Uzman Jandarma Sınavı
-
tuncaxxz bunu yazdı:
-----------------------------hasiktir ya büyükbabam tecavüzden 2,5 yıl yatmış :D
onun bi etkisi olur mu?
-----------------------------olur olur bal gibi olur etkiler en iyisi sen hiç uğraşma bak bana önümde son bir kez şansım var 21e basıyoz seneye a.q yaşlandık resmen daha 15 yaşındaydım ben
hayat çok kısa (anı yaşayacan a.q başka bişey yapamıyosan )
not: şurda kalmış bir hafta derse çalışsak bi fayda sağlarmı
geçen sene 3 ay çalıştık son bir hafta çalışmadık dinlendik nolacak halimiz
-
Temennim sinavlarinizda basarisiz olursunuz, Lise1 de askeri lise nedir sahit olduktan sonra hicbir insan evladinini askeri liselere veya akademiye dusmesini istemem :D Torna oyarlar olm seni ona gore :D ...Bide bu tornavidanin koyu yok amk adama dedim adanaya geliyorsun alayim tren istasyonundan seni ,adam nenemi ozledim koye gidecem dedi ,koyunuz neresi diye sordum...akkapı dedi amk orasi sehrin sonuna dogru bir mahalle :D koy degil dedim...olm koyumuz yok bende kendimi tatmin ediyorum diyor :D
-
compü hacı ne yapalım aq yok köyümüz ezik büyüdük :)sınava kaza bela girdim zaten girmicektim son günü basvuru yaptım girmesen içime dert olacaktı niye girmedin falan filan yani sınavı kazansamdan büyük bi ihtimalle gitmicem.Benim gözüm yükseklerde subay mesala :P
-
TorNaVida bunu yazdı:
-----------------------------
compü hacı ne yapalım aq yok köyümüz ezik büyüdük :)sınava kaza bela girdim zaten girmicektim son günü basvuru yaptım girmesen içime dert olacaktı niye girmedin falan filan yani sınavı kazansamdan büyük bi ihtimalle gitmicem.Benim gözüm yükseklerde subay mesala :P
-----------------------------hacı subaylığa lise 1 den başlıyorlar almaya orta3 sınavı önemli yani. he astsubay olup öyle yükselcem diyosan orası ayrı da zor biraz yinede hayırlısı olsun herşeyde
sınavı kazansak bile disiplin şart bizi şütlerler valla kazanırsak tabi mechul işte söyleniyoruz
-
ganimet bu üniversite bitiripte gitme olayı oluyo o nasıl hacım bilgin varsa biraz anlatırmısın
-
Tarikatı temsil ettiğini unutma ! :D başarılar :)))
-
oks sınavından iyi bi puan alıyosun subaylığa başvuruyosun eleme filan tamamdır
üniv ile sözleşmeli olarak gidiyosun
-
üniversiteli nasıl oluyo yani :S hoca konuyu biraz açarmısın yani ben üniversite bitince askere gidip orda kalmak istiyorum :( daha sonra nickimin altına Tarikat Subayı yazdıracam :) inşallah.
-
hoca asteg olarak gidersen askere orda kalman icin ayrı bi sınav var o sınavı gecmen lazım sınavı verdin diyelim büyük ihtimal kadrolu olarak almazlar sözlesmeli olarak kalırsın yani bu da istedikleri zaman sana tekmeyi basacakları anlamına gelir..
-
bu sene ki sınav için şunları söyliyim;
matematik çok basitti kolaydı herkes fullemiştir türkçe biraz kastı tarihi zorlaştırmışlar hemde çok ne o ya şaşırtmalı yapmışlar
anayasa sorularıda öyle sanki biz meclise girecez peh peh neyse vatana millete hayırlı olsun yine şunuda belirteyim
bu seneki ortalama yükselecektir gecen sene 60 la aldılarsa bu sene 70 in üzerinde dir tahminim çünkü 100 binin üstünde girenler var fire verenler var
oysa sadece 3 bin kişi filan alınıyor onlarda mülakatlarda bazıları eleniyor a.q
dişim çürük ele vay be
