folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Twitter Api Çalışma Mantığı



Twitter Api Çalışma Mantığı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    evt yokmuş codeplex de ama github da var

    https://github.com/ideoforms/python-twitter-examples/

    --

    18 tane örnek varmş

    https://github.com/ideoforms/python-twitter-examples/search?q=python+twitter&ref=cmdform 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Örneğin girilen k.adı ve parolanın ardından user timeline çeken kod var elimizde altta şimdi bunu kurucak her insan oradaki access token'i nasıl giricek ? Girmesine gerek var mı ( ki vardır yani ) 

    #!/usr/bin/python
    
    #-----------------------------------------------------------------------
    # twitter-oauth-timeline:
    #  - uses the Twitter API and OAuth to log in as your username,
    #    and lists the latest 50 tweets from your feed.
    #-----------------------------------------------------------------------
    
    from twitter import *
    
    # these tokens are necessary for user authentication
    # (created within the twitter developer API pages)
    consumer_key = "XxXxXxxXXXxxxxXXXxXX"
    consumer_secret = "xXXXXXXXXxxxxXxXXxxXxxXXxXxXxxxxXxXXxxxXXx"
    access_key = "XXXXXXXX-xxXXxXXxxXxxxXxXXxXxXxXxxxXxxxxXxXXxXxxXX"
    access_secret = "XxXXXXXXXXxxxXXXxXXxXxXxxXXXXXxXxxXXXXx"
    
    # create twitter API object
    auth = OAuth(access_key, access_secret, consumer_key, consumer_secret)
    twitter = Twitter(auth = auth)
    
    # request my home timeline
    # twitter API docs: https://dev.twitter.com/docs/api/1/get/statuses/home_timeline
    statuses = twitter.statuses.home_timeline(count = 50)
    
    # loop through each of my statuses, and print its content
    for status in statuses:
    	print "(%s) @%s %s" % (status["created_at"], status["user"]["screen_name"], status["text"])
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hocam access token dan ne anlıyorsun anlamıyorum.

    bahsettiğin şey programda yazan consumer key, access key ise bunları senin yazman gerek, kullanıcı ile bir ilgisi yok..

    kullanıcı sadece login olduğunda sen bir access token alıyorsun atıyorum efsşokrşotk54ş3k5435k43p5k3p4e gibi bi şey

    bunu kullanarak permission sorguluyorsun. access token un amacı sadece güvenlik


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Hocam anlatmak istediğim 

    consumer_key = "XxXxXxxXXXxxxxXXXxXX"
    consumer_secret = "xXXXXXXXXxxxxXxXXxxXxxXXxXxXxxxxXxXXxxxXXx"
    access_key = "XXXXXXXX-xxXXxXXxxXxxxXxXXxXxXxXxxxXxxxxXxXXxXxxXX"
    access_secret = "XxXXXXXXXXxxxXXXxXXxXxXxxXXXXXxXxxXXXXx"

    bunları ben girdim 1 kere programa kullanıcı bu .py dosyasını aldı diyelim kullanmak istiyor oradaki bilgilerin değişmesi gerekiyormu her kullanıcıda ? şayet değişiyorsa bunu nasıl otomatik hale getirebiliriz.Bilgileri doğrulama zaten twitter.VerifyCrenditials() la sağlanıyor.

    Yani bu key ler değişkenmidir her kullanıcıda değişir mi ? yoksa sadece uygulamanın keyleri  oldugu için uygulamaya izin veren kullanıcıda otomatik olarak değişirmi


    Anlatmak istediğimi anlatamıyorum kusura bakmayın arkadaşlar :(  

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hayır hocam onlar değişmeyecek, burdaki key sistemi farklı olabilir ama o 4 lünün 2 si senin developer key in 2 si de o uygulama için oluşturduğun key olması lazım. belki farklı da olabilir 4 ü de o uygulama için olan key indir. 

    mesela şuan yaptığın uygulama için bu keyleri aldın ve uygulamanın adı XXX olsun, yarın YYY isimli farklı bi uygulama oluşturduğunda, farklı key kullanacaksın sadece o zaman değişecek bu keyler, uygulama değiştiğinde değiştirmelisin. zaten api tarafında create new app gibi şeyler olmalı, bu keyler 1 app a ait. (tabi dediğim gibi sabit key de olabilir 2 si yani sadece sana özel developer key, diğer 2 si de app keyi ama 4 ü de app key olabilir)

    anlatabildim mi?


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Gayet iyi anlattınız hocam teşekkürler :)


    Yalnız buda güvenlik açığı ortaya çıkarmaz mı acaba :D


    ben mesela twitter.GetUserDirectMessage(unbalanced) [attım burayı] yaptım senin dm lerine ulaşabilirim sonuçta ? kodlarda açık olduğu için böyle bir değişim yapılabilinir yani 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    ama unbalanced isimli kullanıcının senin uygulamana izin vermiş olması gerek. permission olayı var, şunu yapsın bunu yapmasın gibilerinden. twitter ı detaylı olarak bilmiyorum ama gerekli güvenlik önlemleri var. sen sadece yaptığın uygulama için keylere sahipsin ve kullanıcı izin verirse eğer uygulaman onun hesabına erişebilir.. ha tabi içine zararlı kod koyup bilgilerini çalabilirsin de 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    abi v1.1 olduktan sonra app gelistirmedim. amk 6 ay v1 icin app yazdım yayina aldigim gün apileri güncellediler..

    sonra trip attım bıraktım.


    [22817//kaanabak]
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    nurk bunu yazdı

    abi v1.1 olduktan sonra app gelistirmedim. amk 6 ay v1 icin app yazdım yayina aldigim gün apileri güncellediler..

    sonra trip attım bıraktım.

    sana gönderdim hocam 1.1 ile yapmıştım ben


    www.yesilgrow.com - Growshop
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSH
    SSH's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    sharp ben alıyım canım o uygulamayı.

     


    sırıtma la.
Toplam Hit: 3688 Toplam Mesaj: 26