Van Mı Yoksa Elazığ Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    RDxMaster bunu yazdı:
    -----------------------------

    kardeş ben malatyalıyım malatyada oturuyorum elazığda bilgisayar mühendisliği okuyorum.Malatyayı yaz elazığı vanı boşver.Benim fırsatım olsa bi dakka durmam elazığda.


    -----------------------------

    aha hemşeri buldum :P 

    kardeşim ben de malatyalıyım.elazığda metalurji ve malzeme mühendisliği okuyorum.1 gün boş olsa bile malatyaya kaçıyorum o derece :D insanı iyidir ama okulla halk öyle iç içe ki sınıfa pat diye bi çocuk girip selpak satmaya çalışabilir.(şaka değil oldu aq)

    aklında bulunsun;

    -okulda sosyallik denen bir şey yok.kafe bile yok mühendislik kantini! var ama oraya da pek bi yakışıklı kızlar takılıyor yok lan yok abartmaya gerek yok ama mühendislik kantini dışında kafe tarzı yer yok.(inönüde 6 tane kafe var aq+okulun ortamı çok iyidir ;) )

    -halkı samimidir,sıcakkanlıdır.

    -yurtta kalmayı düşünüyosan hiç düşünme nedenlere girmek istemiyorum hatırlamak istemyorum :D

    -hocaları iyidir.aldığın dersi sike sike öğretirler.bu artı mı eksi mi karar veremedim.

    -labaratuvar imkanları ve verdiği eğitim sağlamdır.

    ha bir de mühendisliğin kökü kız görmek için kimyaya takılır :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    Van'a hic gitmedim, Elazig iyidir. Vanli arkadaslar var, superler.

    vatandaşa kafam girsin!..
Toplam Hit: 4804 Toplam Mesaj: 33