Ulusal Devleti Yok Etme Planları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    AmoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    @Qin

    Doğru diyorsun, ABD nin çıkarlarına ters bi oluşum olsaydı 1 haftada bitirilirdi.

    Nasıl olsa Fettoş elinin altında değil mi ?


    -----------------------------
    birtek abd de değil fettullah gülen hoca dünyanın her yerinde simdide doğuda oluşum var ok abd abd tuturmus gidiyorsunuz hadi hayırlısı

    abd de bir tek fettullahcılar yok süleymancılar nurcularda var ayrıca addcılerde var ok

    hepsini abd kullanıyormu? ozaman  ADD cileride kullanıyor diyelim hı ?

     


    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------

    AmoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    @Qin

    Doğru diyorsun, ABD nin çıkarlarına ters bi oluşum olsaydı 1 haftada bitirilirdi.

    Nasıl olsa Fettoş elinin altında değil mi ?


    -----------------------------
    birtek abd de değil fettullah gülen hoca dünyanın her yerinde simdide doğuda oluşum var ok abd abd tuturmus gidiyorsunuz hadi hayırlısı

    abd de bir tek fettullahcılar yok süleymancılar nurcularda var ayrıca addcılerde var ok

    hepsini abd kullanıyormu? ozaman  ADD cileride kullanıyor diyelim hı ?

     


    -----------------------------

    Piyonlar Dünyanın heryerinde demek. Sülümancı, nurcu, fetocu, bilmem neci.. Bence yanlış yapıyonuz bi çatıda birleşin beraber götürün.

    Fettoş ta Pentagondakilere Türkçe dersleri veriyo dimi? He bi de hakk yoluna davet ediyor sohbetlere abilik ediyodur orda :)

    Bu arada Gülen ABD de oturma izni alırken zorluklar yaşıyomuş. Hayırdır g*te tekmeyi basıcaklar sanırım yakında?


    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    fatihack bunu yazdı:
    -----------------------------

    burada ciddi anlamda cahil arkadaşlar var.belki bazı konularda bilgilisiniz ama bazı konularda çok önyargılısınız.
    bakın arkadaşlar bugün kenya'da, kamboçya'da insanlar hep emperyalist ülkeler yüzünden açlık çekiyorlar.hastalıklarla boğuşuyorlar.
    merak ediyorum bu emperyalist devletlere, bu yetim hakkı yiyenlere bu kadar sövüyormusunuz ? ama o ülkelere gidip okul açana, o ülkelere islamiyeti yayana sövmeyi iyi biliyorsunuz.
    hadi anladım dinle ilgili işlere mesafelisiniz.yahu fettullah gülen'in okullarında Başbuğ'muz Atatürk'ün resmi var.sınıflarda onun resmi var.buralarda istiklal marşı okunuyor.bunlarada mı saygınız yok ?

    neden amerika'da yaşıyor diyorsunuz.yahu daha dün kuşçubaşı eşref ile bu vatanın bekası için canını dişine takarak teşkilat'ı mahsusa için çalışan mehmet akif ve said nursi'yi bile bu ülkede vatan hainliğiyle suçladılar.aynısı bugün fettullah gülene yapılıyor.dün topal osman ve nicelerine yapıldığı gibi.nasıl yaşayacak burada ?

    size birşey anlatılmaz.at gözlüklerinizi çıkaramazsınız.


    -----------------------------

    Senin Gözlerinden Hürmetle Öpüyorum, Bir Yorum bu kadar Yalın bu kadar Net olamaz Zaten.

    Evet Arkadaşlar Bu Ülkeye Şerefsizlik edenler Zaten Belli iken Hiç değilse Ufak tefek Çivi Çakanlar, Bir şeyler yapmaya Çabalayanları Sırf Adı Müslümandır Diye Çok Hunharca Topa Taşa tutuyoruz nedendir Arkadaşlar Ne oluyor bize, Ne olduda Benliğimiz Uçup Gidiyor Erozyona Uğruyoruz. Bu Fethullah Gülen olsun Kim olursa Olsun Emin olun Belli Şerefsizler Devletin Koruması Altında Rahat vede Korumalı bir hayat yaşıyorlar. Neyse Sadece Yazıyoruz ama Sağ duyulu yazalım Diyorum, Öte Dünyaya İnanmıyorsanızda Unutmayınki Olabilitesi Varoluşunuzdaki Gizem kadar Ciddi Bir Sorundur. İftira atmanın Cezası ağırdır, İftiracılar la birlik olmanında Cezası aynıdır. Seçim sizindir.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    fatihack bunu yazdı:
    -----------------------------

