folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Turkuaz / Damla Markalı Su'ları Almayın..



Turkuaz / Damla Markalı Su'ları Almayın..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    forcarbon
    forcarbon's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2007
    Erkek

    Bakkaldan gittim 1.5 lt. su aldım eve geldim içtim ve tadı çok deişk geldi acımtırak değişk bi tadı vardı sonra internete "damla su" yazdım araştırdım ve bunları gördüm.. arkadaşlar okumanız sağlığınızın hayrına.. saygılar..

     

    Bu yazı Y.Doç.Dr. Cemalettin CAMCI tarafından hazırlanmıştır

    Dün gece eve dönerken su almak üzere markete uğradım, görevliye şöyle sordum:

    1,5 lt. su var mı? Ama Turkuaz/ Damla dışında lütfen !!!

    Turkuaz çıktığından beri bu şekilde su alıyordum artik.

    Para verip kötü su içmeye hiç niyetim yok! Marketteki adamın dediklerini aynen aktarıyorum:

    - Abi, ben o sudan satmıyorum. İnan ki gelen müşterilerden onda dokuzu senin söylediğin şeyi söylüyor.

    Peki, neden halen satıyorlar?’ diye sordum.

    - Abi, Turkuaz/Damla suyu, marketlere bedava veriliyor, satarsan kara geçiyorsun, satmazsan öylece duruyor. Ama ben satmıyorum, çünkü alan yok.

    Ayrıca CocaCola satanın Turkuaz/Damla da satma zorunluluğu var, hatta Başka su sattırmamaya çalışıyorlar.

     

    Türkiye’de bazı şişeli içme suları doğal kaynak suyu değil.

    Doğal kaynak sularında devlete para ödemeniz gerekiyor, artı bu tesislerin yatırım maliyeti çok yüksek.

    Dolayısıyla CocaCola ne yaptı,

    kaynak suyu araştırmalarının maliyetlerini çok yüksek bulduğu için

    Bursa/Kestel ovasındaki CocaCola fabrikasında derin kuyu pompalarıyla ovanın suyunu çekerek bunu da termostan geçirip filtre ederek hem CocaCola meşrubatını hem de Türkuaz/Damla’yı şişelemeye başladı.

    Türkuaz/Damla’nın etiketinin üst ve altındaki Kahverengi şeritlere dikkat edin:

    ‘Sofra İçeceği’ yazar. Devlet, CocaCola’nin uyanıklığını kanuna uydurmak ve uyanıklığa yapılacak itirazları bertaraf etmek için böyle bir kural çıkardı!

    Binlerce dönümlük tarım arazisinin bulunduğu

    ve CocaCola hariç

    hiçbir İsletmeye ‘derin kuyu pompası’ çakma izni verilmeyen Kestel ovasında,

    yeraltından çekilen su, filtre edilip daha sonra içine bazı mineraller katıldıktan sonra

    Türkiye’nin en ücra kasabalarına bile satılıyor ve lıkır lıkır içiliyor.

    Bazı yazlık kasaba ve köylerde neredeyse Turkuaz/Damla harici içme suyu bulamazsınız çünkü

    dağıtım ağı çok güçlü. Bayilere baskı bile olduğu yolunda duyumlar aldım.

    Turkuaz/Damla içmeye Devam edecekseniz, unutmayın, yapay bir su içiyorsunuz.

    Duyarlı bir vatandaş olarak konuya dikkatinizi çekerim.

    Her tarafı doğal kaynak sularıyla dolu memlekette, millete kuyu suyunu zorla ve de üstüne para alarak içiriyorlar.

    İçmeyin arkadaşlar!

     

    Ücretsiz’ adını bile söylemeyen bu malum firmalar,

    ‘Ücretsiz su veriyorlarsa’

    bunun nedenini DÜŞÜNÜN VE BULUN!!

    Yazan

    Y.Doç. Dr. Cemalettin CAMCI

    Fırat Üniversitesi Genel Cerrahi Elazığ-Türkiye


    liseliyim ben , Tanrı,güneşi her gün yeniden doğurarak,bizi mutsuz kılan her şeyi değiştirmemiz için zaman tanıyor bize.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BrighStar
    BrighStar's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2009
    Erkek

    duymustum bunu saolasın hocam tekrar gündeme getirdiğin için ..


    . Ben Kimseyi Kaybetmedim Herkez Beni KAYBETTİ... .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    turkuaz kalkdı zaten :D


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    bir kere içtim. harbiden kötü.

    ayrıca madem bu kadar güçlü bir dağıtım ve reklam gücün var adam gibi su çıkarıp piyasaya ortak olmak daha mantıklı değil midir?


    He is finding himself.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BrighStar
    BrighStar's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2009
    Erkek

    ErikLi ve Yalısuyu Tek gecerim Baska Su tanımam ..


    . Ben Kimseyi Kaybetmedim Herkez Beni KAYBETTİ... .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ashitaka
    Ashitaka's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2009
    Erkek

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    bir kere içtim. harbiden kötü.

    ayrıca madem bu kadar güçlü bir dağıtım ve reklam gücün var adam gibi su çıkarıp piyasaya ortak olmak daha mantıklı değil midir?


    -----------------------------

    Öyle yapsalarmış Türk su piyasasını da ele geçirebilirlermiş.

    Bence Erikli,yıllardır erikli içiyorum.


    Süngerler asla kötü bir gün geçirmez.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    turkuaz arıtma suyu


    Bittik biz bittik
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    erikliden şaşmayın hajım... uludağın zirvelerinden gelen serinlik heueuheu reklam gibi oldu:)


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ashitaka
    Ashitaka's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2009
    Erkek

    rappermcs bunu yazdı:
    -----------------------------

    erikliden şaşmayın hajım... uludağın zirvelerinden gelen serinlik heueuheu reklam gibi oldu:)


    -----------------------------

    :D


    Süngerler asla kötü bir gün geçirmez.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    Hocam en iyisi arıtma suyu waterbox diye marka aldık apartmandan biri de bu işin içinde adam kendisi de kullanıyor yakın tanıdıklar zaten tüm apartman aldılar ve çoğu ünlüde onu kullanıyor adamla muhabbetlerimde söyledi okan bayülgen bir kaç kişi daha söyledi mükkemmel tadı var suyun tavsiye ederim.


    Zamanı durduramazsın.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    biz fakiriz :( musluktan içiyoz geçen yanlışlıkla arkadaşın erikli suyundan içtim hastaneye kaldırdılar zengin suyuya bünyem kaldırmadı :|

    nutellada yiyemiyorum ben dokunuyo... hele bi kere adidas giydim derim ufucuk oldu 

Toplam Hit: 8758 Toplam Mesaj: 55