Van Mı Yoksa Elazığ Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    s.a arkadaslar.
    Üniversite tercihlerime
    Van Yüzüncü yıl ya da Elazığ Fırat üniversitesi Kimya Mühendisliği yazmayı düşünüyorum. bu yazdığım iki üniversitenin hangisine gitsem gittiğime pişman olmam. ?? Çoğu kişi doğuyu yazma terör bölgesi oralar diyor ama ben mecburen yazmak zorundayım. Yorumlarınızı bekliyorum müridler.
    Not: sizden ricam yorumlarınızı sadece bu iki üniversiteye göre yapın.  

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    KarakartaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    s.a arkadaslar.
    Üniversite tercihlerime
    Van Yüzüncü yıl ya da Elazığ Fırat üniversitesi Kimya Mühendisliği yazmayı düşünüyorum. bu yazdığım iki üniversitenin hangisine gitsem gittiğime pişman olmam. ?? Çoğu kişi doğuyu yazma terör bölgesi oralar diyor ama ben mecburen yazmak zorundayım. Yorumlarınızı bekliyorum müridler.
    Not: sizden ricam yorumlarınızı sadece bu iki üniversiteye göre yapın.  


    -----------------------------

    elazığ

    vanda napacan hoca %80'i pkklı oranın sende harcanırsın orda

    git elazığa güzeldir oralar arkadaş orda okuyor

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    elazığ güzeldir hocam ama vanı bilmiyorum


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bloodmage
    bloodmage's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2010
    Erkek

    Elazığlı birisi olarak şiddetle öneririm , sıkıntı çekmezsin.


    İndia İndia !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mYMusti
    mYMusti's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2008
    Erkek

    hocam nereye hangisine gittiğin önemli değil önemlli olan evden okula okuldan eve gidip gemeni tavsiye ederim yabancı olduğun zaman başına bela alırsın bulaşan çok oluyor. Tabi elazığ bir derece iyi van a 100 üzerinden 0 verirsem elazığa a da 5 veririm heralde :D 

    not :  tabi bu benim yaşadıklarım aynısı senin başına gelecek diye bir durum yok :D:D 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Elazığ'da okuyan hocamız vardı ben de Elazığ diyorum ama Van'ı bilmiyorum. Van'da pkk oranı daha yüksektir. Bu arada başlığı var mı yoksa Elazğ mı diye okudum ne diyor diyorum :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    saybirs bunu yazdı:
    -----------------------------

    KarakartaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    s.a arkadaslar.
    Üniversite tercihlerime
    Van Yüzüncü yıl ya da Elazığ Fırat üniversitesi Kimya Mühendisliği yazmayı düşünüyorum. bu yazdığım iki üniversitenin hangisine gitsem gittiğime pişman olmam. ?? Çoğu kişi doğuyu yazma terör bölgesi oralar diyor ama ben mecburen yazmak zorundayım. Yorumlarınızı bekliyorum müridler.
    Not: sizden ricam yorumlarınızı sadece bu iki üniversiteye göre yapın.  


    -----------------------------

    elazığ

    vanda napacan hoca %80'i pkklı oranın sende harcanırsın orda

    git elazığa güzeldir oralar arkadaş orda okuyor


    -----------------------------


    Şimdi hocam gitmediğin yer senin değildir. Bana sorarsan gitmek lazım fakat baktığın pencereye bağlı. eğer sen hem eğitimimi tamamlayayım hemde ülkem için bir şeyler yapayım dersen git Van'a. Yok efendim ben doğuya gitmem şudur budur dersen yine sen bilirsin git Elazığ'a. Ben de yakınlarımın başına birşey gelsin istemem ama ben gitmezsem sen gitmezsen kim gidecek? Biz gitmezsek ortalık işte o %80 kansız köpeklere kalıyor.

    il başına 1000'er kişi toplayıp Van'a Tunceli'ye Bingöl'e Şırnak'a bu doğu illerine yerleştir o dağdan inen kahpeler 1-2 eylemden sonra nasıl vazgeçecekler.

