folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tuzlaya Nasıl Gideriz ?



Tuzlaya Nasıl Gideriz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    haremde in diyenler var manyakmısınız la siz :s gebzede in üstat sen. gebze hareme atla tuzla da in sonrası malum :D

     


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek

    Zande bunu yazdı:
    -----------------------------

    1- Harem'de in otobüsten. Banliyoye bin, son durak Pendik in. Oradan DENİZ HARP'e giden minibüse bin. Tam kapıda in.

    2- Gebze'de in. Gebze-Harem dolmuşuna bin. Tuzla'da in. Deniz Harp'e giden minibüse bin.

    3- Gebze'de in. Gebze-Harem dolmuşuna bin. Tuzla'da in. Taksiye bin.


    -----------------------------

    dıdısının dıdısı hocam naptın sen ya.

    samandıra tesislerde in metroyla gelirsen. oradan servise bin en beleşinden ama sor kaç dak orda oldugunu cok dolasıyosa taksiye bin 20 tl yazar max.

    edit: daha çok tutar demeyin e-5 ten gidicek taksi sonucta hocular


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    jelwy bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaygusuz hocam çalışıyorum onun için 2 gün izin alırsam kovuldum demektir.


    -----------------------------

    geleceğin söz konusu skerim işini deyip 1 gün önceden çıkacaksın.

    ankaradan gebzeye  5 - veya6 saatte gelirsin.

    sabah çıkarsın 9 gibi akşam 3-4 gibi gebzeye gelirsin 5 de tuzlada olursun mülakat yerini öğrenirsin ordan yakınlarda bi otelde gece kalırsın. iyi bi uyku sonrası gece 5 de kalkarsın gidersin mülakata.

    ertesi gün geri dönüş yaparsın...ücetsiz izin iste gerekirse ,sonra çok pişman olursun


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    rappermcs

     

    Dehşet tarif etmişsin :)

     

    Bence yürüyerek

     


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snooper
    snooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek

    gebze otogarında inip harem minibüsüne binmek en mantıklısı ancak erken saatlerde otogardan gebze-harem  seferi varmıdır bilemem.

    istanbul seyahat firması şifa  mahallesinde indirebiliyor erken saatlerde. Bazen ibnelik yapıp otogardan başka yerde indiremiyoruz diyorlar. Şifa mahallesinde indiğin takdirde e-5 de en geç 15 dakikada gebze-harem geçer.

    Haremde yada ataşehirde indiğin takdirde gitmiş olduğu yolu tekrar geri gelmiş olacaksın!


    sana çirkin dediler düşmanı oldum güzelin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    hacı ataşehirde falan inme daha uzak kalır gebzeden rahat gidersin

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackseaboy28
    blackseaboy28's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2011
    Erkek

    __hsyN__ bunu yazdı:
    -----------------------------

    gebze-hareme binersen inemezsin böyle fort yok arkadaş :)

    ama en mantıklı yol bence de bu :/


    -----------------------------

     

    :D

     

    hocam bak sana söyleyeyim en net 

    gebze de in gebze hareme bin .

    şöföre de ki beni deniz harp okulunda indir. 

    adam seni e5 tuzla köprüsünde indirir. burdan asagı yürü der.

    arkadasların dediğine göre minibüs varmıs ben hiç görmedim ama sana kalmıs ister taksi ister minibüs istersende yürürsün mesafeyi bilmiyorum ben . 


    Mobil uygulama geliştirilir.
Toplam Hit: 4842 Toplam Mesaj: 28