Üniversite Anılarınız
-
Selamlar Arkadaşlar
Üniversitedeki hiç unutamam dediğiniz anılar vardır muhakkak
Paylaşın ki beraber gülelim ve yeni üniye gidicek arkadaşlara ders olsun :)
-
liselileride kenara atmıyoruz onlarda yazabilir :D
-
Daha bugun universteye gittim ilk anım arkadaşımın sakarya hendek dusmesi 1 saat yolu cekmememesi ve beni ekmemesi ilk anım ve unutmayacagım anım olarak tarihe geçti :SSSssssssssssssssss
-
Uludağ üniversitesinde panoya hrant dinkin hayatını anlatan yazı yazmışlardı , ozamanlar yeni öldürülmüş bende gittim yırttım çöpe attım 2 gün sonra tekrar astılar yine yırttım çöpe attım bidaha asmadılar :d Pişman değilim ama bidaha olsa öyle birşey yapmam.
-
kırgız bi hocamız var bölüm başkanı her dönem 1-2 dersi olur banko bizimle
geçen sene bjk uefa'da oynarken bütün maçlar için izin alırdım hocadan hep maçlar çarşamba-perşembe'ye denk gelirdi zaten uefa oldugu için
bi gün dayanamadı bu bjk hep benim ders saatimde mi maç yapıyor söyle onlara böyle yapmasınlar başka güne alsınlar artık dedi :|
bende olur hocam akşam mail atarım diyip hop dersten çıkıp maça koşmuştum :W
en maceralı anım bu işte anlayın bizim üninin halini
-
Kreyzi bunu yazdı
kırgız bi hocamız var bölüm başkanı her dönem 1-2 dersi olur banko bizimle
geçen sene bjk uefa'da oynarken bütün maçlar için izin alırdım hocadan hep maçlar çarşamba-perşembe'ye denk gelirdi zaten uefa oldugu için
bi gün dayanamadı bu bjk hep benim ders saatimde mi maç yapıyor söyle onlara böyle yapmasınlar başka güne alsınlar artık dedi :|
bende olur hocam akşam mail atarım diyip hop dersten çıkıp maça koşmuştum :W
en maceralı anım bu işte anlayın bizim üninin halini
hakkaten sıkıntılı okulmuş :D
-
efendim yurttayız bigün diyerek çok güzel bir anı anlatırım sonra liseli olduğumu anlarsınız üstüme yüklenirsiniz :D Ama üni. Yurtlarında ne eğlenceler oluyor bilmek isterim :D
-
yaptigim bi rent a car sitesi vardı. win hosting vardı icinde.. ben de bi gece önceden java sınavı icin notları hazırladım.
gece disim agridigi icin adam gibi finale calisamadım.
okula gittim laptopu kurdum bu rent a car'ın ftpsini falan da kayıtlıydı makinada... amk calisacagıma kafayı kullanayım dedim,
access de bi db yaptım, bi textbox bi button koydum. arka plana da 30 saniye de bi sayfayı yenileyen meta kodu ekledim :D
bir nevi online chat zımbırtısı yaptım. farklı sınıflardan arkadaşlarla girdik finale. onlar yaptı attı, ben yazdım attım. soruların hespini testler falanlar fistanlar çözdük.
final sonrası 3 arkadaş aldıgımız en düşük not 97'ydi. :)
sonra bu zımbırtıyı tüm finallerde kullanmaya basladik.. hala kullanıyoruz aramızda muhabbet icin. :)
-
erasmus partisindeyiz diye girerim olaya sex hikayesine döner bi 168 saat daha yerim :S
threesome var ama
Allura tarafından 27/Ağu/12 23:42 tarihinde düzenlenmiştir
-
uzun süredir mezun olamayan birkaç abim için çok güzel bir düzenek kurmuştuk 3 sene önce
ozamanlar piyasada yokken mini wireless kamera tamamen kablosuz kulaklık almıştık kamera tamamda kulaklıgı amerikada yapan bir adam vardı tamamen el yapımı.
kamera ve kulaklık sınava girenlerdeydi
diğer tüm düzenek arabada bu sayede adamlar mezun olmuştu.
-
hipokondriyak bunu yazdı
uzun süredir mezun olamayan birkaç abim için çok güzel bir düzenek kurmuştuk 3 sene önce
ozamanlar piyasada yokken mini wireless kamera tamamen kablosuz kulaklık almıştık kamera tamamda kulaklıgı amerikada yapan bir adam vardı tamamen el yapımı.
kamera ve kulaklık sınava girenlerdeydi
diğer tüm düzenek arabada bu sayede adamlar mezun olmuştu.
oooo hoşgeldin hacı.
