Varsayılan Ortalama İle Geçme
-
Arkadaşlar merhaba;
Kuzenim meslek lisesinde 11. sınıfta okuyor.ortalaması 3.30 ama 3 tane yada 4 tane zayıfı olabilir.Yinede geçebilirmi bu ortalamayla
yada ortalama ile en fazla kaç dersle geçiliyor. -
ortalama 2.50 yi geçtikten sonra istersen 10 tane zayıfı olsun yinede direk geçer
2 zayıfla sorumlu geçer
3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.
-
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------
ortalama 2.50 yi geçtikten sonra istersen 10 tane zayıfı olsun yinede direk geçer
2 zayıfla sorumlu geçer
3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.
-----------------------------2 zayıfla sorumlu geçer
3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.
burda ne demek istediniz ?
ortalama tutmayıncamı (2.50 yi geçmeyincemi ) bunlar geçerli oluyor ?
-
seagate189 bunu yazdı:
-----------------------------
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------
ortalama 2.50 yi geçtikten sonra istersen 10 tane zayıfı olsun yinede direk geçer
2 zayıfla sorumlu geçer
3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.
-----------------------------2 zayıfla sorumlu geçer
3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.
burda ne demek istediniz ?
ortalama tutmayıncamı (2.50 yi geçmeyincemi ) bunlar geçerli oluyor ?
-----------------------------ortalama 2.50'yi tutmayınca en az 3 zayıfla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına kalırsınız. 2 ve 1 zayıf var ise lise öğrenim hayatınız bitene kadar vermek zorundasınız aksi halde diploma alamıyorsunuz.
-
seagate189 bunu yazdı:
-----------------------------
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------
ortalama 2.50 yi geçtikten sonra istersen 10 tane zayıfı olsun yinede direk geçer
2 zayıfla sorumlu geçer
3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.
-----------------------------2 zayıfla sorumlu geçer
3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.
burda ne demek istediniz ?
ortalama tutmayıncamı (2.50 yi geçmeyincemi ) bunlar geçerli oluyor ?
-----------------------------yanlışın var galiba hocam şöyle 3 veya 3buçuktu zayıflar farketmez (zaten 3 veya 3 buçuğu geçmen için az birin oluyo) ama 3ün veya 3buçuğun altı olunca yazın sınavlar oluyo sorumluluk sınavları onlara girmen gerekiyo ve türk dili (buydu galiba ders) bunu istersen 5 ortalaman olsun 1 getir sorumlulukta alırsın
-
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------
seagate189 bunu yazdı:
-----------------------------
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------
ortalama 2.50 yi geçtikten sonra istersen 10 tane zayıfı olsun yinede direk geçer
2 zayıfla sorumlu geçer
3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.
-----------------------------2 zayıfla sorumlu geçer
3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.
burda ne demek istediniz ?
ortalama tutmayıncamı (2.50 yi geçmeyincemi ) bunlar geçerli oluyor ?
-----------------------------ortalama 2.50'yi tutmayınca en az 3 zayıfla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına kalırsınız. 2 ve 1 zayıf var ise lise öğrenim hayatınız bitene kadar vermek zorundasınız aksi halde diploma alamıyorsunuz.
-----------------------------anladım benim için sorun yok.dil anlatım ve atölye derslerini geçtiğim için ortalamamda 2.50 yi geçiyor 5 zayıfta olsa geçiyorum :D
-
DaSpOnGe bunu yazdı:
-----------------------------
seagate189 bunu yazdı:
-----------------------------
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------
ortalama 2.50 yi geçtikten sonra istersen 10 tane zayıfı olsun yinede direk geçer
2 zayıfla sorumlu geçer
3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.
-----------------------------2 zayıfla sorumlu geçer
3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.
burda ne demek istediniz ?
ortalama tutmayıncamı (2.50 yi geçmeyincemi ) bunlar geçerli oluyor ?
-----------------------------yanlışın var galiba hocam şöyle 3 veya 3buçuktu zayıflar farketmez (zaten 3 veya 3 buçuğu geçmen için az birin oluyo) ama 3ün veya 3buçuğun altı olunca yazın sınavlar oluyo sorumluluk sınavları onlara girmen gerekiyo ve türk dili (buydu galiba ders) bunu istersen 5 ortalaman olsun 1 getir sorumlulukta alırsın
-----------------------------DÜz ve meslek liseleri için geçme notu ve şartı:ortalamanın 2.50 ve üzeri olması ve dil anlatımdan geçme
anadolu liseleri için:3.00
fen liseleri için:3.50
-
ortalaması 2.50 den fazlaysa geçer. Eğer 2.50 den aşağıdaysa fakat 3 zayıfı varsa sorumlu geçer.Eğer 4 zayıfı varsa ortalaması 2.50 nin altındaysa kalır.
-
ortalaması 2.50'nin üstündeyse ortalama ile geçer istediği kadar zayıf olsun önemli değil.2.50'nin altındaysa ve 2 zayıfı varsa sorumlu geçer sorumlu geçtiği dersi lise 4'e kadar vermesi gerekir. ortalaması 2.50'nin altında ve 3 ve daha fazla zayıfı varsa yazın sorumluluk sınavlarına kalır ve ders saati yüksek olan dersten girip 2 sini yada 1 ini verip sorumlu olarak geçebilir yada ortalamayı tutturursa ortalamayla geçebilir.
ortalamasıda tutsa dil ve anlatım 1 ise o dersten sorumluluk sınavlarına girmek zorundadır.
-
http://mevzuat.meb.gov.tr/html/25664_0.html
Madde 34 — (Değişik:12.6.2008/26904 RG) Doğrudan veya yıl sonu başarı notu ile sınıfını geçemeyen öğrencilerden; 9 uncu sınıfta en fazla 3, 10 uncu ve 11 inci sınıflarda ise en fazla 2 dersten başarısız olanlar sorumlu olarak bir üst sınıfa devam ederler. Ancak, alt sınıflar da dâhil toplam 5 den fazla sorumlu dersi bulunanlar başarısız sayılır. Alan değişikliğinden dolayı sorumlu olunan dersler bu sayıya dâhil edilmez.
İçin rahat olsun 11. sınıf mevzuatı..
-
yanak bunu yazdı:
-----------------------------
http://mevzuat.meb.gov.tr/html/25664_0.html
Madde 34 — (Değişik:12.6.2008/26904 RG) Doğrudan veya yıl sonu başarı notu ile sınıfını geçemeyen öğrencilerden; 9 uncu sınıfta en fazla 3, 10 uncu ve 11 inci sınıflarda ise en fazla 2 dersten başarısız olanlar sorumlu olarak bir üst sınıfa devam ederler. Ancak, alt sınıflar da dâhil toplam 5 den fazla sorumlu dersi bulunanlar başarısız sayılır. Alan değişikliğinden dolayı sorumlu olunan dersler bu sayıya dâhil edilmez.
İçin rahat olsun 11. sınıf mevzuatı..
-----------------------------5 ders üstünden sorumlu kalan direkman sınıfta mı kalıyor peki ?
