folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder UFO Isıtıcılar Hakkında Bi Soru ?



UFO Isıtıcılar Hakkında Bi Soru ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Arkadaşlar öğrenci evime ufo almak istiyorum, Kastamonuda kışlar biraz sert geçtiginden ve evimin büyük olmasından dolayı odam biraz zor ısınıyor, gece 9-12 arası günde ortalama 3 saat yakmayı düşünüyorum ama bunlar ne kadar elektirik harcar faturaya ne kadar etkisi olur bu sekilde kullanırsam ?

     

    Not: Yada daha uygun bi ısıtı bilen var mı, yaz sezonun da alayım biraz daha ucuz olur fiyatlar


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek

    hocam ufolar 1600w,1800w,2000w,2400w,3000w oluyolar bunu yerine elektrikli battaniye al daha iyi ;) 50-60w arası bise daha ekonomik olur bizim ögrenci evinde her ay faturadan gömüyolardı.

    yada elektronik sayacın varsa tarifeli sistem yap hocam

    aksam 11 sabah 5 arası %50 indirimli

    sabah 5 sabah 10 arası normal tarife

    sabah 10 aksam 11 arası %200 yani 2 katı çakıyolar :)

    biz gece evde oldugumuz için o saatlerde pek evde olmadıgımız icin sorun yoktu olsak bile battaniye yorgan idare ediyoduk :) ama elektrikli battaniye al daha iyi. soba kurun soba ögrencisiniz odunun cuvalı 4 tl 1 torba komur 10 tl 3 gun yetse ohh mis :D 


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    moruk benim bildiğim cok yakıo onlar ama ben sana başka bi tavsyede buluncam

    eger ikinci ögretim isen

    gece tarifesine geç ikinci ögretimim bende 

    17-22 arası yüzde 50 pahalı 22-06 arası yüzde 50 indirimli

    diğer aralıklarda ise yani gün içinde normal

    ben ikinci öğretim oldugumdan dolayı zaten 5 derse girer 9 gibi eve dönerim 1 saat dayanır sonra yakarım sobayı bayada yakarım yani =)

    150-160 arası olan faturayı 100 düşürdük böylece

    ama bunu yapabilmen için saatin elektronik olması şart


    destination@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    yukarıdaki şahısla aynı evde kalıyodum :D

    bitirdi gitti pezo

    aynı anda yazmışız aynı şeyi :D


    destination@tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek

    DestinatioN bunu yazdı:
    -----------------------------

    yukarıdaki şahısla aynı evde kalıyodum :D

    bitirdi gitti pezo

    aynı anda yazmışız aynı şeyi :D


    -----------------------------

    dersten geçmisim stajı verir baba kaçar :D huoppp :D


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    hocam ufo alma elektrikle çalışan kalorifer al hem daha az yakar hemde kalıcı sıcaklık sağlar içeride artı havayıda kurutmaz

    bkz: 

     

    Mesala şuna bak.. bikere alın sağlam bişey alın hocam

    http://www.ucuzu.com/isitma-sistemi-c3880/king/k-6200-p45432830/galeri.html

    daha ucuzada araştırma yaparsanız bulursunuz


    Cigu bigule :(
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    hacım bunlar kendilerini zor ısıtıyor be


    destination@tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    olurmu ya kullanan yerler gördüm içeri hamam gibi sana ordan öyle qeliyo hocam bence.. sen şekline bakıp yorum yapıyosun :D

    http://www.frmtr.com/elektronik-dunya/3695946-ufo-mu-elektrikli-petek-mi-kullananlar-yardim-arkadaslar.html

    al oku


    Cigu bigule :(
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    hacım şekline bakarak değil bildiğimden yorum yazıyorum

    bu içeriyi ısıtana kadar dünya zaman geçer ufo daha mantıklı öğrenci için


    destination@tahribat.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    DestinatioN bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacım şekline bakarak değil bildiğimden yorum yazıyorum

    bu içeriyi ısıtana kadar dünya zaman geçer ufo daha mantıklı öğrenci için

    -----------------------------

    hocam bu içeriyi en fazla 10 dk geç ısıtır.. ama yarım saat de geç soğutur.. ufoya göre daha az yakar her açıdan kullanışlıdır artıları çoktur ben sadece tavsiyede bulundum ama yine siz bilirsiniz tebi...


    Cigu bigule :(
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    hocam bilmiyorum ama bana denk gelen üründe dandik olabilir kendini ısıtması yarım saat alıodu nerdeyse markasıda iyi bişeydi yanlış hatırlamıosam

    ayrıca elektirikli battaniye kraldır :D


    destination@tahribat.com
Toplam Hit: 5707 Toplam Mesaj: 23