Varsayılan Ortalama İle Geçme
-
seagate189 bunu yazdı:
-----------------------------
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------
yanak bunu yazdı:
-----------------------------
http://mevzuat.meb.gov.tr/html/25664_0.html
Madde 34 — (Değişik:12.6.2008/26904 RG) Doğrudan veya yıl sonu başarı notu ile sınıfını geçemeyen öğrencilerden; 9 uncu sınıfta en fazla 3, 10 uncu ve 11 inci sınıflarda ise en fazla 2 dersten başarısız olanlar sorumlu olarak bir üst sınıfa devam ederler. Ancak, alt sınıflar da dâhil toplam 5 den fazla sorumlu dersi bulunanlar başarısız sayılır. Alan değişikliğinden dolayı sorumlu olunan dersler bu sayıya dâhil edilmez.
İçin rahat olsun 11. sınıf mevzuatı..
-----------------------------5 ders üstünden sorumlu kalan direkman sınıfta mı kalıyor peki ?
-----------------------------Daha fazla kafam karışmadan şunu sorim çekilim :D
ortalamam 3.30 7-8 zayıfım olsa bile geçebilirmiyim ?
-----------------------------kalırsın bildiğim kadarıyla ki o kadar zayıfla ortalamanın yüksek olması saçma olur :D
-
hipokondriyak bunu yazdı:
-----------------------------
AL ARKADAS NEREDE BENIM KONUMU SILEN ARKADAS ANASAYFA BUTUNLUGUNU BOZUYOR GEREKCESIYLE SILMISTI BİRDE?
-----------------------------HIAAAAAAAAAAAA
-
seagate189 bunu yazdı:
-----------------------------
yanlışın var galiba hocam şöyle 3 veya 3buçuktu zayıflar farketmez (zaten 3 veya 3 buçuğu geçmen için az birin oluyo) ama 3ün veya 3buçuğun altı olunca yazın sınavlar oluyo sorumluluk sınavları onlara girmen gerekiyo ve türk dili (buydu galiba ders) bunu istersen 5 ortalaman olsun 1 getir sorumlulukta alırsın
-----------------------------DÜz ve meslek liseleri için geçme notu ve şartı:ortalamanın 2.50 ve üzeri olması ve dil anlatımdan geçme
anadolu liseleri için:3.00
fen liseleri için:3.50
-----------------------------usta sen nerde yaşıyon? ben çok oldum liseyi bitireli. öretmen lisesini ve 3,27 ile mezun oldum. lise üçe geçme notum 2,8 civarı bişeydi yanlış hatırlamıyosam. yani bu 3 muhabbetini ilk defa duyuyom belki deişmiştir sistem :S pehh
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------
seagate189 bunu yazdı:
-----------------------------
yanlışın var galiba hocam şöyle 3 veya 3buçuktu zayıflar farketmez (zaten 3 veya 3 buçuğu geçmen için az birin oluyo) ama 3ün veya 3buçuğun altı olunca yazın sınavlar oluyo sorumluluk sınavları onlara girmen gerekiyo ve türk dili (buydu galiba ders) bunu istersen 5 ortalaman olsun 1 getir sorumlulukta alırsın
-----------------------------DÜz ve meslek liseleri için geçme notu ve şartı:ortalamanın 2.50 ve üzeri olması ve dil anlatımdan geçme
anadolu liseleri için:3.00
fen liseleri için:3.50
-----------------------------usta sen nerde yaşıyon? ben çok oldum liseyi bitireli. öretmen lisesini ve 3,27 ile mezun oldum. lise üçe geçme notum 2,8 civarı bişeydi yanlış hatırlamıyosam. yani bu 3 muhabbetini ilk defa duyuyom belki deişmiştir sistem :S pehh
-----------------------------Yok hoca bundan gayet eminim.
-
kronik bunu yazdı:
-----------------------------
seagate189 bunu yazdı:
-----------------------------
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------
yanak bunu yazdı:
-----------------------------
http://mevzuat.meb.gov.tr/html/25664_0.html
Madde 34 — (Değişik:12.6.2008/26904 RG) Doğrudan veya yıl sonu başarı notu ile sınıfını geçemeyen öğrencilerden; 9 uncu sınıfta en fazla 3, 10 uncu ve 11 inci sınıflarda ise en fazla 2 dersten başarısız olanlar sorumlu olarak bir üst sınıfa devam ederler. Ancak, alt sınıflar da dâhil toplam 5 den fazla sorumlu dersi bulunanlar başarısız sayılır. Alan değişikliğinden dolayı sorumlu olunan dersler bu sayıya dâhil edilmez.
İçin rahat olsun 11. sınıf mevzuatı..
-----------------------------5 ders üstünden sorumlu kalan direkman sınıfta mı kalıyor peki ?
-----------------------------Daha fazla kafam karışmadan şunu sorim çekilim :D
ortalamam 3.30 7-8 zayıfım olsa bile geçebilirmiyim ?
-----------------------------kalırsın bildiğim kadarıyla ki o kadar zayıfla ortalamanın yüksek olması saçma olur :D
-----------------------------O kadar zayıfla yine olur hocam.12 saatlik derslerimiz var 4 saatlk derslerimiz var 3 saatlik derslerimiz var:D 5 düşürsen hepsine nolur bak :D
