folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Varsayılan Ortalama İle Geçme



Varsayılan Ortalama İle Geçme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kelomar
    kelomar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Arkadaşlar merhaba;
    Kuzenim meslek lisesinde 11. sınıfta okuyor.ortalaması 3.30 ama 3 tane yada 4 tane zayıfı olabilir.Yinede geçebilirmi bu ortalamayla
    yada ortalama ile en fazla kaç dersle geçiliyor.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    ortalama 2.50 yi geçtikten sonra istersen 10 tane zayıfı olsun yinede direk geçer

    2 zayıfla sorumlu geçer

    3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    angelofhope bunu yazdı:
    -----------------------------

    ortalama 2.50 yi geçtikten sonra istersen 10 tane zayıfı olsun yinede direk geçer

    2 zayıfla sorumlu geçer

    3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.


    -----------------------------

    2 zayıfla sorumlu geçer

    3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.

    burda ne demek istediniz ?

    ortalama tutmayıncamı (2.50 yi geçmeyincemi )  bunlar geçerli oluyor ?


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    seagate189 bunu yazdı:
    -----------------------------

    angelofhope bunu yazdı:
    -----------------------------

    ortalama 2.50 yi geçtikten sonra istersen 10 tane zayıfı olsun yinede direk geçer

    2 zayıfla sorumlu geçer

    3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.


    -----------------------------

     

    2 zayıfla sorumlu geçer

    3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.

    burda ne demek istediniz ?

    ortalama tutmayıncamı (2.50 yi geçmeyincemi )  bunlar geçerli oluyor ?

     


    -----------------------------

    ortalama 2.50'yi tutmayınca en az 3 zayıfla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına kalırsınız. 2 ve 1 zayıf var ise lise öğrenim hayatınız bitene kadar vermek zorundasınız aksi halde diploma alamıyorsunuz.


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    seagate189 bunu yazdı:
    -----------------------------

    angelofhope bunu yazdı:
    -----------------------------

    ortalama 2.50 yi geçtikten sonra istersen 10 tane zayıfı olsun yinede direk geçer

    2 zayıfla sorumlu geçer

    3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.


    -----------------------------

     

    2 zayıfla sorumlu geçer

    3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.

    burda ne demek istediniz ?

    ortalama tutmayıncamı (2.50 yi geçmeyincemi )  bunlar geçerli oluyor ?

     


    -----------------------------

     

    yanlışın var galiba hocam şöyle 3 veya 3buçuktu zayıflar farketmez (zaten 3 veya 3 buçuğu geçmen için az birin oluyo) ama 3ün veya 3buçuğun altı olunca yazın sınavlar oluyo sorumluluk sınavları onlara girmen gerekiyo ve türk dili (buydu galiba ders) bunu istersen 5 ortalaman olsun 1 getir sorumlulukta alırsın


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    angelofhope bunu yazdı:
    -----------------------------

    seagate189 bunu yazdı:
    -----------------------------

    angelofhope bunu yazdı:
    -----------------------------

    ortalama 2.50 yi geçtikten sonra istersen 10 tane zayıfı olsun yinede direk geçer

    2 zayıfla sorumlu geçer

    3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.


    -----------------------------

     

    2 zayıfla sorumlu geçer

    3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.

    burda ne demek istediniz ?

    ortalama tutmayıncamı (2.50 yi geçmeyincemi )  bunlar geçerli oluyor ?

     


    -----------------------------

    ortalama 2.50'yi tutmayınca en az 3 zayıfla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına kalırsınız. 2 ve 1 zayıf var ise lise öğrenim hayatınız bitene kadar vermek zorundasınız aksi halde diploma alamıyorsunuz.


    -----------------------------

    anladım benim için sorun yok.dil anlatım ve atölye derslerini geçtiğim için ortalamamda 2.50 yi geçiyor 5 zayıfta olsa geçiyorum :D


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    DaSpOnGe bunu yazdı:
    -----------------------------

    seagate189 bunu yazdı:
    -----------------------------

    angelofhope bunu yazdı:
    -----------------------------

    ortalama 2.50 yi geçtikten sonra istersen 10 tane zayıfı olsun yinede direk geçer

    2 zayıfla sorumlu geçer

    3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.


