Umaykut Oynayanlar
-
semerkandayım ben yeni basladım. Baska semerkanda olan varmı ?
-
face ten takip ediyorum hangi şehir bilmiyorum isim ne ??
-
JudasPrst
-
yok bulamadı başka yerde demekki
-
semerkatta oynayanlar birlik kuralım.
-
http://vimeo.com/11551604
-
semerkand'da başladım.nick starrk hadi hayırlısı : )
-
lan niye baştan demediniz. Sincan yeni git orada oyna diye :D
Bide sitenin anasayfasında 8-10 tane sunucu var ama oyuna girişte sadece 4 tane sini gösteriyor?
-
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------
lan niye baştan demediniz. Sincan yeni git orada oyna diye :D
Bide sitenin anasayfasında 8-10 tane sunucu var ama oyuna girişte sadece 4 tane sini gösteriyor?
-----------------------------ewet onlar galiba açılacak olanlar sincan geçen salı günü açıldı evet sormadınki hangisini seçeyim diye :D koruman kalksın duman ederler,hemen sağlam bi birlik bul :D
-
degree bunu yazdı:
-----------------------------
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------
lan niye baştan demediniz. Sincan yeni git orada oyna diye :D
Bide sitenin anasayfasında 8-10 tane sunucu var ama oyuna girişte sadece 4 tane sini gösteriyor?
-----------------------------ewet onlar galiba açılacak olanlar sincan geçen salı günü açıldı evet sormadınki hangisini seçeyim diye :D koruman kalksın duman ederler,hemen sağlam bi birlik bul :D
-----------------------------o değilde yeni bi tane açayım dedim :W kendi atıyomuş meğersem yne semerkanda attı. biz seçemiyo muyuz? :W
Koruma ne zman kalkıyo?
