folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Turkiye Genelli Grip Salgini



Turkiye Genelli Grip Salgini

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo

    Hasta olup ilaç kullanmak istemeyen varsa Tantum şurup alıp bana hediye edebilir

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Sıkı giyinip bol bol bal yiyince değil hasta olan kişi yada kişiler evinde dinlenip millete de bulaştırmadığında iyi olacağız ama olmuyor :)


    arbeit macht frei
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Beyler her sene askeri grip aşısı vurdururum beni bile etkiledigine gore bu grip falan degil sokayim boyle mikroba gecmiyor ibne. Kuru oksuruk goz yanmasi halsizlik calisamiyorum amk.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    bir tanıdık doktora gitti doktor demiş bu grip çok tehlikeliymiş dediğine göre gribi suriyeliler getirmiş panzehiri yokmuymuş neymiş dikkat edin gençler 


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    hoşgeldin güzel hastalık :(

    ses tellerim öksürdükçe yırtılıyor sanki lan :( 


    Boş İşler Uzmanı..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    O gribi kim çıkardıysa ilk kobay olarak beni seçti galiba!!!

    Şerefsiz hastalık 1.5 ay önce 1-2 hafta yokladı sonra geçti dedim.

    Son 3 haftadır da yakın ilişkideyiz kendisiyle,

    Boğazım yanıyor resmen, faranjit, grip, öksürük, öksürünce karında orda burda ağrı gibi ileri versiyonlara geçtim.

    Zatürre neyim olmazsam iyidir!

    Çaresi ne çözemedim ama haplar-sandozlar-ıvır zıvırlar iyileştirici etki yapmıyor sadece etkiyi azaltıyor kısmen ( azaltıyorsa o da )

    Aman çarpılmayın dikkat edin diyeceğim de daha çok etrafınızdakilere dikkat edin çünkü hasta olmayan yok gibi :)

    Herkese geçmiş olsun...

     


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    türkiye genelli değil galiba ya istanbulda çok raslamadım ben. 

    konya'da akrabalardan baya var ama hasta olan. giderken maske takıp mı gitsem napsam

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Persebar
    Persebar's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2013
    Erkek

    Bu virüs afrikadan bir muzun içinde geldi.


    Sistemlerdeki güvenlik açıkları, onu üretenleri unutmamanız için üretenler tarafından bırakılan bir hatıradır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    normalde sınav haftalarına girince garanti hasta olurdum. ama bu sene tık yok.

    çünkü zamanında hiçbir ilaç almadan takıldım. ve eskiden gündüzki havaya güvenip (kahpe manisa) montsuz okula giderdim.

    akşam götümde bi kalıp buzla geri dönerdin eve.

     

    şimdi napıyoruz? hava azıcık bile soğuk olsa mont giyiyoruz (götümüzden ter aksa da)

    içlik giymeyi unutmayın la :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Bir ay öncesine kadar havale geçirecek kadar grip olmuştum. Hayatım da ilk defa böyle kötü olmuştum. Eczaneden Tylote aldırdım ( gerçi bakkallarda dahi satılıyor bu tylote ) neyse babam bu tylote biz küçükken koyunlara veriyorduk koyunlar hastalanınca içme faydası yok dedi bende yine de içtim. 2 tane aldırmıştım ve öğlen akşam içtim. İçtiğim gibi terletiyordu yerimde sıcak olunca terim soğumuyordu bu şekilde bir buçuk günde iyileştim. Tavsiye edilir. TYLOTE


    🥒
Toplam Hit: 4743 Toplam Mesaj: 45