Umaykut Oynayanlar
-
Olayı ne bunun biri açıklar mı ?
-
EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
Olayı ne bunun biri açıklar mı ?
-----------------------------http://vimeo.com/11551604
-
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------
degree bunu yazdı:
-----------------------------
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------
lan niye baştan demediniz. Sincan yeni git orada oyna diye :D
Bide sitenin anasayfasında 8-10 tane sunucu var ama oyuna girişte sadece 4 tane sini gösteriyor?
-----------------------------ewet onlar galiba açılacak olanlar sincan geçen salı günü açıldı evet sormadınki hangisini seçeyim diye :D koruman kalksın duman ederler,hemen sağlam bi birlik bul :D
-----------------------------o değilde yeni bi tane açayım dedim :W kendi atıyomuş meğersem yne semerkanda attı. biz seçemiyo muyuz? :W
Koruma ne zman kalkıyo?
-----------------------------Oyun sunucusu ve yön seçimi için tıklayın buna tıkla oradan seç
-
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------
o değilde yeni bi tane açayım dedim :W kendi atıyomuş meğersem yne semerkanda attı. biz seçemiyo muyuz? :W
Koruma ne zman kalkıyo?
-----------------------------haritanın sağ üstünde geri sayar galiba 56 saat
-
birşey soracam şimdi yağmaya gönderiyoruz ya
peki saldırıya gönderirsek ne fark oluyor ?
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------
birşey soracam şimdi yağmaya gönderiyoruz ya
peki saldırıya gönderirsek ne fark oluyor ?
-----------------------------Şimdi hocam yağmaya yollarsan askerleri karşıdaki ordu senin 2 katında olsa 1 tanesi geri dönüyor.
Ama saldırıda karşıdaki tüm askerler ölene kadar savaşılıyor.Geriye kalan adamlarında yağma alıp geliyor.
-
NonStop bunu yazdı:
-----------------------------
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------
birşey soracam şimdi yağmaya gönderiyoruz ya
peki saldırıya gönderirsek ne fark oluyor ?
-----------------------------Şimdi hocam yağmaya yollarsan askerleri karşıdaki ordu senin 2 katında olsa 1 tanesi geri dönüyor.
Ama saldırıda karşıdaki tüm askerler ölene kadar savaşılıyor.Geriye kalan adamlarında yağma alıp geliyor.
-----------------------------anladım ayıca savaşa yollarsam tecrübe ve savaş puanı geliyor
-
yeni başlıyacak olanlara bir tavsiye sakın başlamasınlar, çok fena bağımlılık yapıyor
-
sincan da birlik var mı
Edit: sincanda birlik kuruldu -
LeonX bunu yazdı:
-----------------------------
sincan da birlik var mı
Edit: sincanda birlik kuruldu
-----------------------------Birlik kuruyoruz hocam birazdan yeni konu açacam
