folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ulusal Alkol Kontrol Eylem Planı



Ulusal Alkol Kontrol Eylem Planı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    DevilRullz bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    Citizen bunu yazdı

    Abi içen içsin içene bi lafım yokta amaçları sanırım halka açık alanda içki içenleri engellemek.Avrupa'da yasak mesala.

     

    Not : bende kullanıyorum.

    Açık alanda içki içilmesi ayrı bir olay, beyoğlunda bir barın kapısında içmek var bir de barzo gibi şarabı alıp parkta içmek var, parklarda ve sokakta elde içkiyle dolaşılmasına biz de karşıyız. Ama sen benim evde içtiğim, restoranda içtiğim rakıya karışacaksın bu olmaz, devlet iyi bir bok yiyecekse met kullanımını önlemeye çalışsın, çatır çatır met satılıyor kimsenin skinde bile değil.

    Metamfetamin rullz.

    Bunu satanı görürsem çekinmeden boğarak öldürürüm.

    Hiç güleceğim yoktu. Göt korkusuna yanına bile yaklaşamazsın sen böyle tiplerin bence.

    Bende öyle bir göt korkusu yok, gördüğümü gördüm, geçirdiğimi geçirdim, aşağı alabilecek bir eleman varsa helal olsun. sen bana bir kaçının adresini ver ben sana kiloyla daşak gösterim.

    Antidepresan haplar sana baya cesaret vermiş belli. İyi güldürdün beni :)

    tamam iyi güldürmüş ama ne kattın amına kodumun konusuna ? Bu muhabbeti pmden yapamıyormusun ? Çok yalnızsan pmden muhabbet kur her konuda yiyorsun bu boku.

    Konu zaten boktan. Ben biraz cıvıttım sadece.

    demek sende de böyle bir bok var ki savunuyorsun bu piçleri, met mi satıyorsun lan sen :|


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    RETRET bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    Citizen bunu yazdı

    Abi içen içsin içene bi lafım yokta amaçları sanırım halka açık alanda içki içenleri engellemek.Avrupa'da yasak mesala.

     

    Not : bende kullanıyorum.

    Açık alanda içki içilmesi ayrı bir olay, beyoğlunda bir barın kapısında içmek var bir de barzo gibi şarabı alıp parkta içmek var, parklarda ve sokakta elde içkiyle dolaşılmasına biz de karşıyız. Ama sen benim evde içtiğim, restoranda içtiğim rakıya karışacaksın bu olmaz, devlet iyi bir bok yiyecekse met kullanımını önlemeye çalışsın, çatır çatır met satılıyor kimsenin skinde bile değil.

    Metamfetamin rullz.

    Bunu satanı görürsem çekinmeden boğarak öldürürüm.

    Hiç güleceğim yoktu. Göt korkusuna yanına bile yaklaşamazsın sen böyle tiplerin bence.

    Bende öyle bir göt korkusu yok, gördüğümü gördüm, geçirdiğimi geçirdim, aşağı alabilecek bir eleman varsa helal olsun. sen bana bir kaçının adresini ver ben sana kiloyla daşak gösterim.

    Antidepresan haplar sana baya cesaret vermiş belli. İyi güldürdün beni :)

    tamam iyi güldürmüş ama ne kattın amına kodumun konusuna ? Bu muhabbeti pmden yapamıyormusun ? Çok yalnızsan pmden muhabbet kur her konuda yiyorsun bu boku.

    Konu zaten boktan. Ben biraz cıvıttım sadece.

    demek sende de böyle bir bok var ki savunuyorsun bu piçleri, met mi satıyorsun lan sen :|

    adam belki walter white olabilir :F


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek
    RETRET bunu yazdı

    demek sende de böyle bir bok var ki savunuyorsun bu piçleri, met mi satıyorsun lan sen :|

    yok hacı ya eleman her şeye muhalif olma derdinde konuda nickin devilrullz deserler ona bile muhalif olur. 


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek
    RETRET bunu yazdı
    Citizen bunu yazdı

    Abi içen içsin içene bi lafım yokta amaçları sanırım halka açık alanda içki içenleri engellemek.Avrupa'da yasak mesala.

     

    Not : bende kullanıyorum.

    Açık alanda içki içilmesi ayrı bir olay, beyoğlunda bir barın kapısında içmek var bir de barzo gibi şarabı alıp parkta içmek var, parklarda ve sokakta elde içkiyle dolaşılmasına biz de karşıyız. Ama sen benim evde içtiğim, restoranda içtiğim rakıya karışacaksın bu olmaz, devlet iyi bir bok yiyecekse met kullanımını önlemeye çalışsın, çatır çatır met satılıyor kimsenin skinde bile değil.

    elimize biramızı alıp yazın efendi ,efendi . geze,geze içerdik . genellleme yapmayalım . barzolukla alakası yok.


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Aha buraya yazıyorum,

    2 sene içinde alkol alabileceğiniz bir yer kalmayacak..

    Orta ölçekli marketlerin hepsi onlarda ve alkol yasak,

    migros, carrefour, m1 marketleri de çekilme kararı aldı zaten çoktan.

    Tekellere de bir vergi sokar herkes kapatır.

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nobel
    Nobel's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    sözde alkolün zararlarını bilip içen arkadaşların iyiliğini düşünüp içme diyen vatandaşlar, yolda birinin bıçaklandığını veya gasp edildiğini görseler ortalıktan toz olurlar.

