Umaykut Oynayanlar
-
şimdi mal gibi ilk sur yaptım. pazar yeri yok.taşçıyok. yeni bina ve aynı zamanda bunları yapmam için taşa ihtiyacım var. nasıl bulacam şimdi. :W
-
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi mal gibi ilk sur yaptım. pazar yeri yok.taşçıyok. yeni bina ve aynı zamanda bunları yapmam için taşa ihtiyacım var. nasıl bulacam şimdi. :W
-----------------------------olm taş ocağına işci yollasana
benim hepsinde 100e yakın yaptım 10 tane oldugu gibi yolluyorum
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi mal gibi ilk sur yaptım. pazar yeri yok.taşçıyok. yeni bina ve aynı zamanda bunları yapmam için taşa ihtiyacım var. nasıl bulacam şimdi. :W
-----------------------------olm taş ocağına işci yollasana
benim hepsinde 100e yakın yaptım 10 tane oldugu gibi yolluyorum
-----------------------------
ulan bende diyorum nasıl yapacam :D -
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi mal gibi ilk sur yaptım. pazar yeri yok.taşçıyok. yeni bina ve aynı zamanda bunları yapmam için taşa ihtiyacım var. nasıl bulacam şimdi. :W
-----------------------------olm taş ocağına işci yollasana
benim hepsinde 100e yakın yaptım 10 tane oldugu gibi yolluyorum
-----------------------------
ulan bende diyorum nasıl yapacam :D
-----------------------------olm sen ne soruyorsun şimdi :| bu ana evin etrafında demir ocağı taş ocağı bide odun yeri var oralara işci yolluyor musun ?
ana evin yanında tarla kurdun mu :w
-
başlayalım bari hangi devleti seciyim oyunu bilmiyorum ama birlik falan kurarsak güzel olur
edit : Kreyzi sincana geliyorum.
-
Kaligula bunu yazdı:
-----------------------------
başlayalım bari hangi devleti seciyim oyunu bilmiyorum ama birlik falan kurarsak güzel olur
edit : Kreyzi sincana geliyorum.
-----------------------------gel hoca gel orada toplanak işte
birlik işine daha bakmadım akşam tam çözerim oyunu
epeydir oynayan arkadaşlar var onlardan ses çıkmıyor
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------
Kaligula bunu yazdı:
-----------------------------
başlayalım bari hangi devleti seciyim oyunu bilmiyorum ama birlik falan kurarsak güzel olur
edit : Kreyzi sincana geliyorum.
-----------------------------gel hoca gel orada toplanak işte
birlik işine daha bakmadım akşam tam çözerim oyunu
epeydir oynayan arkadaşlar var onlardan ses çıkmıyor
-----------------------------kayıt olamıyorum mail falan gerekmiyor mu ya ?
-
Kaligula bunu yazdı:
-----------------------------
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------
Kaligula bunu yazdı:
-----------------------------
başlayalım bari hangi devleti seciyim oyunu bilmiyorum ama birlik falan kurarsak güzel olur
edit : Kreyzi sincana geliyorum.
-----------------------------gel hoca gel orada toplanak işte
birlik işine daha bakmadım akşam tam çözerim oyunu
epeydir oynayan arkadaşlar var onlardan ses çıkmıyor
-----------------------------kayıt olamıyorum mail falan gerekmiyor mu ya ?
-----------------------------kayıt ol o altta yer sec diyor orada yerini belirle sonra giriş yap
giriş yaptıktan sonra uyarı veriyor mail girin diye
-
Alllah Allah olmuyor .d.d
-
birlikleri değiştirelim TBT birliği olsun herkes ordan organize olalım :)
