folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Unutkan Bilge: ''O''nu Unutma



Unutkan Bilge: ''O''nu Unutma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Bir tutam sevmek,

    Acı vereceğini düşünmeden ve hatta birgün kanından atmak için tedavi göreceğin uyuşturucu; Aşk. Başın döner biraz ve susuzluk yapar sevmek. Bundandır karşısında yutkunmaların. Yarım kilo kadar beyninin oynunda figüransın sadece. Alt bilincin emreder Seveceksin ve emir demire diş bilerken dilin belli harfleri zikrediyor olacak.

    Korku ve hazımsızlık,

    Çocukken şekerin alındı mı elinden? Eğer bir kez bile ayrı düştüysen sevdiklerinden bilirsin yalnızlığın çığlıklarının ne kadar korkutucu olduğunu ve ağlamanın bir ajite aracı değil tepki olduğunu. Belki de sırf bu yüzden o olmazsa Ölürüm dersin. Al yuvarların endorfine doymuştur, iki fırt metanfetamin çekmiş gibi sadece tebessüm edersin. Alışkanlıkların, mesajların veya tweetlerin koca bir yalana gebedir gayrı... Aşka. Figüranlığın bittiğinde alıştığın yalanın koca bir bağımlılığa dönüştüğünü görürsün. Kaybolmuş aşıklar ülkesindesiniz, hoşgeldiniz.

    Milli Piyangocuların pazarlama aracıdır; Ya çıkarsa?

    Umut her zaman fakirin ekmeği olmak zorunda değildir. Mukayet olman gereken aklın ise biraz peyniri ortak ederek umuduna yenmiştir çoktan. Belki hiç kabullenememiş, belki de reddedilmiştir hissiyatların. Aynı cümlede birleşir etrafında ki suretler: merak etme unutursun...

    Zihnime format atarmısın abi?

    Başka kızlar tanıyacağın, başka aşklar yaşayacağın anlatırlır. Belki diyecek olursun bir an ve ilahi bir emir gibi dış ses yankıları duyulur: hiç biri o gini olmayacak.

    Sileceksin işte o kadar!

    Unutacaksın onu nasıl çok sevdiğini, ilk izlediğiniz filmi, beraber vokal yaptığınız şarkının nakaratını sileceksin zihninden. Adı başkalaşıp sıradanlaşacak belki de. Yazdığın mesajlar, alınan hediyeler duvarda ki resmini yok edeceksin, etmelisin. Ne kadar çabuk unutursan o kadar güçlü görüneceksin ve ne kadar dik tutarsan kuyruğu o kadar takdir edileceksin. Çabuk unutmuş olmanın daha az sevmiş olduğu gerçeğini ise aklına bile getirmeyeceksin. Geçici de olsa unutacaksın bir zaman sonra: alzheimer

    Yada

    İktisadi aşklar modasına uyup aynı isimli sevgililer künyesi yapacaksın. Yanan canının acısını başka canları yakarak avutmaya çalışacaksın. Başka bedenler ile sevişeceksin ama sabah olduğunda doğan güneşin sana yine yalnızlıklar getirdiğini görünce dört harfli bir kelimeyi anımsayacaksın işte o an: Mazi... İşte o an maziyi bilşe hatırlamaktan acizliğini farkedeceksin. Evet başardın, O nu unuttun ve sıradanlaştı: duygusal alzheimer

    Antidepresan

    Unutmayı beceremeyebilirsin, herkesin hard disci kendine... Suratın asılacak. İştahın şah damarından keilmiş, kalbinin tüm odalarına girilmiş yaşamsal destek ünitene tecavüz edilmiş olacak. Asabiye servislerinin serum kokulu koridorlarının sonunda ki gri odada reçetene yazılan 50 mg'lık avuntular ile bulacaksın kendini: depresyon

    Ya sevmemeyi öğrenmelisin ya da acıya dayanabilmeyi...

    Saygılarımla

    http://www.depresifkalem.com/unutkan-bilge/unutkan-bilge-onu-unutma/


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    her zamanki gibi muhteşem hocam döktürmüşsün gene.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Biz acıya bağışıklık kazandık koymuyor artık fazla.


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    ulan bu adamın o kadar yazısı var.

    Ne yazıyor ne anlatıyor nedir bir türlü okumadım.O kadar uzun geliyorki :D

    Bir ara okuyacağım ama


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PiyanisT
    PiyanisT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2010
    Erkek

    hacı iyi oımuşta sonu olmamış her sevmede acıya raslanılmaz ki..


    Dünyada akla değer veren yok madem Aklı az olanın parası çok madem Getir şu şarabı, alın aklımızı Belki böyle beğenir bizi el alem
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    belkide haklılardır belkide gerçekten dönmem gerekiyordur fabrika ayarlarıma.ama hep korktuğum şey değilmiydi onların haklı olması? onlar gibi düşünmem? onlar "lar" sa biz kimdik? artık biz diye bişey varmıydı ? yalnızdım artık belkide herzaman yalnızdım.

    tatlı rüyalar, güzel günler ... onlar senle mümkünlerdi sen en büyük hayaldin ama hayaldin işte gerçek olmak gerekmezdi bu yüzden sana hayal denirdi... tüm gerçekliklere küfredip bir kez daha açtım en sevdiğim ideyi... hiçbişeyi development environment söz öbeği kadar sevmişmiydim acaba? ona "seni tüm beynimle seviyorum" derken şah damarımın kopma ihtimalini yada bigün kopmasının en büyük temennim olacağını düşünmüşmüydüm...?

    bilgisayarımın başındaydım onlayndım evimdeydim bişeyler eksikti sen yoktun ama kandırmalıyım kendimi... buraya aittim bu gerçekti ama sana ihtiyacım yokmuş gibi davranmalıydım ve davrandımda... menthor un dediği gibi "bir bağımlının damarlarındaki eroin gibi telefon hatlarına hücum ederek..."

    ve tüm bunların yanında hiç aşık olmamış acı çekmemiş yada acı çekmiş ama acının güzelliğine varamamış beyinlerin bana kendini heba etme ana fikirli genelde değmezle başlayan salak cümleleri...

    değer herşeye değer ... ölmeye değer, öldürmeye değer, cehennemin dibine değer... siz asla haklı olamazsınız çünkü siz "siz" siniz ...

    siz asla anlayamazsınız çünkü anlasaydınız size "siz" demezdim ...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    PiyanisT bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı iyi oımuşta sonu olmamış her sevmede acıya raslanılmaz ki..


    -----------------------------
    Her sevgi ayrılığa gebedir acıda o ayrılıktan gelir


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    Öbürküler o kadar değildi de bu yazı acayip koydu lan :|


    Avukat/Hukukçu
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    EpheSuS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Öbürküler o kadar değildi de bu yazı acayip koydu lan :|


    -----------------------------

    Eyvallah kardeşim beğendiysen ne mutlu bana (:


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byugr
    byugr's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2008
    Erkek

    abi her zamanki gibi mükemmelsin.


    Bir namazlık saltanatın olacak, Taht misali o musalla taşında.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    cok güzel yazmışsınız elinize saglık...

Toplam Hit: 3886 Toplam Mesaj: 21