Vizesiz AB'ye Giriş Dönemi Başlayacak
-
Seneye kesin AB ye gireriz arkadaşlar rahat olun :D
-
yanlış yazdım hocam vizeleri kaldırdı değil, konsolosluktan vize almıyorlar, giriş kapılarında vize alabiliyor.
haberin içeriği burda
--
Yunanistan, Doğu Ege adalarına Türkiye'den yapılacak ziyaretler için limanda vize uygulamasını başlatacak.
Yunanistan Vatandaşı Koruma Bakanlığı'nca alınan karar doğrultusunda, Türkiye'den ziyaretçilerin Yunan konsolosluklarından vize almadan söz konusu adaları ziyaret edebileceği bildirildi.
Ön çalışmaları başlayan pilot programın Doğu Ege adaları olan Midilli, Sakız, Sisam, Rodos ve Kos adalarına yapılacak 15 günü geçmeyen ziyaretleri kapsayacağı belirtildi.
Yeni vize uygulamasının, Yunan adalarını ziyaret eden Türk vatandaşlarının sayısını önemli ölçüde artıracağı ifade ediliyor.
bu tavizler başlangıç..
ülke bölünecek falan diyorsun, hocam ta 2010 yılında atina meydanında yığınla mülteci vardı onlar mı ülkeyi böldüler, almanyada bilmem kaç milyon türk yaşıyor onlar mı ülkeyi böldüler? ayrıca şuan zaten afrika ülkeleri vatandaşlarından vize istenmiyor, kaçak kalmak isteyen alır vizesini gelir türkiyeye geri dönmez, şuan sanki bunu yapamıyor mu?
ayrıca adamların istediği kurallar kendilerinde olan türkiye'de olmayan kurallar. zamanında bir sürü türk vatandaşı avrupadan sığınma almıştır, almanyada bir sürü türk var, şimdi bu adamlar da bizi somaliler gibi görüyordu, ee almanlara neden hak vermiyorsun? sınır dışı etsin tüm türkleri?
serbest dolaşım hakkı verilmiyor ki demişsin, haberi nasıl okuyorsun anlamıyorum, artık pasaport ile giriş yapılacak, ben şuan rusya ya vize almadan sadece pasaportumla giriş yapıp ordan ukrayna ya yine pasaportumla geçebiliyorsam AB ülkelerinde de böyle bir hak söz konusu olacak. Biz AB ülkesi değiliz ve schengen üyesi de değiliz ki sınırların kalkmasını bekleyesin. AB ye alacaklarını düşünmüyorum ama bu olay AB ile ilgili değil, şuan atıyorum 6 aylık vizesiz kalış izni verilecek 1 yıl içinde. Tümden vizeleri kaldırma gibi bir olay yok, amerikan vatandaşı olsan da belirli bir süreye kadar kalabilirsin hatta bazı ülkeler EU üyesi ülke vatandaşlarından çalışma izni istiyor. Mesela çek cumhuriyetinde bir kuaförün erkek arkadaşı italyan'dı, çekte çalışması için çalışma izni istediler gibi..
seçim olayına gelirse, beni bağlayan bir şey yok, oy kullanmıyorum ben zaten, işin siyasi boyutu nasıl olursa olsun, eğer türkiye yi schengen e sokabilirlerse bence yapacakları en büyük iyilik bu olur. Egemen Bağış bu konuda çok uğraşıyor.. 70 lerde türkler yurtdışına çalışmaya gittiğinde, bit taraması yapılıp, dişleri sayılıyordu.. şimdi bu uygulama ne kadar çağ dışı görünüyor de mi? bundan 3-5 yıl sonra bu vize uygulaması da böyle görülecek türkiye için..
-
unbalanced bunu yazdı
yanlış yazdım hocam vizeleri kaldırdı değil, konsolosluktan vize almıyorlar, giriş kapılarında vize alabiliyor.
haberin içeriği burda
--
Yunanistan, Doğu Ege adalarına Türkiye'den yapılacak ziyaretler için limanda vize uygulamasını başlatacak.
Yunanistan Vatandaşı Koruma Bakanlığı'nca alınan karar doğrultusunda, Türkiye'den ziyaretçilerin Yunan konsolosluklarından vize almadan söz konusu adaları ziyaret edebileceği bildirildi.
Ön çalışmaları başlayan pilot programın Doğu Ege adaları olan Midilli, Sakız, Sisam, Rodos ve Kos adalarına yapılacak 15 günü geçmeyen ziyaretleri kapsayacağı belirtildi.
