Unutkan Bilge: ''O''nu Unutma
-
Bir tutam sevmek,
Acı vereceğini düşünmeden ve hatta birgün kanından atmak için tedavi göreceğin uyuşturucu; Aşk. Başın döner biraz ve susuzluk yapar sevmek. Bundandır karşısında yutkunmaların. Yarım kilo kadar beyninin oynunda figüransın sadece. Alt bilincin emreder Seveceksin ve emir demire diş bilerken dilin belli harfleri zikrediyor olacak.
Korku ve hazımsızlık,
Çocukken şekerin alındı mı elinden? Eğer bir kez bile ayrı düştüysen sevdiklerinden bilirsin yalnızlığın çığlıklarının ne kadar korkutucu olduğunu ve ağlamanın bir ajite aracı değil tepki olduğunu. Belki de sırf bu yüzden o olmazsa Ölürüm dersin. Al yuvarların endorfine doymuştur, iki fırt metanfetamin çekmiş gibi sadece tebessüm edersin. Alışkanlıkların, mesajların veya tweetlerin koca bir yalana gebedir gayrı... Aşka. Figüranlığın bittiğinde alıştığın yalanın koca bir bağımlılığa dönüştüğünü görürsün. Kaybolmuş aşıklar ülkesindesiniz, hoşgeldiniz.
Milli Piyangocuların pazarlama aracıdır; Ya çıkarsa?
Umut her zaman fakirin ekmeği olmak zorunda değildir. Mukayet olman gereken aklın ise biraz peyniri ortak ederek umuduna yenmiştir çoktan. Belki hiç kabullenememiş, belki de reddedilmiştir hissiyatların. Aynı cümlede birleşir etrafında ki suretler: merak etme unutursun...
Zihnime format atarmısın abi?
Başka kızlar tanıyacağın, başka aşklar yaşayacağın anlatırlır. Belki diyecek olursun bir an ve ilahi bir emir gibi dış ses yankıları duyulur: hiç biri o gini olmayacak.
Sileceksin işte o kadar!
Unutacaksın onu nasıl çok sevdiğini, ilk izlediğiniz filmi, beraber vokal yaptığınız şarkının nakaratını sileceksin zihninden. Adı başkalaşıp sıradanlaşacak belki de. Yazdığın mesajlar, alınan hediyeler duvarda ki resmini yok edeceksin, etmelisin. Ne kadar çabuk unutursan o kadar güçlü görüneceksin ve ne kadar dik tutarsan kuyruğu o kadar takdir edileceksin. Çabuk unutmuş olmanın daha az sevmiş olduğu gerçeğini ise aklına bile getirmeyeceksin. Geçici de olsa unutacaksın bir zaman sonra: alzheimer
Yada
İktisadi aşklar modasına uyup aynı isimli sevgililer künyesi yapacaksın. Yanan canının acısını başka canları yakarak avutmaya çalışacaksın. Başka bedenler ile sevişeceksin ama sabah olduğunda doğan güneşin sana yine yalnızlıklar getirdiğini görünce dört harfli bir kelimeyi anımsayacaksın işte o an: Mazi... İşte o an maziyi bilşe hatırlamaktan acizliğini farkedeceksin. Evet başardın, O nu unuttun ve sıradanlaştı: duygusal alzheimer
Antidepresan
Unutmayı beceremeyebilirsin, herkesin hard disci kendine... Suratın asılacak. İştahın şah damarından keilmiş, kalbinin tüm odalarına girilmiş yaşamsal destek ünitene tecavüz edilmiş olacak. Asabiye servislerinin serum kokulu koridorlarının sonunda ki gri odada reçetene yazılan 50 mg'lık avuntular ile bulacaksın kendini: depresyon
Ya sevmemeyi öğrenmelisin ya da acıya dayanabilmeyi...
Saygılarımla
http://www.depresifkalem.com/unutkan-bilge/unutkan-bilge-onu-unutma/
-
her zamanki gibi muhteşem hocam döktürmüşsün gene.
-
Biz acıya bağışıklık kazandık koymuyor artık fazla.
-
ulan bu adamın o kadar yazısı var.
Ne yazıyor ne anlatıyor nedir bir türlü okumadım.O kadar uzun geliyorki :D
Bir ara okuyacağım ama
-
hacı iyi oımuşta sonu olmamış her sevmede acıya raslanılmaz ki..
-
belkide haklılardır belkide gerçekten dönmem gerekiyordur fabrika ayarlarıma.ama hep korktuğum şey değilmiydi onların haklı olması? onlar gibi düşünmem? onlar "lar" sa biz kimdik? artık biz diye bişey varmıydı ? yalnızdım artık belkide herzaman yalnızdım.
tatlı rüyalar, güzel günler ... onlar senle mümkünlerdi sen en büyük hayaldin ama hayaldin işte gerçek olmak gerekmezdi bu yüzden sana hayal denirdi... tüm gerçekliklere küfredip bir kez daha açtım en sevdiğim ideyi... hiçbişeyi development environment söz öbeği kadar sevmişmiydim acaba? ona "seni tüm beynimle seviyorum" derken şah damarımın kopma ihtimalini yada bigün kopmasının en büyük temennim olacağını düşünmüşmüydüm...?
bilgisayarımın başındaydım onlayndım evimdeydim bişeyler eksikti sen yoktun ama kandırmalıyım kendimi... buraya aittim bu gerçekti ama sana ihtiyacım yokmuş gibi davranmalıydım ve davrandımda... menthor un dediği gibi "bir bağımlının damarlarındaki eroin gibi telefon hatlarına hücum ederek..."
ve tüm bunların yanında hiç aşık olmamış acı çekmemiş yada acı çekmiş ama acının güzelliğine varamamış beyinlerin bana kendini heba etme ana fikirli genelde değmezle başlayan salak cümleleri...
değer herşeye değer ... ölmeye değer, öldürmeye değer, cehennemin dibine değer... siz asla haklı olamazsınız çünkü siz "siz" siniz ...
siz asla anlayamazsınız çünkü anlasaydınız size "siz" demezdim ...
-
PiyanisT bunu yazdı:
-----------------------------
hacı iyi oımuşta sonu olmamış her sevmede acıya raslanılmaz ki..
-----------------------------
Her sevgi ayrılığa gebedir acıda o ayrılıktan gelir -
Öbürküler o kadar değildi de bu yazı acayip koydu lan :|
-
EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
Öbürküler o kadar değildi de bu yazı acayip koydu lan :|
-----------------------------Eyvallah kardeşim beğendiysen ne mutlu bana (:
-
abi her zamanki gibi mükemmelsin.
-
cok güzel yazmışsınız elinize saglık...
