Ubuntu Yüklenmiyor
-
aynen resimdeki.
Altta birşeyler yazar. Hangi işlemi yaparken sıkıntı var onu görüp, fikir yürütebiliriz.
Sanal makinaya kurmak zor. Sinir ediyor beni. NEdne bilmiyorum ama pardus'u bile sıkıntı çekmeden kuruyorum nerdeyse ama ubuntu problem çıkarttı.
-
zumsuk bunu yazdı
aynen resimdeki.
Altta birşeyler yazar. Hangi işlemi yaparken sıkıntı var onu görüp, fikir yürütebiliriz.
Sanal makinaya kurmak zor. Sinir ediyor beni. NEdne bilmiyorum ama pardus'u bile sıkıntı çekmeden kuruyorum nerdeyse ama ubuntu problem çıkarttı.
o kısmı skip diyerek geçtim şimdi kurdu ama internete girmiyor.Daha önceden de aynısı oldu.
-
İnternet muhtemelen sanal makina ile ilgili ayarlarda. PAylaşımı açman lazım. Onu yaptın mı ?
-
zumsuk bunu yazdı
İnternet muhtemelen sanal makina ile ilgili ayarlarda. PAylaşımı açman lazım. Onu yaptın mı ?
evet yaptım.Tekrar silip yükleyeyim sanal pcyi bakalım.
-
yok silmene gerek yok. Ayarlardan, interneti paylaştıracasın.
Birzdan yatıcam , şurada vardır (izlemedim videoyu)
http://www.youtube.com/watch?v=oVo_zFhGe3U
**
sağ tıklayıp ayarlar -> network -> enable bilmemne gibi birşey olması alzım. Kurulu değil hatırlamıyorum.
virtualbox internet ayarları diye yazsan çıkar sonuçlar.
Kolay, iki dakikalık iş.
edit:
şunlara göz atarsın ;
http://forum.ubuntu-tr.net/index.php?topic=32739.0
http://www.cozumpark.com/forums/thread/85107.aspx
http://forum.shiftdelete.net/egitim-videolari/130795-virtualbox-ile-ana-bilgisayar-arasinda-ag-baglantisi-kurma-%5Bvideo-anlatim%5D.html
http://www.agciyiz.net/index.php/genel/bilgisayarimizda-virtualboxta-kurdugumuz-sanal-makineleri-gns3-topolojilerine-ekleme/
Ayro tarafından 20/Eyl/13 02:26 tarihinde düzenlenmiştir -
ubuntuyu siktir et
Minti dene benim acayip hoşuma gitti bide windows kullanıp ubuntuya geçince pencere küçültme büyütme yerleri ve çubuğun tersliği insanı sinir ediyor
Mint tam windowsdaki gibi olduğu için sıkıntı yaratmıyor
Virtualboxa neden kuruyorsunki windows içersinede kurabilirsin windowsa zarar vermeden pc açılırken sorar hangisini açam agam diye
-
zumsuk bunu yazdı
yok silmene gerek yok. Ayarlardan, interneti paylaştıracasın.
Birzdan yatıcam , şurada vardır (izlemedim videoyu)
http://www.youtube.com/watch?v=oVo_zFhGe3U
**
sağ tıklayıp ayarlar -> network -> enable bilmemne gibi birşey olması alzım. Kurulu değil hatırlamıyorum.
virtualbox internet ayarları diye yazsan çıkar sonuçlar.
Kolay, iki dakikalık iş.
edit:
şunlara göz atarsın ;
http://forum.ubuntu-tr.net/index.php?topic=32739.0
http://www.cozumpark.com/forums/thread/85107.aspx
http://forum.shiftdelete.net/egitim-videolari/130795-virtualbox-ile-ana-bilgisayar-arasinda-ag-baglantisi-kurma-%5Bvideo-anlatim%5D.html
http://www.agciyiz.net/index.php/genel/bilgisayarimizda-virtualboxta-kurdugumuz-sanal-makineleri-gns3-topolojilerine-ekleme/o konularda anlatılan network ayarlarının cogu bende pasif görünüyor.
Mindi deneyecem.
-
ubuntu için virtual boxu salla hocam wubi kur öyle yükle açılışta hangi işletim sisteminin başlayacığı seçersin, kaldıracağın zamanda program ekle ve kaldırdan silersin
-
HolyZat bunu yazdı
ubuntuyu siktir et
Minti dene benim acayip hoşuma gitti bide windows kullanıp ubuntuya geçince pencere küçültme büyütme yerleri ve çubuğun tersliği insanı sinir ediyor
Mint tam windowsdaki gibi olduğu için sıkıntı yaratmıyor
Virtualboxa neden kuruyorsunki windows içersinede kurabilirsin windowsa zarar vermeden pc açılırken sorar hangisini açam agam diye
mint yükledim internet var görüküyor ama girmiyor yine mk
-
Hacilar Live Cd den internet problemsiz calisiyor.Bu mesaji ubuntudan atiyorum.Sanal makinaya yukleyince hala internet calismiyor.
