folder Tahribat.com Forumları
linefolder Ulaşım Araçları ve Seyahat
linefolder Viyana, Prag Ve Berlin'e Gidiyorum



Viyana, Prag Ve Berlin'e Gidiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    Berlin'de yaşayan müritler yok muydu yav, onların hiç sesi soluğu çıkmıyor?

    Onların belki gurulu düzeni vardır.

    asıl onların yazması gerekmez mi?

     

     

    Ben yazdim konuya ilk sayfada yazmisim.  gelmeden bi hafta önce haber ver pm at  diye evi müsaitlestirir bende kalirsin diye .  Ama Ev müsait değil Kalacak yer konusunda artik maalesef yardimci olamicam.  cay corba bira döner kürek ne varsa yer icer gezeriz. Baska berlin de yasayan murid varsa takiliriz vs . Tarihleri pm le .. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    end bunu yazdı

    Berlinde Neues Museum'u gormeye gitmeni tavsiye ederim, heleki tarihe ilgin varsa cokomelli gelir. Muzenin arka tarafinda ise komik biyikli adamin meydanda konusmalar yaptigi alanlar falan var. Oralari gezdiydik biz layover vakti.

    Not aldım hocam, gereksiz pahalı bi müze değilse gezeriz (:


    goo.gl/qBNZmW
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    ExcaliburTBT bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    Berlin'de yaşayan müritler yok muydu yav, onların hiç sesi soluğu çıkmıyor?

    Onların belki gurulu düzeni vardır.

    asıl onların yazması gerekmez mi?

     

     

    Ben yazdim konuya ilk sayfada yazmisim.  gelmeden bi hafta önce haber ver pm at  diye evi müsaitlestirir bende kalirsin diye .  Ama Ev müsait değil Kalacak yer konusunda artik maalesef yardimci olamicam.  cay corba bira döner kürek ne varsa yer icer gezeriz. Baska berlin de yasayan murid varsa takiliriz vs . Tarihleri pm le .. 

    Hocam sabah viyanadayız kısmetse, gezimiz başlıyor, şu an ki plan şu şekilde;

    10-13 haziran Viyana

    13-17 haziran Prag

    17-21 haziran Berlin

    21-22 haziran Hannover


    goo.gl/qBNZmW
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spyMASter
    spyMASter's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Prag da bir gece ortaçağ tavernalarında eğlence tavsiye ederim.Çok yoğun oluyorlar öncesinde sitelerinden ödeme yapıp yer ayırabilirsin.

    https://upavouka.com/

    Şehir kartının 48 saatlik olanıyla bütün müzelere girersin aynı zamanda yanında ulaşım ve prag venice bot turları hediye mutlaka al.

    Otel olarak ben Axa Hotel de kalmıştım fiyat olarak uygun temiz kahvaltısı güzel önünde metro var yürüyerekte eski şehir merkezine yakın.

    https://www.axa-hotel.cz/en/

    Şehir kartı alırsan zaten Prag da neredeyse her sokakta tramvay var.

     

     

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    spyMASter bunu yazdı

    Prag da bir gece ortaçağ tavernalarında eğlence tavsiye ederim.Çok yoğun oluyorlar öncesinde sitelerinden ödeme yapıp yer ayırabilirsin.

    https://upavouka.com/

    Şehir kartının 48 saatlik olanıyla bütün müzelere girersin aynı zamanda yanında ulaşım ve prag venice bot turları hediye mutlaka al.

    Otel olarak ben Axa Hotel de kalmıştım fiyat olarak uygun temiz kahvaltısı güzel önünde metro var yürüyerekte eski şehir merkezine yakın.

    https://www.axa-hotel.cz/en/

    Şehir kartı alırsan zaten Prag da neredeyse her sokakta tramvay var.

     

     

     

    Şehir kartı 3250 tl (:

    Otelde bizim kalacağımız tarihlerde yer yok hocam. Bookingten bi yer buluruz, o kolay.


    goo.gl/qBNZmW
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    ExcaliburTBT bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    Berlin'de yaşayan müritler yok muydu yav, onların hiç sesi soluğu çıkmıyor?

    Onların belki gurulu düzeni vardır.

    asıl onların yazması gerekmez mi?

     

     

    Ben yazdim konuya ilk sayfada yazmisim.  gelmeden bi hafta önce haber ver pm at  diye evi müsaitlestirir bende kalirsin diye .  Ama Ev müsait değil Kalacak yer konusunda artik maalesef yardimci olamicam.  cay corba bira döner kürek ne varsa yer icer gezeriz. Baska berlin de yasayan murid varsa takiliriz vs . Tarihleri pm le .. 

