UFO Isıtıcılar Hakkında Bi Soru ?
-
Arkadaşlar öğrenci evime ufo almak istiyorum, Kastamonuda kışlar biraz sert geçtiginden ve evimin büyük olmasından dolayı odam biraz zor ısınıyor, gece 9-12 arası günde ortalama 3 saat yakmayı düşünüyorum ama bunlar ne kadar elektirik harcar faturaya ne kadar etkisi olur bu sekilde kullanırsam ?
Not: Yada daha uygun bi ısıtı bilen var mı, yaz sezonun da alayım biraz daha ucuz olur fiyatlar
-
hocam ufolar 1600w,1800w,2000w,2400w,3000w oluyolar bunu yerine elektrikli battaniye al daha iyi ;) 50-60w arası bise daha ekonomik olur bizim ögrenci evinde her ay faturadan gömüyolardı.
yada elektronik sayacın varsa tarifeli sistem yap hocam
aksam 11 sabah 5 arası %50 indirimli
sabah 5 sabah 10 arası normal tarife
sabah 10 aksam 11 arası %200 yani 2 katı çakıyolar :)
biz gece evde oldugumuz için o saatlerde pek evde olmadıgımız icin sorun yoktu olsak bile battaniye yorgan idare ediyoduk :) ama elektrikli battaniye al daha iyi. soba kurun soba ögrencisiniz odunun cuvalı 4 tl 1 torba komur 10 tl 3 gun yetse ohh mis :D
-
moruk benim bildiğim cok yakıo onlar ama ben sana başka bi tavsyede buluncam
eger ikinci ögretim isen
gece tarifesine geç ikinci ögretimim bende
17-22 arası yüzde 50 pahalı 22-06 arası yüzde 50 indirimli
diğer aralıklarda ise yani gün içinde normal
ben ikinci öğretim oldugumdan dolayı zaten 5 derse girer 9 gibi eve dönerim 1 saat dayanır sonra yakarım sobayı bayada yakarım yani =)
150-160 arası olan faturayı 100 düşürdük böylece
ama bunu yapabilmen için saatin elektronik olması şart
-
yukarıdaki şahısla aynı evde kalıyodum :D
bitirdi gitti pezo
aynı anda yazmışız aynı şeyi :D
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
yukarıdaki şahısla aynı evde kalıyodum :D
bitirdi gitti pezo
aynı anda yazmışız aynı şeyi :D
-----------------------------dersten geçmisim stajı verir baba kaçar :D huoppp :D
-
hocam ufo alma elektrikle çalışan kalorifer al hem daha az yakar hemde kalıcı sıcaklık sağlar içeride artı havayıda kurutmaz
bkz:

Mesala şuna bak.. bikere alın sağlam bişey alın hocam
http://www.ucuzu.com/isitma-sistemi-c3880/king/k-6200-p45432830/galeri.html
daha ucuzada araştırma yaparsanız bulursunuz
-
hacım bunlar kendilerini zor ısıtıyor be
-
olurmu ya kullanan yerler gördüm içeri hamam gibi sana ordan öyle qeliyo hocam bence.. sen şekline bakıp yorum yapıyosun :D
al oku
-
hacım şekline bakarak değil bildiğimden yorum yazıyorum
bu içeriyi ısıtana kadar dünya zaman geçer ufo daha mantıklı öğrenci için
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
hacım şekline bakarak değil bildiğimden yorum yazıyorum
bu içeriyi ısıtana kadar dünya zaman geçer ufo daha mantıklı öğrenci için
-----------------------------
hocam bu içeriyi en fazla 10 dk geç ısıtır.. ama yarım saat de geç soğutur.. ufoya göre daha az yakar her açıdan kullanışlıdır artıları çoktur ben sadece tavsiyede bulundum ama yine siz bilirsiniz tebi...
-
hocam bilmiyorum ama bana denk gelen üründe dandik olabilir kendini ısıtması yarım saat alıodu nerdeyse markasıda iyi bişeydi yanlış hatırlamıosam
ayrıca elektirikli battaniye kraldır :D
