Ulusal Alkol Kontrol Eylem Planı
-
DevilRullz bunu yazdıVBDream bunu yazdıDevilRullz bunu yazdıRETRET bunu yazdıDevilRullz bunu yazdıRETRET bunu yazdıDevilRullz bunu yazdıRETRET bunu yazdıCitizen bunu yazdı
Abi içen içsin içene bi lafım yokta amaçları sanırım halka açık alanda içki içenleri engellemek.Avrupa'da yasak mesala.
Not : bende kullanıyorum.
Açık alanda içki içilmesi ayrı bir olay, beyoğlunda bir barın kapısında içmek var bir de barzo gibi şarabı alıp parkta içmek var, parklarda ve sokakta elde içkiyle dolaşılmasına biz de karşıyız. Ama sen benim evde içtiğim, restoranda içtiğim rakıya karışacaksın bu olmaz, devlet iyi bir bok yiyecekse met kullanımını önlemeye çalışsın, çatır çatır met satılıyor kimsenin skinde bile değil.
Metamfetamin rullz.
Bunu satanı görürsem çekinmeden boğarak öldürürüm.
Hiç güleceğim yoktu. Göt korkusuna yanına bile yaklaşamazsın sen böyle tiplerin bence.
Bende öyle bir göt korkusu yok, gördüğümü gördüm, geçirdiğimi geçirdim, aşağı alabilecek bir eleman varsa helal olsun. sen bana bir kaçının adresini ver ben sana kiloyla daşak gösterim.
Antidepresan haplar sana baya cesaret vermiş belli. İyi güldürdün beni :)
tamam iyi güldürmüş ama ne kattın amına kodumun konusuna ? Bu muhabbeti pmden yapamıyormusun ? Çok yalnızsan pmden muhabbet kur her konuda yiyorsun bu boku.
Konu zaten boktan. Ben biraz cıvıttım sadece.
demek sende de böyle bir bok var ki savunuyorsun bu piçleri, met mi satıyorsun lan sen :|
-
RETRET bunu yazdıDevilRullz bunu yazdıVBDream bunu yazdıDevilRullz bunu yazdıRETRET bunu yazdıDevilRullz bunu yazdıRETRET bunu yazdıDevilRullz bunu yazdıRETRET bunu yazdıCitizen bunu yazdı
Abi içen içsin içene bi lafım yokta amaçları sanırım halka açık alanda içki içenleri engellemek.Avrupa'da yasak mesala.
Not : bende kullanıyorum.
Açık alanda içki içilmesi ayrı bir olay, beyoğlunda bir barın kapısında içmek var bir de barzo gibi şarabı alıp parkta içmek var, parklarda ve sokakta elde içkiyle dolaşılmasına biz de karşıyız. Ama sen benim evde içtiğim, restoranda içtiğim rakıya karışacaksın bu olmaz, devlet iyi bir bok yiyecekse met kullanımını önlemeye çalışsın, çatır çatır met satılıyor kimsenin skinde bile değil.
Metamfetamin rullz.
Bunu satanı görürsem çekinmeden boğarak öldürürüm.
Hiç güleceğim yoktu. Göt korkusuna yanına bile yaklaşamazsın sen böyle tiplerin bence.
Bende öyle bir göt korkusu yok, gördüğümü gördüm, geçirdiğimi geçirdim, aşağı alabilecek bir eleman varsa helal olsun. sen bana bir kaçının adresini ver ben sana kiloyla daşak gösterim.
Antidepresan haplar sana baya cesaret vermiş belli. İyi güldürdün beni :)
tamam iyi güldürmüş ama ne kattın amına kodumun konusuna ? Bu muhabbeti pmden yapamıyormusun ? Çok yalnızsan pmden muhabbet kur her konuda yiyorsun bu boku.
Konu zaten boktan. Ben biraz cıvıttım sadece.
demek sende de böyle bir bok var ki savunuyorsun bu piçleri, met mi satıyorsun lan sen :|
adam belki walter white olabilir :F
-
RETRET bunu yazdı
demek sende de böyle bir bok var ki savunuyorsun bu piçleri, met mi satıyorsun lan sen :|
yok hacı ya eleman her şeye muhalif olma derdinde konuda nickin devilrullz deserler ona bile muhalif olur.
-
RETRET bunu yazdıCitizen bunu yazdı
Abi içen içsin içene bi lafım yokta amaçları sanırım halka açık alanda içki içenleri engellemek.Avrupa'da yasak mesala.
Not : bende kullanıyorum.
Açık alanda içki içilmesi ayrı bir olay, beyoğlunda bir barın kapısında içmek var bir de barzo gibi şarabı alıp parkta içmek var, parklarda ve sokakta elde içkiyle dolaşılmasına biz de karşıyız. Ama sen benim evde içtiğim, restoranda içtiğim rakıya karışacaksın bu olmaz, devlet iyi bir bok yiyecekse met kullanımını önlemeye çalışsın, çatır çatır met satılıyor kimsenin skinde bile değil.
elimize biramızı alıp yazın efendi ,efendi . geze,geze içerdik . genellleme yapmayalım . barzolukla alakası yok.
-
Aha buraya yazıyorum,
2 sene içinde alkol alabileceğiniz bir yer kalmayacak..
Orta ölçekli marketlerin hepsi onlarda ve alkol yasak,
migros, carrefour, m1 marketleri de çekilme kararı aldı zaten çoktan.
Tekellere de bir vergi sokar herkes kapatır.
