Van Mı Yoksa Elazığ Mı?
-
s.a arkadaslar.
Üniversite tercihlerime
Van Yüzüncü yıl ya da Elazığ Fırat üniversitesi Kimya Mühendisliği yazmayı düşünüyorum. bu yazdığım iki üniversitenin hangisine gitsem gittiğime pişman olmam. ?? Çoğu kişi doğuyu yazma terör bölgesi oralar diyor ama ben mecburen yazmak zorundayım. Yorumlarınızı bekliyorum müridler.
Not: sizden ricam yorumlarınızı sadece bu iki üniversiteye göre yapın. -
KarakartaL bunu yazdı:
-----------------------------s.a arkadaslar.
Üniversite tercihlerime
Van Yüzüncü yıl ya da Elazığ Fırat üniversitesi Kimya Mühendisliği yazmayı düşünüyorum. bu yazdığım iki üniversitenin hangisine gitsem gittiğime pişman olmam. ?? Çoğu kişi doğuyu yazma terör bölgesi oralar diyor ama ben mecburen yazmak zorundayım. Yorumlarınızı bekliyorum müridler.
Not: sizden ricam yorumlarınızı sadece bu iki üniversiteye göre yapın.
-----------------------------elazığ
vanda napacan hoca %80'i pkklı oranın sende harcanırsın orda
git elazığa güzeldir oralar arkadaş orda okuyor
-
elazığ güzeldir hocam ama vanı bilmiyorum
-
Elazığlı birisi olarak şiddetle öneririm , sıkıntı çekmezsin.
-
hocam nereye hangisine gittiğin önemli değil önemlli olan evden okula okuldan eve gidip gemeni tavsiye ederim yabancı olduğun zaman başına bela alırsın bulaşan çok oluyor. Tabi elazığ bir derece iyi van a 100 üzerinden 0 verirsem elazığa a da 5 veririm heralde :D
not : tabi bu benim yaşadıklarım aynısı senin başına gelecek diye bir durum yok :D:D
-
Elazığ'da okuyan hocamız vardı ben de Elazığ diyorum ama Van'ı bilmiyorum. Van'da pkk oranı daha yüksektir. Bu arada başlığı var mı yoksa Elazğ mı diye okudum ne diyor diyorum :)
-
saybirs bunu yazdı:
-----------------------------KarakartaL bunu yazdı:
-----------------------------s.a arkadaslar.
Üniversite tercihlerime
Van Yüzüncü yıl ya da Elazığ Fırat üniversitesi Kimya Mühendisliği yazmayı düşünüyorum. bu yazdığım iki üniversitenin hangisine gitsem gittiğime pişman olmam. ?? Çoğu kişi doğuyu yazma terör bölgesi oralar diyor ama ben mecburen yazmak zorundayım. Yorumlarınızı bekliyorum müridler.
Not: sizden ricam yorumlarınızı sadece bu iki üniversiteye göre yapın.
-----------------------------elazığ
vanda napacan hoca %80'i pkklı oranın sende harcanırsın orda
git elazığa güzeldir oralar arkadaş orda okuyor
-----------------------------
Şimdi hocam gitmediğin yer senin değildir. Bana sorarsan gitmek lazım fakat baktığın pencereye bağlı. eğer sen hem eğitimimi tamamlayayım hemde ülkem için bir şeyler yapayım dersen git Van'a. Yok efendim ben doğuya gitmem şudur budur dersen yine sen bilirsin git Elazığ'a. Ben de yakınlarımın başına birşey gelsin istemem ama ben gitmezsem sen gitmezsen kim gidecek? Biz gitmezsek ortalık işte o %80 kansız köpeklere kalıyor.il başına 1000'er kişi toplayıp Van'a Tunceli'ye Bingöl'e Şırnak'a bu doğu illerine yerleştir o dağdan inen kahpeler 1-2 eylemden sonra nasıl vazgeçecekler.