    Yarın akşama Berlin'de olcaz hocam, müsaitlik durumuna göre haber edersin.


    goo.gl/qBNZmW
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    ExcaliburTBT bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    Berlin'de yaşayan müritler yok muydu yav, onların hiç sesi soluğu çıkmıyor?

    Onların belki gurulu düzeni vardır.

    asıl onların yazması gerekmez mi?

     

     

    Ben yazdim konuya ilk sayfada yazmisim.  gelmeden bi hafta önce haber ver pm at  diye evi müsaitlestirir bende kalirsin diye .  Ama Ev müsait değil Kalacak yer konusunda artik maalesef yardimci olamicam.  cay corba bira döner kürek ne varsa yer icer gezeriz. Baska berlin de yasayan murid varsa takiliriz vs . Tarihleri pm le .. 

    Yarın akşama Berlin'de olcaz hocam, müsaitlik durumuna göre haber edersin.

    Sokaklarda gezerken etrafa dikkat edin. Hırsız, kapkaç filan belli olmaz. 

    Foto yok mu?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    ExcaliburTBT bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    Berlin'de yaşayan müritler yok muydu yav, onların hiç sesi soluğu çıkmıyor?

    Onların belki gurulu düzeni vardır.

    asıl onların yazması gerekmez mi?

     

     

    Ben yazdim konuya ilk sayfada yazmisim.  gelmeden bi hafta önce haber ver pm at  diye evi müsaitlestirir bende kalirsin diye .  Ama Ev müsait değil Kalacak yer konusunda artik maalesef yardimci olamicam.  cay corba bira döner kürek ne varsa yer icer gezeriz. Baska berlin de yasayan murid varsa takiliriz vs . Tarihleri pm le .. 

    Yarın akşama Berlin'de olcaz hocam, müsaitlik durumuna göre haber edersin.

    Sokaklarda gezerken etrafa dikkat edin. Hırsız, kapkaç filan belli olmaz. 

    Foto yok mu?

    Fotoları pc başına geçince yüklerim belki


    goo.gl/qBNZmW
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    ExcaliburTBT bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    Berlin'de yaşayan müritler yok muydu yav, onların hiç sesi soluğu çıkmıyor?

    Onların belki gurulu düzeni vardır.

    asıl onların yazması gerekmez mi?

     

     

    Ben yazdim konuya ilk sayfada yazmisim.  gelmeden bi hafta önce haber ver pm at  diye evi müsaitlestirir bende kalirsin diye .  Ama Ev müsait değil Kalacak yer konusunda artik maalesef yardimci olamicam.  cay corba bira döner kürek ne varsa yer icer gezeriz. Baska berlin de yasayan murid varsa takiliriz vs . Tarihleri pm le .. 

    Yarın akşama Berlin'de olcaz hocam, müsaitlik durumuna göre haber edersin.

    Sokaklarda gezerken etrafa dikkat edin. Hırsız, kapkaç filan belli olmaz. 

    Foto yok mu?

    Fotoları pc başına geçince yüklerim belki

    Ucundan bir iki birşey göster bari. Çekya'yi çok merak ediyorum. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    ExcaliburTBT bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    Berlin'de yaşayan müritler yok muydu yav, onların hiç sesi soluğu çıkmıyor?

    Onların belki gurulu düzeni vardır.

    asıl onların yazması gerekmez mi?

     

     

    Ben yazdim konuya ilk sayfada yazmisim.  gelmeden bi hafta önce haber ver pm at  diye evi müsaitlestirir bende kalirsin diye .  Ama Ev müsait değil Kalacak yer konusunda artik maalesef yardimci olamicam.  cay corba bira döner kürek ne varsa yer icer gezeriz. Baska berlin de yasayan murid varsa takiliriz vs . Tarihleri pm le .. 

    Yarın akşama Berlin'de olcaz hocam, müsaitlik durumuna göre haber edersin.

    Sokaklarda gezerken etrafa dikkat edin. Hırsız, kapkaç filan belli olmaz. 

    Foto yok mu?

    Fotoları pc başına geçince yüklerim belki

    Ucundan bir iki birşey göster bari. Çekya'yi çok merak ediyorum. 

    Prag güzel, git gez (:


    goo.gl/qBNZmW
Toplam Hit: 3469 Toplam Mesaj: 54
gezi tatil euro seyahat seyahat yurtdışı avrupa