UFO Isıtıcılar Hakkında Bi Soru ?
-
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
hacım şekline bakarak değil bildiğimden yorum yazıyorum
bu içeriyi ısıtana kadar dünya zaman geçer ufo daha mantıklı öğrenci için
-----------------------------
hocam bu içeriyi en fazla 10 dk geç ısıtır.. ama yarım saat de geç soğutur.. ufoya göre daha az yakar her açıdan kullanışlıdır artıları çoktur ben sadece tavsiyede bulundum ama yine siz bilirsiniz tebi...
-----------------------------
demirdökümün elektrikli peteği varmış. içi yağ doluymuş. 8 dilimli peteği saatte 1500 watt elektrik harcıyormuş. bu gerçekten doğrumudur ? eğer doğru ise bugünün parası ile saatte kaç lira elektrik tüketir. bu cihaz tam kapasitede çalışır ise kabaca saatte şu kadar lira yakar diye hesaplayacak birisi varmı ? -
ufo güzelde nereye bakıyorsa orayı ıstıyor arkadaşlar alacaklara tavsiye etmem soba kurun daha iyi
-
anakara bunu yazdı:
-----------------------------
ufo güzelde nereye bakıyorsa orayı ıstıyor arkadaşlar alacaklara tavsiye etmem soba kurun daha iyi
-----------------------------aynen.
-
Hacılar ev dublex :D bakmayın ögrenci evi dedigime, zaten 4 ton kömür alıyoruz bana kendi odamı ısıtacak ufak bişe lazm faturaya da çok yansımayacak, elektrikli petekden memlekette var ama getirmesi dert, ufo da çok yakar.
Yalnız elektrikli battaniye güzeldir güzel ama gece yatağa işersem ne olcak ? :D
-
someone_from_71 bunu yazdı:
-----------------------------
Hacılar ev dublex :D bakmayın ögrenci evi dedigime, zaten 4 ton kömür alıyoruz bana kendi odamı ısıtacak ufak bişe lazm faturaya da çok yansımayacak, elektrikli petekden memlekette var ama getirmesi dert, ufo da çok yakar.
Yalnız elektrikli battaniye güzeldir güzel ama gece yatağa işersem ne olcak ? :D
-----------------------------helvanı yicez ne zamandır yemiyoz ya laaa :)
-
tamam TBT helva buluşması yapalım o zaman :)
-
someone_from_71 bunu yazdı:
-----------------------------
tamam TBT helva buluşması yapalım o zaman :)
-----------------------------olur listenin başına yaz bni :) saka bi yana elektrikli battaniye al ustune bi normal battaniye yeni polar battaniyelerden hamam gibi olur mis gibi :D
-
yatakta durmak istemiyorum ki don kilot dolaşmak istiyorum odamda, şu an buz gibi oda üşüyorum bu ayda..
-
hocam ben ögrenci evinde 2 see kullandım en fazla fatura 75 tl geliyordu
-
elektrikli petek geç ısınır geç sogur oda her yer ısınır
ufo cabuk ısıtır hemen sogur gordugu yeri ısıır her yeri degil
soba yakarken zorluk cıkarabilir 1 kere yakarsın don atlet bile fazla gelir hamam sauna :D her yeri ısıtır alayını ısıtır :D
