folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Varsayılan Ortalama İle Geçme



Varsayılan Ortalama İle Geçme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UnutkanKronik
    kronik
    kronik's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2009
    Erkek

    seagate189 bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    angelofhope bunu yazdı:
    -----------------------------

    yanak bunu yazdı:
    -----------------------------


    http://mevzuat.meb.gov.tr/html/25664_0.html

    Madde 34 — (Değişik:12.6.2008/26904 RG) Doğrudan veya yıl sonu başarı notu ile sınıfını geçemeyen öğrencilerden; 9 uncu sınıfta en fazla 3, 10 uncu ve 11 inci sınıflarda ise en fazla 2 dersten başarısız olanlar sorumlu olarak bir üst sınıfa devam ederler. Ancak, alt sınıflar da dâhil toplam 5 den fazla sorumlu dersi bulunanlar başarısız sayılır. Alan değişikliğinden dolayı sorumlu olunan dersler bu sayıya dâhil edilmez.

    İçin rahat olsun 11. sınıf mevzuatı..

     


    -----------------------------

     

    5 ders üstünden sorumlu kalan direkman sınıfta mı kalıyor peki ?


    -----------------------------

     

    Daha fazla kafam karışmadan şunu sorim çekilim :D

     

    ortalamam 3.30  7-8 zayıfım  olsa bile geçebilirmiyim ?


    -----------------------------

     

    kalırsın bildiğim kadarıyla ki o kadar zayıfla ortalamanın yüksek olması saçma olur :D


    Tanrı bizim yanımızdaysa, onların yanındaki kim?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    hipokondriyak bunu yazdı:
    -----------------------------

    AL ARKADAS NEREDE BENIM KONUMU SILEN ARKADAS ANASAYFA BUTUNLUGUNU BOZUYOR GEREKCESIYLE SILMISTI BİRDE?

     


    -----------------------------

    HIAAAAAAAAAAAA

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    seagate189 bunu yazdı:
    -----------------------------

    yanlışın var galiba hocam şöyle 3 veya 3buçuktu zayıflar farketmez (zaten 3 veya 3 buçuğu geçmen için az birin oluyo) ama 3ün veya 3buçuğun altı olunca yazın sınavlar oluyo sorumluluk sınavları onlara girmen gerekiyo ve türk dili (buydu galiba ders) bunu istersen 5 ortalaman olsun 1 getir sorumlulukta alırsın


    -----------------------------

     

     

    DÜz ve meslek liseleri için geçme notu ve şartı:ortalamanın 2.50 ve üzeri olması ve dil anlatımdan geçme

    anadolu liseleri için:3.00

    fen liseleri için:3.50

     


    -----------------------------

    usta sen nerde yaşıyon? ben çok oldum liseyi bitireli. öretmen lisesini ve 3,27 ile mezun oldum. lise üçe geçme notum 2,8 civarı bişeydi yanlış hatırlamıyosam. yani bu 3 muhabbetini ilk defa duyuyom belki deişmiştir sistem :S pehh

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    seagate189 bunu yazdı:
    -----------------------------

    yanlışın var galiba hocam şöyle 3 veya 3buçuktu zayıflar farketmez (zaten 3 veya 3 buçuğu geçmen için az birin oluyo) ama 3ün veya 3buçuğun altı olunca yazın sınavlar oluyo sorumluluk sınavları onlara girmen gerekiyo ve türk dili (buydu galiba ders) bunu istersen 5 ortalaman olsun 1 getir sorumlulukta alırsın


    -----------------------------

     

     

    DÜz ve meslek liseleri için geçme notu ve şartı:ortalamanın 2.50 ve üzeri olması ve dil anlatımdan geçme

    anadolu liseleri için:3.00

    fen liseleri için:3.50

     


    -----------------------------

    usta sen nerde yaşıyon? ben çok oldum liseyi bitireli. öretmen lisesini ve 3,27 ile mezun oldum. lise üçe geçme notum 2,8 civarı bişeydi yanlış hatırlamıyosam. yani bu 3 muhabbetini ilk defa duyuyom belki deişmiştir sistem :S pehh


    -----------------------------

     

    Yok hoca bundan gayet eminim.


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    kronik bunu yazdı:
    -----------------------------

    seagate189 bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    angelofhope bunu yazdı:
    -----------------------------

    yanak bunu yazdı:
    -----------------------------


    http://mevzuat.meb.gov.tr/html/25664_0.html

    Madde 34 — (Değişik:12.6.2008/26904 RG) Doğrudan veya yıl sonu başarı notu ile sınıfını geçemeyen öğrencilerden; 9 uncu sınıfta en fazla 3, 10 uncu ve 11 inci sınıflarda ise en fazla 2 dersten başarısız olanlar sorumlu olarak bir üst sınıfa devam ederler. Ancak, alt sınıflar da dâhil toplam 5 den fazla sorumlu dersi bulunanlar başarısız sayılır. Alan değişikliğinden dolayı sorumlu olunan dersler bu sayıya dâhil edilmez.

    İçin rahat olsun 11. sınıf mevzuatı..

     


    -----------------------------

     

    5 ders üstünden sorumlu kalan direkman sınıfta mı kalıyor peki ?


    -----------------------------

     

    Daha fazla kafam karışmadan şunu sorim çekilim :D

     

    ortalamam 3.30  7-8 zayıfım  olsa bile geçebilirmiyim ?


    -----------------------------

     

    kalırsın bildiğim kadarıyla ki o kadar zayıfla ortalamanın yüksek olması saçma olur :D


    -----------------------------

    O kadar zayıfla yine olur hocam.12 saatlik derslerimiz var 4 saatlk derslerimiz var 3 saatlik derslerimiz var:D 5 düşürsen hepsine nolur bak :D


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
Toplam Hit: 3321 Toplam Mesaj: 26