Üç Araba Modeli Arasında Yardım
-
vw şanzımanı yeniledi demek istedigim disi degil ic aksamda yapilan yenileme. skoda da ayni sekilde vw bunyesine katildiktan sonra yenilendi. 2017 yi tartismam bile ama bir onceki versiyonda toyota daha iyi.
-
agresifsen iki teker üstünde giderim diyorsan jetta :D
-
xylgn_ bunu yazdı
vw şanzımanı yeniledi demek istedigim disi degil ic aksamda yapilan yenileme. skoda da ayni sekilde vw bunyesine katildiktan sonra yenilendi. 2017 yi tartismam bile ama bir onceki versiyonda toyota daha iyi.
Anladım hocam eyvallah.
-
ilteris bunu yazdı
agresifsen iki teker üstünde giderim diyorsan jetta :D
Haahahah :D
-
Dsg sen vaz geç o paraya Skoda superB al rahat et
Toyota kullanan tüm arkadaşlarım düşük tork düşük güç
Ve yüksek yakıt tüketiminden şikayetçi
-
Paran çoksa VW seçilebilir. Bakım için deli para harcarsın.
Ben olsam Corolla'yı seçerdim. Hem Toyota gerçekten yolda kalmaz : )
Japon arabası. Bakım masrafları pahalı değil, yedek parça veya yan sanayi ürünlerini, özel servisi kolay bulursun. Yetkili servis pahalıdır ama memnun kalırsın, paranın karşılığını kesinlikle alırsın.
VW Transporter, Mercedes-Benz E200 kullandım özel servisde tecavüz ediyorlar, VW inanılmaz araç sattı Türkiye'de ama servisler esenler otogarı gibi, yetişemiyorlar. Müşterinin ağzına sıçıyolar afadersin. Zaten sıfır kilometre araç satışında 3 ay beklemek nedir?
Ayrıca Toyota banttan çıkan arabsını test etmez. 12 saatte bir araç banttan çıkar. Üretim hattı sağlam.
Alman arabaları banttan çıktığında test edilir, 72 saatte bir araç banttan çıkar %70 arıza çıkardığı için tekrar bu araç için mesai harcanır.
-
PanxeR bunu yazdı
Dsg sen vaz geç o paraya Skoda superB al rahat et
Toyota kullanan tüm arkadaşlarım düşük tork düşük güç
Ve yüksek yakıt tüketiminden şikayetçi
SuperB pahalı be hocam. Ben en fazla 3-4 yaşında düşük kilometreli araç bakıyorum.
-
Nautilus bunu yazdı
Paran çoksa VW seçilebilir. Bakım için deli para harcarsın.
Ben olsam Corolla'yı seçerdim. Hem Toyota gerçekten yolda kalmaz : )
Japon arabası. Bakım masrafları pahalı değil, yedek parça veya yan sanayi ürünlerini, özel servisi kolay bulursun. Yetkili servis pahalıdır ama memnun kalırsın, paranın karşılığını kesinlikle alırsın.
VW Transporter, Mercedes-Benz E200 kullandım özel servisde tecavüz ediyorlar, VW inanılmaz araç sattı Türkiye'de ama servisler esenler otogarı gibi, yetişemiyorlar. Müşterinin ağzına sıçıyolar afadersin. Zaten sıfır kilometre araç satışında 3 ay beklemek nedir?
Ayrıca Toyota banttan çıkan arabsını test etmez. 12 saatte bir araç banttan çıkar. Üretim hattı sağlam.
Alman arabaları banttan çıktığında test edilir, 72 saatte bir araç banttan çıkar %70 arıza çıkardığı için tekrar bu araç için mesai harcanır.
Hocam yorumun için teşekkür ediyorum, bilgilendirici oldu. Söylediklerini dikkate alacağım :)
-
Dsg eskiden patatesti. Şimdi Dsg keyfi olmadan arabaya binilmez hacı abi. Al octavia yi bak keyfine.
-
Queltos bunu yazdı
Agresiflikten kastım yanlış anlaşıldı heralde. Trafikte makas atan insanları mağdur eden maganda tiplerden değilim kesinlikle ama yerine göre az çok hızı seven biriyim. En azından uzun yolda üzmemeli.
Peki dsg’nin kronik problemleri var mıdır çok mu arıza verir ?
Hocam bizde 2009 Golf Plus Dsg var. Allaha sükür simdiye kadar bi problemi olmadi. Problemi oldu diyenler milyonlarca satan bir sistemin o satis oranindaki kusur sayisini bir sisteme malediyor. Mesela forumda kac kisinin Dsg sansiman arabasi var, kaci problem yasamis. Dsg en iyi yari otomatik sistemdir. Dogru kullanmak gerekli. Zannediyolar ki gazi her an kökleyebilirim. Tam otomatik alamiyorsan Dsg‘den sasma.
Florenzi tarafından 11/Kas/17 18:34 tarihinde düzenlenmiştir