    burada ciddi anlamda cahil arkadaşlar var.belki bazı konularda bilgilisiniz ama bazı konularda çok önyargılısınız.
    bakın arkadaşlar bugün kenya'da, kamboçya'da insanlar hep emperyalist ülkeler yüzünden açlık çekiyorlar.hastalıklarla boğuşuyorlar.
    merak ediyorum bu emperyalist devletlere, bu yetim hakkı yiyenlere bu kadar sövüyormusunuz ? ama o ülkelere gidip okul açana, o ülkelere islamiyeti yayana sövmeyi iyi biliyorsunuz.
    hadi anladım dinle ilgili işlere mesafelisiniz.yahu fettullah gülen'in okullarında Başbuğ'muz Atatürk'ün resmi var.sınıflarda onun resmi var.buralarda istiklal marşı okunuyor.bunlarada mı saygınız yok ?

    neden amerika'da yaşıyor diyorsunuz.yahu daha dün kuşçubaşı eşref ile bu vatanın bekası için canını dişine takarak teşkilat'ı mahsusa için çalışan mehmet akif ve said nursi'yi bile bu ülkede vatan hainliğiyle suçladılar.aynısı bugün fettullah gülene yapılıyor.dün topal osman ve nicelerine yapıldığı gibi.nasıl yaşayacak burada ?

    size birşey anlatılmaz.at gözlüklerinizi çıkaramazsınız.


    -----------------------------


    Oncelikle Sunu Belirtiyim Ben Shockmanın Yanındayken Konu Dikkatimi Çekti Ve Kendi Açıklamamı Yapmak İstedim


    Once sizi biraz eskiye goturup bilgilendiriyim Türkiyede Birçok Şey var ORn:  Adnan menderesin Asılması  Ve daha sonra sucsuzdu denenm
    esi

    Turkiye O kadar Aciz Bi devletmi kendi başbakanını durduk yere asarmı bunları araştırmak lazım soz edilen bi başbakan demekki açıklanamayacak kadar buyuk

    bi ihanet içindeydiki asıldı  ama başka bi kılıf uydurulup astık dendi ve bu gunlerdede menderes sucsuzdu deniliyo dendide herneyse aslında bu konunun feytullah

    gulenle baglantısı var ama cok uzun oldugu için  gözünüzü yormak istemiyorum ama merak eden olan arkadaslarımız olursada kaynak kitapları ve kendi

    yorumumu anlatabiirim


    Şimdi gelelim Arkadasımızın Yorumuna "
    neden amerika'da yaşıyor diyorsunuz.yahu daha dün kuşçubaşı eşref ile bu vatanın bekası için canını dişine takarak teşkilat'ı mahsusa için çalışan mehmet akif ve said nursi'yi bile bu ülkede vatan hainliğiyle suçladılar.aynısı bugün fettullah gülene yapılıyor.dün topal osman ve nicelerine yapıldığı gibi.nasıl yaşayacak burada ?" demiş peki guzel kardeşim ben kuşçubaşı eşref ve kardeşine sonsuz saygım var aynı şekilde said nursi efendimize evet bunlarda suclandı karalandı  hain denildi ve nihayetinde haklarında tutuklama kararı çıktı


    Burda DURALIM peki ! Bu adamlar Naptı ! ?? Gidip Amerikanın Yada o tarihin Süper Gucu İngilterenin Kucagınamı OTURDU ?? Onlar kaçmayı Bilmiyolarlarmıydı ?