    Kusura bakma konu bu noktaya geldi ama Aslında çok da çizgiden ayrılmadık.. Van da olsa gidilmeli şırnak da olsa gidilmeli bence..

     

    Okulların eğitim konusundaki başarılarını kıstas almadım :)

    (Yine polemik yaratacaklara şimdiden cevap veriyorum. kendinizi o %80 in içinde görüyorsanız teröristsiniz. Yok efendim %80 değil de %60 gibi aptal bi cümle kurmayın ben istatistik işi yapmıyorum şahsi görüşüm %80. )


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    Van'da da Elazığ'da da iki yakın arkadaşım okudu, kesinlikl Elazığ derim hocam. Elazığ'a kendim de gittim şehir olarak bi ahım şahımlığı yok ama insanı iyidir,dayıları boldur elazığın sahiplenen,koruyan..


    Troubles'll come & they'll pass
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    elazig iyidir, o bolgenin en gelismis sehirlerinden biridir. malatya ve elazig


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    rappermcs bunu yazdı:
    -----------------------------

    saybirs bunu yazdı:
    -----------------------------

    KarakartaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    s.a arkadaslar.
    Üniversite tercihlerime
    Van Yüzüncü yıl ya da Elazığ Fırat üniversitesi Kimya Mühendisliği yazmayı düşünüyorum. bu yazdığım iki üniversitenin hangisine gitsem gittiğime pişman olmam. ?? Çoğu kişi doğuyu yazma terör bölgesi oralar diyor ama ben mecburen yazmak zorundayım. Yorumlarınızı bekliyorum müridler.
    Not: sizden ricam yorumlarınızı sadece bu iki üniversiteye göre yapın.  


    -----------------------------

    elazığ

    vanda napacan hoca %80'i pkklı oranın sende harcanırsın orda

    git elazığa güzeldir oralar arkadaş orda okuyor


    -----------------------------


    Şimdi hocam gitmediğin yer senin değildir. Bana sorarsan gitmek lazım fakat baktığın pencereye bağlı. eğer sen hem eğitimimi tamamlayayım hemde ülkem için bir şeyler yapayım dersen git Van'a. Yok efendim ben doğuya gitmem şudur budur dersen yine sen bilirsin git Elazığ'a. Ben de yakınlarımın başına birşey gelsin istemem ama ben gitmezsem sen gitmezsen kim gidecek? Biz gitmezsek ortalık işte o %80 kansız köpeklere kalıyor.

    il başına 1000'er kişi toplayıp Van'a Tunceli'ye Bingöl'e Şırnak'a bu doğu illerine yerleştir o dağdan inen kahpeler 1-2 eylemden sonra nasıl vazgeçecekler.

    Kusura bakma konu bu noktaya geldi ama Aslında çok da çizgiden ayrılmadık.. Van da olsa gidilmeli şırnak da olsa gidilmeli bence..

     

    Okulların eğitim konusundaki başarılarını kıstas almadım :)

    (Yine polemik yaratacaklara şimdiden cevap veriyorum. kendinizi o %80 in içinde görüyorsanız teröristsiniz. Yok efendim %80 değil de %60 gibi aptal bi cümle kurmayın ben istatistik işi yapmıyorum şahsi görüşüm %80. )


    -----------------------------

    hocam tamam da neresi olsa gidilmeli.

    oraya göndereceğimiz 1000 kişi ile olmaz bu iş 

    terörist(orospu çocuğu) cenazesinde kepenk kapatmassan mikiyolarmış dükkanı.

    Hakkari-Şırnak alayı pkklı.Bana kalsa hakkari-şırnağı haritadan silerim de

    tsk'nın yapamadığını ben mi yapacam ? 

    ya da o gönderceğimiz 1000'er kişi mi yapacak.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    hocam elazığda okuyorum. van da yazsan elazığda yazsan sıkıntı çekersin. özellikle de batıdan geliyorsun. şehir dediğin yer köyden farksız pek bir olayı yok. sen biraz daha büyük şehirlere bak. malataya olur mesela.


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
Toplam Hit: 4803 Toplam Mesaj: 33