Varsayılan Ortalama İle Geçme
-
AL ARKADAS NEREDE BENIM KONUMU SILEN ARKADAS ANASAYFA BUTUNLUGUNU BOZUYOR GEREKCESIYLE SILMISTI BİRDE?
-
ortalama nasıl hesaplanıyor lise 1 için benimde 5 zayıf var bu gün babamla gidip müdürle konuşcaz souçta müdür tanıdık okula bile onn torpili ile girdim bari torpili burdada işe yarasın :D dil anlatım 3
-
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------
yanak bunu yazdı:
-----------------------------
http://mevzuat.meb.gov.tr/html/25664_0.html
Madde 34 — (Değişik:12.6.2008/26904 RG) Doğrudan veya yıl sonu başarı notu ile sınıfını geçemeyen öğrencilerden; 9 uncu sınıfta en fazla 3, 10 uncu ve 11 inci sınıflarda ise en fazla 2 dersten başarısız olanlar sorumlu olarak bir üst sınıfa devam ederler. Ancak, alt sınıflar da dâhil toplam 5 den fazla sorumlu dersi bulunanlar başarısız sayılır. Alan değişikliğinden dolayı sorumlu olunan dersler bu sayıya dâhil edilmez.
İçin rahat olsun 11. sınıf mevzuatı..
-----------------------------5 ders üstünden sorumlu kalan direkman sınıfta mı kalıyor peki ?
-----------------------------Daha fazla kafam karışmadan şunu sorim çekilim :D
ortalamam 3.30 7-8 zayıfım olsa bile geçebilirmiyim ?
-
dil anlatım (baraj ders) not yükseltme sınavına girilebiliyor mu 1 ken 2 yapmak için
-
ortalama nasıl hesaplanıyor biri anlatsın veya bi sitesi varsa sölesin
edit: 4 zayıf (mat geo bio coğrafya) ortalama 47 küsüratlı çıktı sitede dil anlatım 3 mat geo coğrafyanında sözlüleri girilmedi daha atilla hocama güveniyorum hocalarla konuşcak inş geçerim :D
-
Antikilller bunu yazdı:
-----------------------------ortalama nasıl hesaplanıyor biri anlatsın veya bi sitesi varsa sölesin
-----------------------------Ders ortalamalarını bul.
Ortalamaları haftalık kaç saat işleniyorsa onla çarp. mesela haftada 4 saat matematik görüyosan ve ortalaman 80 ise 80 x 4 = 320.
Her ders için ayrı ayrı yap.
Hepsini topla. Binlik bi değer çıkıvercek.
onu haftalık ders saatine böl.
-
The_Cure bunu yazdı:
-----------------------------
Antikilller bunu yazdı:
-----------------------------ortalama nasıl hesaplanıyor biri anlatsın veya bi sitesi varsa sölesin
-----------------------------Ders ortalamalarını bul.
Ortalamaları haftalık kaç saat işleniyorsa onla çarp. mesela haftada 4 saat matematik görüyosan ve ortalaman 80 ise 80 x 4 = 320.
Her ders için ayrı ayrı yap.
Hepsini topla. Binlik bi değer çıkıvercek.
onu haftalık ders saatine böl.
-----------------------------ha saol hocam bulduğum sitede böyle yapıyormuş bende nasıl yapıo çözemedim 2 saattir :D
-
Antikilller bunu yazdı:
-----------------------------
The_Cure bunu yazdı:
-----------------------------
Antikilller bunu yazdı:
-----------------------------ortalama nasıl hesaplanıyor biri anlatsın veya bi sitesi varsa sölesin
-----------------------------Ders ortalamalarını bul.
Ortalamaları haftalık kaç saat işleniyorsa onla çarp. mesela haftada 4 saat matematik görüyosan ve ortalaman 80 ise 80 x 4 = 320.
Her ders için ayrı ayrı yap.
Hepsini topla. Binlik bi değer çıkıvercek.
onu haftalık ders saatine böl.
-----------------------------ha saol hocam bulduğum sitede böyle yapıyormuş bende nasıl yapıo çözemedim 2 saattir :D
-----------------------------
takdir teşekkür alıyoz mu diye hesaplaya hesaplaya profesörü olduk bu işin. Matematiğimiz gelişti :D -
-----------------------------
takdir teşekkür alıyoz mu diye hesaplaya hesaplaya profesörü olduk bu işin. Matematiğimiz gelişti :D
-----------------------------sen onu geç ben kalıommu geçiyommu hesaplarken 1 lerim 2 oldu bile :D 2 0 kaldı :D onlarda 2 olsa Allaaa :D
ortalama 48 küsür 2 zayıf var dil anlatım 3 geçiyormuyum :D
-
ben şunu hjatırlıyorum anadolu lisesinde 7 tane zayıf olan bir arkadaş vardı gitti meslek lisesinden aldı bütte o dersleri ortalaması bizi geçti aq :D
ayrıca hocam kuzenine sor edebiyat varda zayıfsa notu istersen 5 olsun ortalaman direk bbütte veremezse sınıf tekrarı yapar türk dili ve edebiyata has bi özellik buda bizim zamanıımızda oyleydı bılmıorum her sene kaldıgım ıcın sadece edebıyattan hehe :D
