Uçağa Lazer Tutan Kim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    onun şimdi avradi mahir bölgesine hudud agacından yapılan lazeri sokarlar adam öldürmeye teşebbüse giriyor direk. gitti onun makat


    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    mynet haber zaytung aynı 

     aynı bokun az koyu olanı  ama aynı


    http://profil.gittigidiyor.com/kady
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    lazeri denize attiysa bir cacik olmaz ispatta edemezler ifadesini alip salarlar

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    Baracuda bunu yazdı

    valla ben değilim ama bizim yurtta arkadaşlar kız devlet yurduna tutunca güvenlikler el koymuştu :D

    geçen senede bi kaç kimyacı ve elektonikçi fünyeli bi bomba yapıp yurdun az yuakrısında patlattıklarında polis baskın filan yapmış. Trabzonda olsa kesin bizim yurttandır derdim :D

    ailene söyle yurdunu değişsin


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek
    EcHoLL bunu yazdı

    onun şimdi avradi mahir bölgesine hudud agacından yapılan lazeri sokarlar adam öldürmeye teşebbüse giriyor direk. gitti onun makat

    VAllahi bana kalsada müheppet felan vermeleri lazim ciddi ciddi saka gibi geliyor yaa ne olmus lazer tutmus diyorsunuz ama aq hiç oyle degil vallahi. Bence saglam bi ceza verilip medyada bagirta bagirta duyurulmali.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xcorpix
    xcorpix's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2010
    Erkek

    Havalimanında çalışıyorum öncelikle bunu yapanların g.tlerine lazer girdi bir kere gelelim tutunca ne oluyor diyen arkadaşlara  biraz empati kuralım bırak lazer tutulmasını adam uzun farla geliyor araba kullanırken hepimiz sövmuyormuyuz ?ki bu uçak 200 kişi taşıyor....cinayete teşebbüsten yargılansın bence


    Oluruna bıraktıkça olmazlara düştü hep yolumuz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek
    xcorpix bunu yazdı

    Havalimanında çalışıyorum öncelikle bunu yapanların g.tlerine lazer girdi bir kere gelelim tutunca ne oluyor diyen arkadaşlara  biraz empati kuralım bırak lazer tutulmasını adam uzun farla geliyor araba kullanırken hepimiz sövmuyormuyuz ?ki bu uçak 200 kişi taşıyor....cinayete teşebbüsten yargılansın bence

    Bumudur yani hocam verdiğin örnek ? Sebep buysa cezası ağır olmamalı.Nedir yahu ? Araba mı bu, hava ya ak git.Hem koca uçakta camdan pilotun gözüne denk getirmişse tebrik etmek gerekiyor. :) 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    CyberAngel bunu yazdı
    xcorpix bunu yazdı

    Havalimanında çalışıyorum öncelikle bunu yapanların g.tlerine lazer girdi bir kere gelelim tutunca ne oluyor diyen arkadaşlara  biraz empati kuralım bırak lazer tutulmasını adam uzun farla geliyor araba kullanırken hepimiz sövmuyormuyuz ?ki bu uçak 200 kişi taşıyor....cinayete teşebbüsten yargılansın bence

    Bumudur yani hocam verdiğin örnek ? Sebep buysa cezası ağır olmamalı.Nedir yahu ? Araba mı bu, hava ya ak git.Hem koca uçakta camdan pilotun gözüne denk getirmişse tebrik etmek gerekiyor. :) 

    aynen amk. pilotun gözüne lazer tutan adamı ödüllendirmek lazım.. askeriyenin filan sahiplenmesi lazım.

    millet 100 metreden sıgara vuramıyor , adam bilmem kaç metre yüksekliğe lazer tutuyo..

    şerefsizim harcanıyo böyle adamlar.


    http://www.leyladansonra.com/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    xcorpix bunu yazdı

    Havalimanında çalışıyorum öncelikle bunu yapanların g.tlerine lazer girdi bir kere gelelim tutunca ne oluyor diyen arkadaşlara  biraz empati kuralım bırak lazer tutulmasını adam uzun farla geliyor araba kullanırken hepimiz sövmuyormuyuz ?ki bu uçak 200 kişi taşıyor....cinayete teşebbüsten yargılansın bence

    Arabanin uzunlarinin rahatsiz ettigi mesafe max 1 km, farlae genis acili. Yani her yere dagiliyor.

    Lazerin tek bir noktasi var, cama gelse bile ne kadar engelleyebilir tartisilir. Yolda arabalarin (icine tutup riske atmiyorum) onune tutup barikat varmis gibi serit cikmasini sagliyorum yesil lazerle bazen, sikleyen cikmadi simdiye kaDar. 

    Ayrica bilmem kac km kus ucusu uzakta olan ucaga o direk odakli, cizgi halindeki lazer cikacak da pilota grlecek.

    Ustelik pilotlarin camlari yukari dogrudur yani yeri kolay kolay direkt goremezler gorseler bile kisitlidir. Ve ucak inise gecerken burnu havalanir kuyrugu alcalir, bu da demek oluyor ki pilot afedersin siksen goremeyecek yeryuzunu, e basit mantik senin goremedigin de seni goremez, basitce bi aynada iki kisi deneyebilirsiniz biri digerini aynada goremiyorsa ayni sekilde kendiside gorulemez..


    ...said addicted.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    metalkolik
    metalkolik's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    lan okadar lazer sattım inş. onlardan biri değildir. :) gerçi ben herkese yaptm uyarını hareket halindeki araçlara tutmayın die :D


    metal, bir müzik türü değildir bir yaşam tarzıdır, bırak seni yönlendirsin.
Toplam Hit: 5895 Toplam Mesaj: 38