    Sizene kardeşim içen içer içmeyen içmez, bağımlı olacak adam herşeye bağımlı olur alkolü vs yasaklayarak kurtaramazsınız onu ki umrunuzda olmadıklarını biliyoruz. Bana kalırsa 18 yaşından küçüklere yasaklanmalı ki zaten yasak bu normaldir ama belli bi yaştan sonra sanane. Ben ayda yılda bir alkol tüketiyorum yasaklansa bana koymaz ama benim gibi olup böyle yasaklara kendilerine koymadığı için göz yuman ahmak ordusuna lanet olsun.

    Nobel tarafından 07/May/13 17:52 tarihinde düzenlenmiştir

    http://goo.gl/0i2Fv
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nobel
    Nobel's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek
    DevilRullz bunu yazdı
    Nobel bunu yazdı

    sözde alkolün zararlarını bilip içen arkadaşların iyiliğini düşünüp içme diyen vatandaşlar, yolda birinin bıçaklandığını veya gasp edildiğini görseler ortalıktan toz olurlar.

    Sizene kardeşim içen içer içmeyen içmez, bağımlı olacak adam herşeye bağımlı olur alkolü vs yasaklayarak kurtaramazsınız onu ki umrunuzda olmadıklarını biliyoruz. Bana kalırsa 18 yaşından küçüklere yasaklanmalı ki zaten yasak bu normaldir ama belli bi yaştan sonra sanane. Ben ayda yılda bir alkol tüketiyorum yasaklansa bana koymaz ama benim gibi olup böyle yasaklara kendilerine koymadığı için göz yuman ahmak ordusuna lanet olsun.

    Hocam senin mantığına göre metamfetamin serbest olmalı. İçen içen içmeyen içmez bağımlı olacak adam herşeye bağımlı olur? Hem 18 yaş altına yasaklanıverir metamfetamin olay çözülür.

    met ile alkolü bir mi tutuyorsun :D saçma sapan konusma aynen herşeye bağımlı olur ben sigarada içtim alkolde içtim içiyorum bağımlı falan olmadım düzgün bir insanım demiyorum ama insanın içinde yoksa olmuyor şekil a da göründüğü gibi. Ayrıca benim ailem babamın alkol problemleri yüzünden boşanmayla bitti ama gidipte babamın beynindeki problemler yüzünden tümden alkol yasaklansın demiyorum alkol yüzünden dağılan ailelerde var akşamları beraber 1-2 kadeh içip mutlu mesut geçinen ailelerde azcık at gözlüğünün dışından bakmasını öğrenin hayat sizin gördüğünüz gibi değil ayrıca alkol tüketimi insanların tarihinin başlangıcına kadar dayanır onuda bil.

    Nobel tarafından 07/May/13 18:09 tarihinde düzenlenmiştir

    http://goo.gl/0i2Fv
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nobel
    Nobel's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek
    DevilRullz bunu yazdı
    Nobel bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    Nobel bunu yazdı

    sözde alkolün zararlarını bilip içen arkadaşların iyiliğini düşünüp içme diyen vatandaşlar, yolda birinin bıçaklandığını veya gasp edildiğini görseler ortalıktan toz olurlar.

    Sizene kardeşim içen içer içmeyen içmez, bağımlı olacak adam herşeye bağımlı olur alkolü vs yasaklayarak kurtaramazsınız onu ki umrunuzda olmadıklarını biliyoruz. Bana kalırsa 18 yaşından küçüklere yasaklanmalı ki zaten yasak bu normaldir ama belli bi yaştan sonra sanane. Ben ayda yılda bir alkol tüketiyorum yasaklansa bana koymaz ama benim gibi olup böyle yasaklara kendilerine koymadığı için göz yuman ahmak ordusuna lanet olsun.

    Hocam senin mantığına göre metamfetamin serbest olmalı. İçen içen içmeyen içmez bağımlı olacak adam herşeye bağımlı olur? Hem 18 yaş altına yasaklanıverir metamfetamin olay çözülür.

    met ile alkolü bir mi tutuyorsun :D saçma sapan konusma aynen herşeye bağımlı olur ben sigarada içtim alkolde içtim içiyorum bağımlı falan olmadım düzgün bir insanım demiyorum ama insanın içinde yoksa olmuyor şekil a da göründüğü gibi. Ayrıca benim ailem babamın alkol problemleri yüzünden boşanmayla bitti ama gidipte babamın beynindeki problemler yüzünden tümden alkol yasaklansın demiyorum alkol yüzünden dağılan ailelerde var akşamları beraber 1-2 kadeh içip mutlu mesut geçinen ailelerde azcık at gözlüğünün dışından bakmasını öğrenin hayat sizin gördüğünüz gibi değil ayrıca alkol tüketimi insanların tarihinin başlangıcına kadar dayanır onuda bil.

    Bana neden atağa geçtin şimdi anlamadım. Ben alkolün yasaklanmasına karşıyım. Sadece deme şeklin benim dikkatimi çekti onu söyledim.

    ne demek istediğim şimdi daha iyi anlaşılmıştır o vakit.


    http://goo.gl/0i2Fv
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    TV lerde alelade her vakit mikişen mikişene, bunlar alkole takmışlar. Dışarıda içilmesine ben de karşıyım ama isteyen kimseye zarar vermediği sürece içer.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    İstensede yasaklanamazki amq etil alkol kolaylıkla evde üretilir :D hemde çok az bir maliyetle

    Buyrun gençler

    http://www.tahribat.com/Forum-Evde-Bogma-Raki-Uretimi-178078/

     

    Peroksit tarafından 07/May/13 19:07 tarihinde düzenlenmiştir

    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
Toplam Hit: 6632 Toplam Mesaj: 65