    Evet  çok daha iyi biliyorlardı ! Peki Nİye kaçmadılar ? Burda biraz Düşünelim


    Kaçmaları Gereken Biçok Nedenleri vardı


    1 Ozamanın Şartları Çok Agır İşgenceler Uygulanıyor Olması


    2 İdamların Peşpeşe geldigi Ve idam Cezasının Hala aktif olması " ki gunumuzde idam cezası yoktur bırakın işgence bile yok ! gunumuzde halk tarafından sevilen birine işgence YAPAMAZSIN "


    3 Suclu olmadıklarını biliyorlardı ki ; daha sonra salınıverildiler ve suan birer kahramanlar devletimiz o kadar  kepaze toplulugu diyildir!!


    Bu rakamlar 100 'e kadar gider uzatmaya gerek yok anlatmak istedigimi anladınız buraya kadar


    Peki Size sunu sorayım Siz turkiyede sevilen ve halka hitap edebilen birisiniz muslumansınız hakkınızda tutuklama kararı çıkıyor ve "AMERİKA"ya kaçıyorsunuz


    Amerika kendi ülkesine boyle bi zaatın girişinden haberdar deyilmi tabiki haberdar  turkiyeye teslim edemezmi tabiki eder APO nun edildigi gibi


    ki amerikalılar muslumanları çokmu seviyor ?  da guleni kolluyor ?? hadi diyelimki muslumanları seviyolar ve öyle bi zaatı ulkelerinde sag tutuyolar


    E madem seviyolarda Suan Irak'ta niye binlerce Musluman Katlediliyor ?? milyonlarca muslumanı sefalete mahkum bırakıyolar ?


    Peki kuşcubaşı eşrefler said nursiler niye kaçmadı amerikaya çünki biliyorlardıki onların kucagına oturduklarında her dediklerini yapmak zorundalar


    Amerika Said nursiyi elinin içine Alıp kuklacılık yapıcaktı Yoksa niye işgence Çeksinler Niye Asılmayı Göze Alsınlar ??


    EEE Sonuç Fetullah Gulen Amerikaya Daha Gitmeden Bunları Göze Almıştır


    Belkide turkiyede tutuklama çıkmasının nedeni amerikanın düşüncelerini gerçekleştirmesiydi


    Yani belki turkiyedeyken Amerikaya çalışıyorduda Oyuzden tutuklama kararı çıktı Ki Hemen Emir Aldıgı yere Kaçtı
    (buda tabi bi ihtimal oraya kaçması ve orda kollanması bunları düşünmemizi saglamalı bi konuda o kadar dar görüşlü olmayalım eskiler napmış bu niye böyle yaptıki diye düşünelim araştıralım)

    Ve Tavsiyem Bu konular Hakkında Türkiyede SAtış rekorları kırmış SONER YALÇININ "EFENDİ" kitabını okuyun Ve "EFENDİ 2" çok yardımcı olucaktır

    Yorumumu sonuna kadar Okuyan Arkadaslara Çok Teşekkür Ederim


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    fatihack bunu yazdı:
    -----------------------------

    bak güzel kardeşim biraz mantığınızla düşünün.öyle yada böyle kamuoyu tarafından tanınan bir kişi pkk ve apo sempatizanıysa canlı yayında alelade sayın abdullah öcalan demez.o kadar salak değildir.
    bu adam devletin kademelerinde bolca görevde bulunmuş ve bir çok kişiye sayın diye hitap etmiş.ve belliki ortada bir dil sürçmesi var.

    ayrıca vatandaşa siktir çeken falan da yok.bugün halkın evine iftara giden kaç tane başbakan sayabilirsin bana.halkın arasına inip sarılan kaç tane sayabilirsin.kıçı kırık önder sav bile kendisiyle konuşan hacı'nın elini itiyor, ondan ireniyor dokundurmuyor.geçin bunları.

    fetullah gülen hiç bir kavramı suistimal falan etmiyor.tutturmuşsunuz birşey gidiyorsunuz.ne yapıyormuş fettullah gülen buyur dinliyorum ?


