kavanoz bal rahat rahat bitiririm.


    Converse giyen uzaylı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    bal iyi geliyor sanırım geçen grip olduğumda ıhlamurun içine bal koydum baya bide limon sıktım iyi gelmişti

Toplam Hit: 4739 Toplam Mesaj: 45