-
sözde alkolün zararlarını bilip içen arkadaşların iyiliğini düşünüp içme diyen vatandaşlar, yolda birinin bıçaklandığını veya gasp edildiğini görseler ortalıktan toz olurlar.
Sizene kardeşim içen içer içmeyen içmez, bağımlı olacak adam herşeye bağımlı olur alkolü vs yasaklayarak kurtaramazsınız onu ki umrunuzda olmadıklarını biliyoruz. Bana kalırsa 18 yaşından küçüklere yasaklanmalı ki zaten yasak bu normaldir ama belli bi yaştan sonra sanane. Ben ayda yılda bir alkol tüketiyorum yasaklansa bana koymaz ama benim gibi olup böyle yasaklara kendilerine koymadığı için göz yuman ahmak ordusuna lanet olsun.
Nobel tarafından 07/May/13 17:52 tarihinde düzenlenmiştir -
DevilRullz bunu yazdıNobel bunu yazdı
sözde alkolün zararlarını bilip içen arkadaşların iyiliğini düşünüp içme diyen vatandaşlar, yolda birinin bıçaklandığını veya gasp edildiğini görseler ortalıktan toz olurlar.
Sizene kardeşim içen içer içmeyen içmez, bağımlı olacak adam herşeye bağımlı olur alkolü vs yasaklayarak kurtaramazsınız onu ki umrunuzda olmadıklarını biliyoruz. Bana kalırsa 18 yaşından küçüklere yasaklanmalı ki zaten yasak bu normaldir ama belli bi yaştan sonra sanane. Ben ayda yılda bir alkol tüketiyorum yasaklansa bana koymaz ama benim gibi olup böyle yasaklara kendilerine koymadığı için göz yuman ahmak ordusuna lanet olsun.
Hocam senin mantığına göre metamfetamin serbest olmalı. İçen içen içmeyen içmez bağımlı olacak adam herşeye bağımlı olur? Hem 18 yaş altına yasaklanıverir metamfetamin olay çözülür.
met ile alkolü bir mi tutuyorsun :D saçma sapan konusma aynen herşeye bağımlı olur ben sigarada içtim alkolde içtim içiyorum bağımlı falan olmadım düzgün bir insanım demiyorum ama insanın içinde yoksa olmuyor şekil a da göründüğü gibi. Ayrıca benim ailem babamın alkol problemleri yüzünden boşanmayla bitti ama gidipte babamın beynindeki problemler yüzünden tümden alkol yasaklansın demiyorum alkol yüzünden dağılan ailelerde var akşamları beraber 1-2 kadeh içip mutlu mesut geçinen ailelerde azcık at gözlüğünün dışından bakmasını öğrenin hayat sizin gördüğünüz gibi değil ayrıca alkol tüketimi insanların tarihinin başlangıcına kadar dayanır onuda bil.
Nobel tarafından 07/May/13 18:09 tarihinde düzenlenmiştir -
DevilRullz bunu yazdıNobel bunu yazdıDevilRullz bunu yazdıNobel bunu yazdı
sözde alkolün zararlarını bilip içen arkadaşların iyiliğini düşünüp içme diyen vatandaşlar, yolda birinin bıçaklandığını veya gasp edildiğini görseler ortalıktan toz olurlar.
Sizene kardeşim içen içer içmeyen içmez, bağımlı olacak adam herşeye bağımlı olur alkolü vs yasaklayarak kurtaramazsınız onu ki umrunuzda olmadıklarını biliyoruz. Bana kalırsa 18 yaşından küçüklere yasaklanmalı ki zaten yasak bu normaldir ama belli bi yaştan sonra sanane. Ben ayda yılda bir alkol tüketiyorum yasaklansa bana koymaz ama benim gibi olup böyle yasaklara kendilerine koymadığı için göz yuman ahmak ordusuna lanet olsun.
Hocam senin mantığına göre metamfetamin serbest olmalı. İçen içen içmeyen içmez bağımlı olacak adam herşeye bağımlı olur? Hem 18 yaş altına yasaklanıverir metamfetamin olay çözülür.
met ile alkolü bir mi tutuyorsun :D saçma sapan konusma aynen herşeye bağımlı olur ben sigarada içtim alkolde içtim içiyorum bağımlı falan olmadım düzgün bir insanım demiyorum ama insanın içinde yoksa olmuyor şekil a da göründüğü gibi. Ayrıca benim ailem babamın alkol problemleri yüzünden boşanmayla bitti ama gidipte babamın beynindeki problemler yüzünden tümden alkol yasaklansın demiyorum alkol yüzünden dağılan ailelerde var akşamları beraber 1-2 kadeh içip mutlu mesut geçinen ailelerde azcık at gözlüğünün dışından bakmasını öğrenin hayat sizin gördüğünüz gibi değil ayrıca alkol tüketimi insanların tarihinin başlangıcına kadar dayanır onuda bil.
Bana neden atağa geçtin şimdi anlamadım. Ben alkolün yasaklanmasına karşıyım. Sadece deme şeklin benim dikkatimi çekti onu söyledim.
ne demek istediğim şimdi daha iyi anlaşılmıştır o vakit.
-
TV lerde alelade her vakit mikişen mikişene, bunlar alkole takmışlar. Dışarıda içilmesine ben de karşıyım ama isteyen kimseye zarar vermediği sürece içer.
-
İstensede yasaklanamazki amq etil alkol kolaylıkla evde üretilir :D hemde çok az bir maliyetle
Buyrun gençler
http://www.tahribat.com/Forum-Evde-Bogma-Raki-Uretimi-178078/
Peroksit tarafından 07/May/13 19:07 tarihinde düzenlenmiştir