    -----------------------------

    hemen Yukarıdaki Yazılanları Oku Buyur Dinliyorum Demişsinya


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    kesin izlesin herkes... cok guzel gercekten. tesekkurler.


    anca gidersin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek

    BLaCkH4cK bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sen bence o avatarına koyduğun kişiye sözlerinle hakaret etmektesin.Ne demek Fettoş naaptı ? Naapmadıki ? yemediği bok uğramadığı derede kaldı.Bazı şeyler vardır dil sürçmesi kabul etmez o mertebeye ulaşmış bir kişi artık sözlerine hakim olan düşünüpte söyleyen kişidir.Dil sürçmesi ağzımdan kaçtı ile olmaz orda 5 yaşında çocuk oturmuyo arkadaşım kaldıki bu kadar hassas bir konuda :) iftara giden çok var arkadaşım bi adam iftarına katıldı diye bu kadar göklere çıkartılmaz gittiyse gitti iftara gitmekle ülkemi kurtarılıyo ? övdüğün adam mason hayranı amerika uşağı emperyalizmin kralıdır.Atatürke kafir diyen zihniyetlerden biridir.Ayrıca Kamboçya ve diğer Afrika ülkeleri Emperyalizmden öyle olmadı vatanını savunmadıkları için oldu eskiden kıtalar keşfedildiğinde tüm avrupa ülkeleri Afrikada bulunan zenginlikleri onlardan aldı onlarda uyudu tabi bişi yapmadı ve sonuçta böyle oldu.Bir nevi Afrikalılar o zamanlar vatanlarını satmanın acısını şimdi çok acı çekiyolar.


    -----------------------------

    avatarıma koyduğum kişi benim canımdan çok sevdiğim atamdır ve merak etme sevgim içimdedir ona asla hiç bir şekilde ihanetde etmem hakaretde.fettullah gülen naptı dinliyorum diyorum verdiğin cevap ''yemediği bok uğramadığı derede kaldı'' diyorsun.bu sence cahillik değildir de nedir.sen şimdi cevap verdiğini sanıyorsun ? zihniyetin zaten burdan açıkça belli oluyor kendi çapımda yaptığım boş çuval benzetmesine çok uyuyorsun bunun için tartışmayı uzatmıyorum ne diyosan doğrudur.


    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek

    shockman'ın hesabından başka birisi yazmış ben ona cevap veriyorum.

    bak güzel kardeşim adnan menderes bir çok hatası olan bir başbakandır.tam anlamıyla yüz akı bir başbakan değildir yani kısacası başarızdır.ama o bu sebepten asılmadı.ordu kendi insiyatifiyle asmadı.zaten o darbe alt derece subaylar tarafından yapıldı.

    adnan menderes döneminde türkiye amerika ile yakınlaşmıştı.sonradan adnan menderes bir şekilde yüzünü rusya'ya dönünce asıldı.bu bu kadar basit.halkda sokağa çıkıp bunu kutlamadı.

    ayrıca o saydıkların senin de dediğin gibi eskidendi.şu an imkanlar çok daha farklı.koskoca bir kitlenin sevdiği insan ne diye kukla olmuş insanların maskarası olacak ? ayrıca o saydıklarının yurt dışına çıkmaması gibi birşey söz konusu değil.mesela üstad mehmet akif senelerce mısır'da yaşadı.bunları konuşmak zaten boş.sonuçta fetullah gülen iftira edilen tüm davalardan beraat etti.beraat edende bu ülkenin ve cumhuriyetimizin savcılarıdır.bu kadar.


    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    fatihack@: 1923de bir Türk devleti kuruldu ve buna Türkiye Cumhuriyeti denildi.

    Ulusal bir devletiz. ümmetçi bir devlet değiliz. ümmetçi olsaydık cihad yapar ırakta filistindeki kanı durdururduk.

    Tek bir Türkiye var oda Türkiye Cumhuriyeti. fethullah gülenin yaptığı iş tamamen ülkemizi amerikanın kucağına oturtmak ve amerikan sömürgesi altında yaşatmaya devam ettirmek bunu her insan anlar. Türkiyede yaşıyoruz. hani demişler ya domuzdan post gavurdan dost olmaz diye.. bak hacım bende senin gibi düşünüyordum okudum araştırdım ve sonunda kendimce tarafsız bir şekilde doğru yolu buldum. ve hayatımda şunları kural olarak koydum. Ne bir örgüt ne bir cemaat ne bir grup hiç kimsenin buyruğu altına hiçkimsenin dedikleriyle hayata devam etmeyeceksin. yaptıklarını kendin yapacaksın.

