Ubuntu Yüklenmiyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    aynen resimdeki.

    Altta birşeyler yazar. Hangi işlemi yaparken sıkıntı var onu görüp, fikir yürütebiliriz.

    Sanal makinaya kurmak zor. Sinir ediyor beni. NEdne bilmiyorum ama pardus'u bile sıkıntı çekmeden kuruyorum nerdeyse ama ubuntu problem çıkarttı.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı

    aynen resimdeki.

    Altta birşeyler yazar. Hangi işlemi yaparken sıkıntı var onu görüp, fikir yürütebiliriz.

    Sanal makinaya kurmak zor. Sinir ediyor beni. NEdne bilmiyorum ama pardus'u bile sıkıntı çekmeden kuruyorum nerdeyse ama ubuntu problem çıkarttı.

    o kısmı skip diyerek geçtim şimdi kurdu ama internete girmiyor.Daha önceden de aynısı oldu.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    İnternet muhtemelen sanal makina ile ilgili ayarlarda. PAylaşımı açman lazım. Onu yaptın mı ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı

    İnternet muhtemelen sanal makina ile ilgili ayarlarda. PAylaşımı açman lazım. Onu yaptın mı ?

    evet yaptım.Tekrar silip yükleyeyim sanal pcyi bakalım.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    yok silmene gerek yok. Ayarlardan, interneti paylaştıracasın.

    Birzdan yatıcam , şurada vardır (izlemedim videoyu)

    http://www.youtube.com/watch?v=oVo_zFhGe3U

    **

    sağ tıklayıp ayarlar -> network -> enable bilmemne gibi birşey olması alzım. Kurulu değil hatırlamıyorum.

    virtualbox internet ayarları diye yazsan çıkar sonuçlar.

    Kolay, iki dakikalık iş.

    edit:

    şunlara göz atarsın ;

    http://forum.ubuntu-tr.net/index.php?topic=32739.0
    http://www.cozumpark.com/forums/thread/85107.aspx
    http://forum.shiftdelete.net/egitim-videolari/130795-virtualbox-ile-ana-bilgisayar-arasinda-ag-baglantisi-kurma-%5Bvideo-anlatim%5D.html
    http://www.agciyiz.net/index.php/genel/bilgisayarimizda-virtualboxta-kurdugumuz-sanal-makineleri-gns3-topolojilerine-ekleme/

     

    Ayro tarafından 20/Eyl/13 02:26 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    srsr_mnyk
    srsr_mnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2010
    Erkek

    ubuntuyu siktir et 

    Minti dene benim acayip hoşuma gitti bide windows kullanıp ubuntuya geçince pencere küçültme büyütme yerleri ve çubuğun tersliği insanı sinir ediyor

    Mint tam windowsdaki gibi olduğu için sıkıntı yaratmıyor 

    Virtualboxa neden kuruyorsunki windows içersinede kurabilirsin windowsa zarar vermeden pc açılırken sorar hangisini açam agam diye

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı

    yok silmene gerek yok. Ayarlardan, interneti paylaştıracasın.

    Birzdan yatıcam , şurada vardır (izlemedim videoyu)

    http://www.youtube.com/watch?v=oVo_zFhGe3U

    **

    sağ tıklayıp ayarlar -> network -> enable bilmemne gibi birşey olması alzım. Kurulu değil hatırlamıyorum.

    virtualbox internet ayarları diye yazsan çıkar sonuçlar.

    Kolay, iki dakikalık iş.

    edit:

    şunlara göz atarsın ;

    http://forum.ubuntu-tr.net/index.php?topic=32739.0
    http://www.cozumpark.com/forums/thread/85107.aspx
    http://forum.shiftdelete.net/egitim-videolari/130795-virtualbox-ile-ana-bilgisayar-arasinda-ag-baglantisi-kurma-%5Bvideo-anlatim%5D.html
    http://www.agciyiz.net/index.php/genel/bilgisayarimizda-virtualboxta-kurdugumuz-sanal-makineleri-gns3-topolojilerine-ekleme/

     

    o konularda anlatılan network ayarlarının cogu bende pasif görünüyor.

    Mindi deneyecem.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeadSoul
    DeadSoul's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    ubuntu için virtual boxu salla hocam wubi kur öyle yükle açılışta hangi işletim sisteminin başlayacığı seçersin, kaldıracağın zamanda program ekle ve kaldırdan silersin

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    HolyZat bunu yazdı

    ubuntuyu siktir et 

    Minti dene benim acayip hoşuma gitti bide windows kullanıp ubuntuya geçince pencere küçültme büyütme yerleri ve çubuğun tersliği insanı sinir ediyor

    Mint tam windowsdaki gibi olduğu için sıkıntı yaratmıyor 

    Virtualboxa neden kuruyorsunki windows içersinede kurabilirsin windowsa zarar vermeden pc açılırken sorar hangisini açam agam diye

    mint yükledim internet var görüküyor ama girmiyor yine mk

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Hacilar Live Cd den internet problemsiz calisiyor.Bu mesaji ubuntudan atiyorum.Sanal makinaya yukleyince hala internet calismiyor.

Toplam Hit: 2942 Toplam Mesaj: 26