folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Üniversite Anılarınız



Üniversite Anılarınız

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    Selamlar Arkadaşlar

    Üniversitedeki hiç unutamam dediğiniz anılar vardır muhakkak

    Paylaşın ki beraber gülelim ve yeni üniye gidicek arkadaşlara ders olsun :)

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    liselileride kenara atmıyoruz onlarda yazabilir :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OFree
    OFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2010
    Erkek

    Daha bugun universteye gittim ilk anım arkadaşımın sakarya hendek dusmesi 1 saat yolu cekmememesi ve beni ekmemesi ilk anım ve unutmayacagım anım olarak tarihe geçti :SSSssssssssssssssss


    Freedoom is not free.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ersn
    ersn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2011
    Erkek

    Uludağ üniversitesinde panoya hrant dinkin hayatını anlatan  yazı yazmışlardı  , ozamanlar yeni öldürülmüş bende gittim yırttım çöpe attım 2 gün sonra tekrar astılar yine yırttım çöpe attım bidaha asmadılar :d Pişman değilim ama bidaha olsa öyle birşey yapmam.


    küfrederiz villalara kulübeden
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    kırgız bi hocamız var bölüm başkanı her dönem 1-2 dersi olur banko bizimle

    geçen sene bjk uefa'da oynarken bütün maçlar için izin alırdım hocadan hep maçlar çarşamba-perşembe'ye denk gelirdi zaten uefa oldugu için

    bi gün dayanamadı bu bjk hep benim ders saatimde mi maç yapıyor söyle onlara böyle yapmasınlar başka güne alsınlar artık dedi :|

    bende olur hocam akşam mail atarım diyip hop dersten çıkıp maça koşmuştum :W

     

    en maceralı anım bu işte anlayın bizim üninin halini


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı

    kırgız bi hocamız var bölüm başkanı her dönem 1-2 dersi olur banko bizimle

    geçen sene bjk uefa'da oynarken bütün maçlar için izin alırdım hocadan hep maçlar çarşamba-perşembe'ye denk gelirdi zaten uefa oldugu için

    bi gün dayanamadı bu bjk hep benim ders saatimde mi maç yapıyor söyle onlara böyle yapmasınlar başka güne alsınlar artık dedi :|

    bende olur hocam akşam mail atarım diyip hop dersten çıkıp maça koşmuştum :W

     

    en maceralı anım bu işte anlayın bizim üninin halini

    hakkaten sıkıntılı okulmuş :D


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    efendim yurttayız bigün diyerek çok güzel bir anı anlatırım sonra liseli olduğumu anlarsınız üstüme yüklenirsiniz :D Ama üni. Yurtlarında ne eğlenceler oluyor bilmek isterim :D

    iyibu! yeniden..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    yaptigim bi rent a car sitesi vardı. win hosting vardı icinde.. ben de bi gece önceden java sınavı icin notları hazırladım.

    gece disim agridigi icin adam gibi finale calisamadım.

    okula gittim laptopu kurdum bu rent a car'ın ftpsini falan da kayıtlıydı makinada... amk calisacagıma kafayı kullanayım dedim,

    access de bi db yaptım, bi textbox bi button koydum. arka plana da 30 saniye de bi sayfayı yenileyen meta kodu ekledim :D

    bir nevi online chat zımbırtısı yaptım. farklı sınıflardan arkadaşlarla girdik finale. onlar yaptı attı, ben yazdım attım. soruların hespini testler falanlar fistanlar çözdük.

    final sonrası 3 arkadaş aldıgımız en düşük not 97'ydi. :)

    sonra bu zımbırtıyı tüm finallerde kullanmaya basladik.. hala kullanıyoruz aramızda muhabbet icin. :)

     


    [22817//kaanabak]
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    erasmus partisindeyiz diye girerim olaya sex hikayesine döner bi 168 saat daha yerim :S

    threesome var ama %7b#emotions_dlg.cool%7d

    Allura tarafından 27/Ağu/12 23:42 tarihinde düzenlenmiştir

    "
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    uzun süredir mezun olamayan birkaç abim için çok güzel bir düzenek kurmuştuk 3 sene önce 

    ozamanlar piyasada yokken mini wireless kamera tamamen kablosuz kulaklık almıştık kamera tamamda kulaklıgı amerikada yapan bir adam vardı tamamen el yapımı.

    kamera ve kulaklık sınava girenlerdeydi 

    diğer tüm düzenek arabada bu sayede adamlar mezun olmuştu.

     


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı

    uzun süredir mezun olamayan birkaç abim için çok güzel bir düzenek kurmuştuk 3 sene önce 

    ozamanlar piyasada yokken mini wireless kamera tamamen kablosuz kulaklık almıştık kamera tamamda kulaklıgı amerikada yapan bir adam vardı tamamen el yapımı.

    kamera ve kulaklık sınava girenlerdeydi 

    diğer tüm düzenek arabada bu sayede adamlar mezun olmuştu.

     

    oooo hoşgeldin hacı.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 3998 Toplam Mesaj: 32