folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Varsayılan Ortalama İle Geçme



Varsayılan Ortalama İle Geçme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    AL ARKADAS NEREDE BENIM KONUMU SILEN ARKADAS ANASAYFA BUTUNLUGUNU BOZUYOR GEREKCESIYLE SILMISTI BİRDE?

     


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    ortalama nasıl hesaplanıyor lise 1 için benimde 5 zayıf var bu gün babamla gidip müdürle konuşcaz souçta müdür tanıdık okula bile onn torpili ile girdim bari torpili burdada işe yarasın :D dil anlatım 3


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    angelofhope bunu yazdı:
    -----------------------------

    yanak bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    http://mevzuat.meb.gov.tr/html/25664_0.html

    Madde 34 — (Değişik:12.6.2008/26904 RG) Doğrudan veya yıl sonu başarı notu ile sınıfını geçemeyen öğrencilerden; 9 uncu sınıfta en fazla 3, 10 uncu ve 11 inci sınıflarda ise en fazla 2 dersten başarısız olanlar sorumlu olarak bir üst sınıfa devam ederler. Ancak, alt sınıflar da dâhil toplam 5 den fazla sorumlu dersi bulunanlar başarısız sayılır. Alan değişikliğinden dolayı sorumlu olunan dersler bu sayıya dâhil edilmez.

    İçin rahat olsun 11. sınıf mevzuatı..

     


    -----------------------------

    5 ders üstünden sorumlu kalan direkman sınıfta mı kalıyor peki ?


    -----------------------------

    Daha fazla kafam karışmadan şunu sorim çekilim :D

     

    ortalamam 3.30  7-8 zayıfım  olsa bile geçebilirmiyim ?


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    dil anlatım (baraj ders) not yükseltme sınavına girilebiliyor mu 1 ken 2 yapmak için


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    ortalama nasıl hesaplanıyor biri anlatsın veya bi sitesi varsa sölesin

    edit: 4 zayıf (mat geo bio coğrafya) ortalama 47 küsüratlı çıktı sitede dil anlatım 3 mat geo coğrafyanında sözlüleri girilmedi daha atilla hocama güveniyorum hocalarla konuşcak inş geçerim :D


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Antikilller bunu yazdı:
    -----------------------------

    ortalama nasıl hesaplanıyor biri anlatsın veya bi sitesi varsa sölesin


    -----------------------------

    Ders ortalamalarını bul.

    Ortalamaları haftalık kaç saat işleniyorsa onla çarp. mesela haftada 4 saat matematik görüyosan ve ortalaman 80 ise 80 x 4 = 320.

    Her ders için ayrı ayrı yap.

    Hepsini topla. Binlik bi değer çıkıvercek.

    onu haftalık ders saatine böl.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    The_Cure bunu yazdı:
    -----------------------------

    Antikilller bunu yazdı:
    -----------------------------

    ortalama nasıl hesaplanıyor biri anlatsın veya bi sitesi varsa sölesin

     


    -----------------------------

    Ders ortalamalarını bul.

    Ortalamaları haftalık kaç saat işleniyorsa onla çarp. mesela haftada 4 saat matematik görüyosan ve ortalaman 80 ise 80 x 4 = 320.

    Her ders için ayrı ayrı yap.

    Hepsini topla. Binlik bi değer çıkıvercek.

    onu haftalık ders saatine böl.


    -----------------------------

    ha saol hocam bulduğum sitede böyle yapıyormuş bende nasıl yapıo çözemedim 2 saattir :D


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Antikilller bunu yazdı:
    -----------------------------

    The_Cure bunu yazdı:
    -----------------------------

    Antikilller bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    ortalama nasıl hesaplanıyor biri anlatsın veya bi sitesi varsa sölesin

     


    -----------------------------

    Ders ortalamalarını bul.

    Ortalamaları haftalık kaç saat işleniyorsa onla çarp. mesela haftada 4 saat matematik görüyosan ve ortalaman 80 ise 80 x 4 = 320.

    Her ders için ayrı ayrı yap.

    Hepsini topla. Binlik bi değer çıkıvercek.

    onu haftalık ders saatine böl.


    -----------------------------

    ha saol hocam bulduğum sitede böyle yapıyormuş bende nasıl yapıo çözemedim 2 saattir :D


    -----------------------------
    takdir teşekkür alıyoz mu diye hesaplaya hesaplaya profesörü olduk bu işin. Matematiğimiz gelişti :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

      
    -----------------------------
    takdir teşekkür alıyoz mu diye hesaplaya hesaplaya profesörü olduk bu işin. Matematiğimiz gelişti :D



    -----------------------------

     

    sen onu geç ben kalıommu geçiyommu hesaplarken 1 lerim 2 oldu bile :D 2 0 kaldı :D onlarda 2 olsa Allaaa :D

    ortalama 48 küsür 2 zayıf var dil anlatım 3 geçiyormuyum :D


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    ben şunu hjatırlıyorum anadolu lisesinde 7 tane zayıf olan bir arkadaş vardı gitti meslek lisesinden aldı bütte o dersleri ortalaması bizi geçti aq :D

    ayrıca hocam kuzenine sor edebiyat varda zayıfsa notu istersen 5 olsun ortalaman direk bbütte veremezse sınıf tekrarı yapar türk dili ve edebiyata has bi özellik buda bizim zamanıımızda oyleydı bılmıorum her sene kaldıgım ıcın sadece edebıyattan hehe :D


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
Toplam Hit: 3322 Toplam Mesaj: 26