Vodafona Geçişte Başıma Gelenler
-
Müridler Türkcellden yüksek fatura gelince dedim vodafona geçeyim hani anlatıyorlar felan
neyse bizim 58 bulvar caddesindeki vodafon bayisine başvuru yaptım
04 mart saat 18:00 da dedimki türkcell den vodafona geçmek istiyorum ancak benim türkcelle sözleşmem 17 marta bitiyor tamam abi dedi.
15 mart gibi işleme sokarız 18 19 unda ancak taşınır ben dedim yok 17 sinden sonra sok işleme garanti olsun tamam dedi not aldı
ben dedim dur bidaha teyid edeyim 04 mart 2013 saat 18:11 De türkcell müşteri hizmetleri ile görüştüm dedimki sözleşmem nezaman bitiyor benim 17 mart 2013 te bitiyor efendim dediler.
Tamam dedim oradaki elemanda tamam ozman abi dedi neyse sözleme v.s doldurdu imzaladım ama bir nüshasını vermedi heralde dedim geçiş tamamlanınca hatt almaya gittiğimde vericek yine vermedi ve türkcell faturam geldi 246 TL 179 TL cayma bedeli
bunların hepsinin kayıtları mevcut bende ne yapabilirim bu konuda.
Not: Vodafon müşteri hizmetlerini aradım şikayet kaydı bıraktım değerlendirmiş ve bayi inkar etmiş demiş bize böyle bir bilgi vermedi. vodafonda bana bayii ile gidip görüşmem gerektiğini söyledi. -
Walla hacım bısey yapamazsın kı ...
Wodafone dakı kavzara gıtmıs sozlesmen bıtmeden gecırmeye calısmıs senı , turkcell de madem oyle bu aboneyı gonderıyoruz barı vayma bedelını döseyelım demıs :)
Sen tamamıyle Wodafone dakı kavzaranın salaklıgına maruz kalmıssın ...
Bu durumda ne yapabılırsın , gidip o ib*neyı dövebılırsın :D
ARTI : O kadar zorun neydı be hocam 17 sında sözlesmen bıtseydı 20 sınde Vodafone yapsaydın ...Günü gününe , saatti saatine zorun neydı? :)
JiggSaw tarafından 02/Nis/13 21:25 tarihinde düzenlenmiştir
Bak bunu bolumu yenı edıtlemıssın :) Dedıgım gıbı bayının ıbnelıgı :)
''Not: Vodafon müşteri hizmetlerini aradım şikayet kaydı bıraktım değerlendirmiş ve bayi inkar etmiş demiş bize böyle bir bilgi vermedi. vodafonda bana bayii ile gidip görüşmem gerektiğini söyledi.'' -
tasımak ıcın hep 1 ay bekliyorum taahüt bittikten sonra
tavsiye ederim hocam
yapacagın birsey yok gecmıs olsun
-
HOCa şimdi sana kızacam ama ne boka yarayacak bilmiyom sen ne bok varda 17 sinden önce gidip vodofone ben değiştirmek istiyom diyon yani arkandan kovalayanmı vardıda hemn gidip değiştirmek istiyom dedin otrusaydın evinde 18 ine kadar bişeymi olcakdı sanki resmen kaşınmışsın hoca kusura bakma ama hiç birşeyde yapamazsın en fazla hıncını o hattı değiştiren elmandan çıkartırsın oda elinde kalır eminim...
-
EdepsizPenguen bunu yazdı
HOCa şimdi sana kızacam ama ne boka yarayacak bilmiyom sen ne bok varda 17 sinden önce gidip vodofone ben değiştirmek istiyom diyon yani arkandan kovalayanmı vardıda hemn gidip değiştirmek istiyom dedin otrusaydın evinde 18 ine kadar bişeymi olcakdı sanki resmen kaşınmışsın hoca kusura bakma ama hiç birşeyde yapamazsın en fazla hıncını o hattı değiştiren elmandan çıkartırsın oda elinde kalır eminim...
Hocam yolumun üstündeydi dedim gidip yapayım şunu türkcelle baya kızmıştım ama Büyüklerimiz derya öfkeyle kalkan zararla oturur diye çok doğru demiş
-
Mycity bunu yazdıEdepsizPenguen bunu yazdı
HOCa şimdi sana kızacam ama ne boka yarayacak bilmiyom sen ne bok varda 17 sinden önce gidip vodofone ben değiştirmek istiyom diyon yani arkandan kovalayanmı vardıda hemn gidip değiştirmek istiyom dedin otrusaydın evinde 18 ine kadar bişeymi olcakdı sanki resmen kaşınmışsın hoca kusura bakma ama hiç birşeyde yapamazsın en fazla hıncını o hattı değiştiren elmandan çıkartırsın oda elinde kalır eminim...