    -----------------------------

     

    2 zayıfla sorumlu geçer

    3 ve daha fazlasıyla yıl sonu ortalama yükseltme sınavlarına katılarak geçebilir.

    burda ne demek istediniz ?

    ortalama tutmayıncamı (2.50 yi geçmeyincemi )  bunlar geçerli oluyor ?

     


    -----------------------------

     

    yanlışın var galiba hocam şöyle 3 veya 3buçuktu zayıflar farketmez (zaten 3 veya 3 buçuğu geçmen için az birin oluyo) ama 3ün veya 3buçuğun altı olunca yazın sınavlar oluyo sorumluluk sınavları onlara girmen gerekiyo ve türk dili (buydu galiba ders) bunu istersen 5 ortalaman olsun 1 getir sorumlulukta alırsın


    -----------------------------

     

    DÜz ve meslek liseleri için geçme notu ve şartı:ortalamanın 2.50 ve üzeri olması ve dil anlatımdan geçme

    anadolu liseleri için:3.00

    fen liseleri için:3.50

     


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    ortalaması 2.50 den fazlaysa geçer. Eğer 2.50 den aşağıdaysa fakat 3 zayıfı varsa sorumlu geçer.Eğer 4 zayıfı varsa ortalaması 2.50 nin altındaysa kalır.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    ortalaması 2.50'nin üstündeyse ortalama ile geçer istediği kadar zayıf olsun önemli değil.2.50'nin altındaysa ve 2 zayıfı varsa sorumlu geçer sorumlu geçtiği dersi lise 4'e kadar vermesi gerekir. ortalaması 2.50'nin altında ve 3 ve daha fazla zayıfı varsa yazın sorumluluk sınavlarına kalır ve ders saati yüksek olan dersten girip 2 sini yada 1 ini verip sorumlu olarak geçebilir yada ortalamayı tutturursa ortalamayla geçebilir. 

    ortalamasıda tutsa dil ve anlatım 1 ise o dersten sorumluluk sınavlarına girmek zorundadır.


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yanak
    yanak's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    http://mevzuat.meb.gov.tr/html/25664_0.html

    Madde 34 — (Değişik:12.6.2008/26904 RG) Doğrudan veya yıl sonu başarı notu ile sınıfını geçemeyen öğrencilerden; 9 uncu sınıfta en fazla 3, 10 uncu ve 11 inci sınıflarda ise en fazla 2 dersten başarısız olanlar sorumlu olarak bir üst sınıfa devam ederler. Ancak, alt sınıflar da dâhil toplam 5 den fazla sorumlu dersi bulunanlar başarısız sayılır. Alan değişikliğinden dolayı sorumlu olunan dersler bu sayıya dâhil edilmez.

    İçin rahat olsun 11. sınıf mevzuatı..


    Sene 2011 evliliğimin ilk ayları, pc başında Tahribat'da takılıyorum, açılış sayfa falan direk tahribat açılıyor. Bi gün hanım "beni mi daha çok seviyorsun Tahribatı mı?" dedi. "Hatun sen yokken Tahribat vardı." dedim, demez olaydım..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    yanak bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    http://mevzuat.meb.gov.tr/html/25664_0.html

    Madde 34 — (Değişik:12.6.2008/26904 RG) Doğrudan veya yıl sonu başarı notu ile sınıfını geçemeyen öğrencilerden; 9 uncu sınıfta en fazla 3, 10 uncu ve 11 inci sınıflarda ise en fazla 2 dersten başarısız olanlar sorumlu olarak bir üst sınıfa devam ederler. Ancak, alt sınıflar da dâhil toplam 5 den fazla sorumlu dersi bulunanlar başarısız sayılır. Alan değişikliğinden dolayı sorumlu olunan dersler bu sayıya dâhil edilmez.

    İçin rahat olsun 11. sınıf mevzuatı..

     


    -----------------------------

    5 ders üstünden sorumlu kalan direkman sınıfta mı kalıyor peki ?


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
Toplam Hit: 3324 Toplam Mesaj: 26