    Heryerde bir gruplaşma var herkes kendine çekmek istiyor. bence sende zamanla anlayacaksın ama şu an henüz erken anlaman için. zamanı geldiğinde çok geç olacak. bu zamana kadar gördüğüm grublaşmalar hem dini hem siyasi hem örgüt her türden gruplaşma var. hepside seni çıkar için kullanmaktadır. hiçbiri seni düşünmez. o yüzden hayata tek geldin ve tek bir hayat sürüyorsun. eklediğim videolardan 1. olanın 47.dakikasını izlersen taa 1919 yılından beri gelen bu sürecin devam ettiğini anlıyoruz. Ve haberlerden gözlerimizle gördüklerimiz herşey ortada izlediklerimizin hepsi gözümüzün önünde.

    Fetullah gülenmiş şuymuş buymuş hikaye hepsinin altında amerika var. bu ülkeyi seviyorsak emperyalizme karşı durmak zorundayız. kendimizi kullandırtmamalıyız.


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BLaCkH4cK
    BLaCkH4cK's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2008
    Erkek

    fatihack bunu yazdı:
    -----------------------------

    BLaCkH4cK bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sen bence o avatarına koyduğun kişiye sözlerinle hakaret etmektesin.Ne demek Fettoş naaptı ? Naapmadıki ? yemediği bok uğramadığı derede kaldı.Bazı şeyler vardır dil sürçmesi kabul etmez o mertebeye ulaşmış bir kişi artık sözlerine hakim olan düşünüpte söyleyen kişidir.Dil sürçmesi ağzımdan kaçtı ile olmaz orda 5 yaşında çocuk oturmuyo arkadaşım kaldıki bu kadar hassas bir konuda :) iftara giden çok var arkadaşım bi adam iftarına katıldı diye bu kadar göklere çıkartılmaz gittiyse gitti iftara gitmekle ülkemi kurtarılıyo ? övdüğün adam mason hayranı amerika uşağı emperyalizmin kralıdır.Atatürke kafir diyen zihniyetlerden biridir.Ayrıca Kamboçya ve diğer Afrika ülkeleri Emperyalizmden öyle olmadı vatanını savunmadıkları için oldu eskiden kıtalar keşfedildiğinde tüm avrupa ülkeleri Afrikada bulunan zenginlikleri onlardan aldı onlarda uyudu tabi bişi yapmadı ve sonuçta böyle oldu.Bir nevi Afrikalılar o zamanlar vatanlarını satmanın acısını şimdi çok acı çekiyolar.


    -----------------------------

    avatarıma koyduğum kişi benim canımdan çok sevdiğim atamdır ve merak etme sevgim içimdedir ona asla hiç bir şekilde ihanetde etmem hakaretde.fettullah gülen naptı dinliyorum diyorum verdiğin cevap ''yemediği bok uğramadığı derede kaldı'' diyorsun.bu sence cahillik değildir de nedir.sen şimdi cevap verdiğini sanıyorsun ? zihniyetin zaten burdan açıkça belli oluyor kendi çapımda yaptığım boş çuval benzetmesine çok uyuyorsun bunun için tartışmayı uzatmıyorum ne diyosan doğrudur.


    -----------------------------

    Evet sen Atatürkçü değilsin çünkü fettoş gibi Türkiye Cumhuriyetine karşı olan ve Atatürkün ilkelerine karşı gelen bi herifi savunuyosunki bu adamlara ülke kalsaydı Amerika himayesinde Amerika birilerinle savaş yaptığı zaman benim abimi kardeşimi en ön safhada savaştırır bu ülkede herşeyi yapar sonundada Afganistan gibi bi hükümet olurduk bilmem anlatabildimmi ? benim askerim benim yargım o adamın buraya girmemesini istiyosa bunda bir iş vardır hala anladınmı bilmiyorum.Ayrıca üstte açıkladığım konular var bir tane özlü söz kullandıysak bu cahillik anlamına gelmez.Yukarıyı iyi oku ondan sonra yorum yap.

Toplam Hit: 6171 Toplam Mesaj: 44