Yeni vize uygulamasının, Yunan adalarını ziyaret eden Türk vatandaşlarının sayısını önemli ölçüde artıracağı ifade ediliyor.
bu tavizler başlangıç..
ülke bölünecek falan diyorsun, hocam ta 2010 yılında atina meydanında yığınla mülteci vardı onlar mı ülkeyi böldüler, almanyada bilmem kaç milyon türk yaşıyor onlar mı ülkeyi böldüler? ayrıca şuan zaten afrika ülkeleri vatandaşlarından vize istenmiyor, kaçak kalmak isteyen alır vizesini gelir türkiyeye geri dönmez, şuan sanki bunu yapamıyor mu?
ayrıca adamların istediği kurallar kendilerinde olan türkiye'de olmayan kurallar. zamanında bir sürü türk vatandaşı avrupadan sığınma almıştır, almanyada bir sürü türk var, şimdi bu adamlar da bizi somaliler gibi görüyordu, ee almanlara neden hak vermiyorsun? sınır dışı etsin tüm türkleri?
serbest dolaşım hakkı verilmiyor ki demişsin, haberi nasıl okuyorsun anlamıyorum, artık pasaport ile giriş yapılacak, ben şuan rusya ya vize almadan sadece pasaportumla giriş yapıp ordan ukrayna ya yine pasaportumla geçebiliyorsam AB ülkelerinde de böyle bir hak söz konusu olacak. Biz AB ülkesi değiliz ve schengen üyesi de değiliz ki sınırların kalkmasını bekleyesin. AB ye alacaklarını düşünmüyorum ama bu olay AB ile ilgili değil, şuan atıyorum 6 aylık vizesiz kalış izni verilecek 1 yıl içinde. Tümden vizeleri kaldırma gibi bir olay yok, amerikan vatandaşı olsan da belirli bir süreye kadar kalabilirsin hatta bazı ülkeler EU üyesi ülke vatandaşlarından çalışma izni istiyor. Mesela çek cumhuriyetinde bir kuaförün erkek arkadaşı italyan'dı, çekte çalışması için çalışma izni istediler gibi..
seçim olayına gelirse, beni bağlayan bir şey yok, oy kullanmıyorum ben zaten, işin siyasi boyutu nasıl olursa olsun, eğer türkiye yi schengen e sokabilirlerse bence yapacakları en büyük iyilik bu olur. Egemen Bağış bu konuda çok uğraşıyor.. 70 lerde türkler yurtdışına çalışmaya gittiğinde, bit taraması yapılıp, dişleri sayılıyordu.. şimdi bu uygulama ne kadar çağ dışı görünüyor de mi? bundan 3-5 yıl sonra bu vize uygulaması da böyle görülecek türkiye için..
hoca sen uluslararası ilişkiler ve avrupa birliği fln mı okudunda böyle kesin dediğin gibi olacak diyorsun
misal hollanda tc arasında bir anlaşma vardı mahkeme sonucunda tc ye vize uygulamıcaktı hani nerde? konsolosa gitmeden vize almadan girebilion mu? giremion bunlar hep yalan
çok sevdiğin avrupa zamanında ırak savaşında sığınma isteyen ıraklıları niye ülkelerine kabul etmedi hadi bakalım açıkla
hani her gideni baskı göreni kabul ediyorlardı nerde
neyse hoca akpnin adamını savunuyorsun çok uğraşıyor fln uğraşsın uğraşsın :)
zengine bütün kapılar açık fakir gitmesin hoca zaten avrupada amerikada işi yok ne yapacak... -
Arkadaşlar ne oldu bu iş :D
-
Kaan bunu yazdı
Arkadaşlar ne oldu bu iş :D
gün itibariyle AB bize girdi heralde sanırsam galiba :D
-
HoLyCat bunu yazdı
3 Yıl sonra yönetim "AB" ban sebeblerini değiştirir :)
Yeni ban sebebi : CHP iktidara gelene kadar banlısınız :P
değişmedi :)
-
Sen benim komsumsun, butun coplerimi senin evine atmak isitiyorum cunku senin evin ilersindeki adam benim bahceme hep cop atiyor.
Eger benim bahcemden butun copleri kendi bahcene 3 sene boyunca toplarsan benim guzel bahceme girme hakki verebilirim sana.
Asil Turkiyenin yapmasi gereken kendi bahcesini toplamak. Su an biz salak yerine koyuluyoruz.