Hocam yolumun üstündeydi dedim gidip yapayım şunu türkcelle baya kızmıştım ama Büyüklerimiz derya öfkeyle kalkan zararla oturur diye çok doğru demiş
ikiside soygunc bende turkcelden faturalıdan faturasıza gectım fazladan para gecırmısler adamları aradım duzelttıler u türkcel bana 180 tl para yolladı bırkere cayma bedelı 30 fılan gelmelı idi 70 tl kullanım 30 tl cayma ıdı 103 odemıstım adamları aradım ılk basta salagın tekı oyle gelmesı gerek dedı sonra bırdaha aradım bu seferkı eleman yardım ettı 180 yerıne 103 odedım sen onu hemen turkcelı ara sole bana ıkı faturamı yolladınız dıe bence senınde benımkı gıbı bır sorunun var bazı telefondakı destek saglaytan kısıler salak salak konusuyo anlamıolar anlatamıolar sen de bole bole bana neden bu kadar geldı onlarda der bılmıoruz sonra hata sıparısı acarlar 3 saatte ararlar senı dustu dıe :D
-
bensiz_aglama bunu yazdıMycity bunu yazdıEdepsizPenguen bunu yazdı
HOCa şimdi sana kızacam ama ne boka yarayacak bilmiyom sen ne bok varda 17 sinden önce gidip vodofone ben değiştirmek istiyom diyon yani arkandan kovalayanmı vardıda hemn gidip değiştirmek istiyom dedin otrusaydın evinde 18 ine kadar bişeymi olcakdı sanki resmen kaşınmışsın hoca kusura bakma ama hiç birşeyde yapamazsın en fazla hıncını o hattı değiştiren elmandan çıkartırsın oda elinde kalır eminim...
Hocam yolumun üstündeydi dedim gidip yapayım şunu türkcelle baya kızmıştım ama Büyüklerimiz derya öfkeyle kalkan zararla oturur diye çok doğru demiş
ikiside soygunc bende turkcelden faturalıdan faturasıza gectım fazladan para gecırmısler adamları aradım duzelttıler u türkcel bana 180 tl para yolladı bırkere cayma bedelı 30 fılan gelmelı idi 70 tl kullanım 30 tl cayma ıdı 103 odemıstım adamları aradım ılk basta salagın tekı oyle gelmesı gerek dedı sonra bırdaha aradım bu seferkı eleman yardım ettı 180 yerıne 103 odedım sen onu hemen turkcelı ara sole bana ıkı faturamı yolladınız dıe bence senınde benımkı gıbı bır sorunun var bazı telefondakı destek saglaytan kısıler salak salak konusuyo anlamıolar anlatamıolar sen de bole bole bana neden bu kadar geldı onlarda der bılmıoruz sonra hata sıparısı acarlar 3 saatte ararlar senı dustu dıe :D
Yok hocam yemedi yaptım ben onu
-
Hocam daha önce avea call center'da çalışmıştım konu ile ilgili bilgi sahibi olduğumdan yorum yapıyorum ; vodafone veya turkcell den kaynaklanan hiç bir sorun yok hata tamamen senin çünkü numara taşıma sürecinde baz alınan tarih senin hat geçiş talebinde bulunduğun tarih'tir .. keşke 2 gün sabretseydin,kendi özgür iradenle numara taşıma talebinde bulunmuşsun,yapabileceğin hiçbirşey yok
-
Lemuria bunu yazdı
Hocam daha önce avea call center'da çalışmıştım konu ile ilgili bilgi sahibi olduğumdan yorum yapıyorum ; vodafone veya turkcell den kaynaklanan hiç bir sorun yok hata tamamen senin çünkü numara taşıma sürecinde baz alınan tarih senin hat geçiş talebinde bulunduğun tarih'tir .. keşke 2 gün sabretseydin,kendi özgür iradenle numara taşıma talebinde bulunmuşsun,yapabileceğin hiçbirşey yok
hocam konuyu biraz okurmusun lütfen
-
Mycity bunu yazdıLemuria bunu yazdı
Hocam daha önce avea call center'da çalışmıştım konu ile ilgili bilgi sahibi olduğumdan yorum yapıyorum ; vodafone veya turkcell den kaynaklanan hiç bir sorun yok hata tamamen senin çünkü numara taşıma sürecinde baz alınan tarih senin hat geçiş talebinde bulunduğun tarih'tir .. keşke 2 gün sabretseydin,kendi özgür iradenle numara taşıma talebinde bulunmuşsun,yapabileceğin hiçbirşey yok
hocam konuyu biraz okurmusun lütfen
konuşmaparın kaydı varsa tük. hak. heyetine başvur.
-
Hacı konu baltalamak gibi olmasın da yeni konu açmayayı..ben avea'dan vodafone a geçicem..ne yapmam gerekli,gidip direk hallediyorlar mı?Para mara veriyor muyuz