Kusura bakma konu bu noktaya geldi ama Aslında çok da çizgiden ayrılmadık.. Van da olsa gidilmeli şırnak da olsa gidilmeli bence..
Okulların eğitim konusundaki başarılarını kıstas almadım :)
(Yine polemik yaratacaklara şimdiden cevap veriyorum. kendinizi o %80 in içinde görüyorsanız teröristsiniz. Yok efendim %80 değil de %60 gibi aptal bi cümle kurmayın ben istatistik işi yapmıyorum şahsi görüşüm %80. )
-
Van'da da Elazığ'da da iki yakın arkadaşım okudu, kesinlikl Elazığ derim hocam. Elazığ'a kendim de gittim şehir olarak bi ahım şahımlığı yok ama insanı iyidir,dayıları boldur elazığın sahiplenen,koruyan..
-
elazig iyidir, o bolgenin en gelismis sehirlerinden biridir. malatya ve elazig
-
rappermcs bunu yazdı:
-----------------------------saybirs bunu yazdı:
-----------------------------KarakartaL bunu yazdı:
-----------------------------s.a arkadaslar.
Üniversite tercihlerime
Van Yüzüncü yıl ya da Elazığ Fırat üniversitesi Kimya Mühendisliği yazmayı düşünüyorum. bu yazdığım iki üniversitenin hangisine gitsem gittiğime pişman olmam. ?? Çoğu kişi doğuyu yazma terör bölgesi oralar diyor ama ben mecburen yazmak zorundayım. Yorumlarınızı bekliyorum müridler.
Not: sizden ricam yorumlarınızı sadece bu iki üniversiteye göre yapın.
-----------------------------elazığ
vanda napacan hoca %80'i pkklı oranın sende harcanırsın orda
git elazığa güzeldir oralar arkadaş orda okuyor
-----------------------------
Şimdi hocam gitmediğin yer senin değildir. Bana sorarsan gitmek lazım fakat baktığın pencereye bağlı. eğer sen hem eğitimimi tamamlayayım hemde ülkem için bir şeyler yapayım dersen git Van'a. Yok efendim ben doğuya gitmem şudur budur dersen yine sen bilirsin git Elazığ'a. Ben de yakınlarımın başına birşey gelsin istemem ama ben gitmezsem sen gitmezsen kim gidecek? Biz gitmezsek ortalık işte o %80 kansız köpeklere kalıyor.il başına 1000'er kişi toplayıp Van'a Tunceli'ye Bingöl'e Şırnak'a bu doğu illerine yerleştir o dağdan inen kahpeler 1-2 eylemden sonra nasıl vazgeçecekler.
Kusura bakma konu bu noktaya geldi ama Aslında çok da çizgiden ayrılmadık.. Van da olsa gidilmeli şırnak da olsa gidilmeli bence..
Okulların eğitim konusundaki başarılarını kıstas almadım :)
(Yine polemik yaratacaklara şimdiden cevap veriyorum. kendinizi o %80 in içinde görüyorsanız teröristsiniz. Yok efendim %80 değil de %60 gibi aptal bi cümle kurmayın ben istatistik işi yapmıyorum şahsi görüşüm %80. )
-----------------------------hocam tamam da neresi olsa gidilmeli.
oraya göndereceğimiz 1000 kişi ile olmaz bu iş
terörist(orospu çocuğu) cenazesinde kepenk kapatmassan mikiyolarmış dükkanı.
Hakkari-Şırnak alayı pkklı.Bana kalsa hakkari-şırnağı haritadan silerim de
tsk'nın yapamadığını ben mi yapacam ?
ya da o gönderceğimiz 1000'er kişi mi yapacak.
-
hocam elazığda okuyorum. van da yazsan elazığda yazsan sıkıntı çekersin. özellikle de batıdan geliyorsun. şehir dediğin yer köyden farksız pek bir olayı yok. sen biraz daha büyük şehirlere bak. malataya olur mesela.
