Üniversite Anılarınız
-
Mekanlardan sıkılıp porsuk kenarına indik alkol içmeye metal çitlerden atlayıp, o sırada da yeni yeni dış mekanlarda alkol içmek yasaklanmıştı. Yanımızda da bir Alman arkadaş var staja gelmişti muhabbet geyik. Ben uyardım baştan dedim polis gelebilir dikkat edin birşey düşünün falan. Turist taklidi yapmaya karar verdik hazır alman da var yanımızda. :) tam o sırada 2 polis geldi iki metre yukarıdan bakıyor.
Gençler napıyorsunuz burda?
Was!
Alkol yasak kardeşim.
We are toursits, I dont understand.
Bu arada bizim anlamıyormuş gibi davranmamız gerekiyor fakat muhabbet o kadar komik ki kendimi zor tutuyorum :)
Yasssak kardeşim yassakkkkk!... diye bağırdı polis sanki bağırınca anlaşıyormuş gibi. İşin kötüsü anlıyoruz ama anlamamamız lazım çok kötü kaldım gülücem gülemiyorum. Salak turistler dediler gittiler biz de gönlümüzce içkik saatlerce, sonra kalktık.
Süperdi ya
