Uzman Jandarma Sınavı
-
bulamadım :) sen bulduysan link ver.
-
yanlış alarm hacı yayınlanmamış daha amk.
-
TorNaVida bunu yazdı:
-----------------------------
yanlış alarm hacı yayınlanmamış daha amk.
-----------------------------beni izmitte birisi aradı öyle dedi açıklanmamış evet a.q açıklansa ne yazar
-
http://www.osym.gov.tr/BelgeGoster.aspx?F6E10F8892433CFF1A9547B61DAFFE2AC112613E4DF20E8E
Bugün açıklandı durm içler acısı ve vahim :) Kısmetse seneye tekrar :P -
pingattack bunu yazdı:
----------------------------hacı önce peygamber olman lazım yani adamlar peygamber gibi adam arıyolar hatta götür bi peygamber onu bile beğenmezler a.q.
-----------------------------merakla bekliyodum acaba bu konunun bokunu ne zaman cıkartırlar diye...ii yine imdada yetişen biri cıktı!..
-
kazanamadık vize zamanına rast geldi hiç çalışmadım 40 puan a.q
son şansım kaldı 2. girişte de hiç bi halt yiyemedik
-
aynen hacı :) 49 çekmişiz aq 10 puanla jendermalığı kaçırdık aq bi jandarmada olamadıysam benden bi sikim olmaz. anca nickimiz gibi gereksiz işlerde kullanılırız :)
-
bende geçen sene 49 çakmıştım
üzülme hayırlısı olsun bi dahaki seneye ölmessem uzmn jandarmayım :)
-
59.05 kazanamdık amk :) kacLa aLındıgını biLen var mı ?
-
Kahraman bunu yazdı:
-----------------------------
59.05 kazanamdık amk :) kacLa aLındıgını biLen var mı ?
-----------------------------
Hacı simdi bunu sana sölemek çok zor :) 60 la alınıyo :(
