folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Vodafona Geçişte Başıma Gelenler



Vodafona Geçişte Başıma Gelenler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    Müridler Türkcellden yüksek fatura gelince dedim vodafona geçeyim hani anlatıyorlar felan

    neyse bizim 58 bulvar caddesindeki vodafon bayisine başvuru yaptım

    04 mart saat 18:00 da dedimki türkcell den vodafona geçmek istiyorum ancak benim türkcelle sözleşmem 17 marta bitiyor tamam abi dedi.

    15 mart gibi işleme sokarız 18 19 unda ancak taşınır ben dedim yok 17 sinden sonra sok işleme garanti olsun tamam dedi not aldı

    ben dedim dur bidaha teyid edeyim 04 mart 2013 saat 18:11 De türkcell müşteri hizmetleri ile görüştüm dedimki sözleşmem nezaman bitiyor benim 17 mart 2013 te bitiyor efendim dediler.

    Tamam dedim oradaki elemanda tamam ozman abi dedi neyse sözleme v.s doldurdu imzaladım ama bir nüshasını vermedi heralde dedim geçiş tamamlanınca hatt almaya gittiğimde vericek yine vermedi ve türkcell faturam geldi 246 TL  179 TL cayma bedeli

    bunların hepsinin kayıtları mevcut bende ne yapabilirim bu konuda.


    Not: Vodafon müşteri hizmetlerini aradım şikayet kaydı bıraktım değerlendirmiş ve bayi inkar etmiş demiş bize böyle bir bilgi vermedi. vodafonda bana bayii ile gidip görüşmem gerektiğini söyledi.


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Walla hacım bısey yapamazsın kı ...

    Wodafone dakı kavzara gıtmıs sozlesmen bıtmeden gecırmeye calısmıs senı , turkcell de madem oyle bu aboneyı gonderıyoruz barı vayma bedelını döseyelım demıs :)

    Sen tamamıyle Wodafone dakı kavzaranın salaklıgına maruz kalmıssın ...

    Bu durumda ne yapabılırsın , gidip o ib*neyı dövebılırsın :D


    ARTI : O kadar zorun neydı be hocam 17 sında sözlesmen bıtseydı 20 sınde Vodafone yapsaydın ...

     

    Günü gününe , saatti saatine zorun neydı? :)

    Bak bunu bolumu yenı edıtlemıssın :) Dedıgım gıbı bayının ıbnelıgı :)

    ''Not: Vodafon müşteri hizmetlerini aradım şikayet kaydı bıraktım değerlendirmiş ve bayi inkar etmiş demiş bize böyle bir bilgi vermedi. vodafonda bana bayii ile gidip görüşmem gerektiğini söyledi.''

    JiggSaw tarafından 02/Nis/13 21:25 tarihinde düzenlenmiştir

    İmza YOK !!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    tasımak ıcın hep 1 ay bekliyorum taahüt bittikten sonra

    tavsiye ederim hocam 

    yapacagın birsey yok gecmıs olsun

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EdepsizPenguen
    EdepsizPenguen's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    HOCa şimdi sana kızacam ama ne boka yarayacak bilmiyom sen ne bok varda 17 sinden önce gidip vodofone ben değiştirmek istiyom diyon yani arkandan kovalayanmı vardıda hemn gidip değiştirmek istiyom dedin otrusaydın evinde 18 ine kadar bişeymi olcakdı sanki resmen kaşınmışsın hoca kusura bakma ama hiç birşeyde yapamazsın en fazla hıncını o hattı değiştiren elmandan çıkartırsın oda elinde kalır eminim...


    Yüksek Fizik Mühendisi - Optik Sistem Mühendisi
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    EdepsizPenguen bunu yazdı

    HOCa şimdi sana kızacam ama ne boka yarayacak bilmiyom sen ne bok varda 17 sinden önce gidip vodofone ben değiştirmek istiyom diyon yani arkandan kovalayanmı vardıda hemn gidip değiştirmek istiyom dedin otrusaydın evinde 18 ine kadar bişeymi olcakdı sanki resmen kaşınmışsın hoca kusura bakma ama hiç birşeyde yapamazsın en fazla hıncını o hattı değiştiren elmandan çıkartırsın oda elinde kalır eminim...

    Hocam yolumun üstündeydi dedim gidip yapayım şunu türkcelle baya kızmıştım ama Büyüklerimiz derya öfkeyle kalkan zararla oturur diye çok doğru demiş


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bensiz_aglama
    bensiz_aglama's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek
    Mycity bunu yazdı
    EdepsizPenguen bunu yazdı

    HOCa şimdi sana kızacam ama ne boka yarayacak bilmiyom sen ne bok varda 17 sinden önce gidip vodofone ben değiştirmek istiyom diyon yani arkandan kovalayanmı vardıda hemn gidip değiştirmek istiyom dedin otrusaydın evinde 18 ine kadar bişeymi olcakdı sanki resmen kaşınmışsın hoca kusura bakma ama hiç birşeyde yapamazsın en fazla hıncını o hattı değiştiren elmandan çıkartırsın oda elinde kalır eminim...

    Hocam yolumun üstündeydi dedim gidip yapayım şunu türkcelle baya kızmıştım ama Büyüklerimiz derya öfkeyle kalkan zararla oturur diye çok doğru demiş

    ikiside soygunc bende  turkcelden faturalıdan faturasıza gectım fazladan para gecırmısler adamları aradım duzelttıler u türkcel bana 180 tl para yolladı bırkere cayma bedelı 30 fılan gelmelı  idi  70 tl kullanım 30 tl cayma ıdı 103 odemıstım  adamları aradım ılk basta salagın tekı oyle gelmesı gerek dedı sonra bırdaha aradım bu seferkı eleman yardım ettı 180 yerıne 103 odedım  sen onu hemen turkcelı ara sole bana ıkı faturamı yolladınız  dıe  bence senınde benımkı gıbı bır sorunun var bazı telefondakı destek saglaytan kısıler salak salak konusuyo anlamıolar anlatamıolar sen de bole bole bana neden bu kadar geldı onlarda der bılmıoruz sonra hata sıparısı acarlar 3 saatte ararlar senı dustu dıe  :D 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    bensiz_aglama bunu yazdı
    Mycity bunu yazdı
    EdepsizPenguen bunu yazdı

    HOCa şimdi sana kızacam ama ne boka yarayacak bilmiyom sen ne bok varda 17 sinden önce gidip vodofone ben değiştirmek istiyom diyon yani arkandan kovalayanmı vardıda hemn gidip değiştirmek istiyom dedin otrusaydın evinde 18 ine kadar bişeymi olcakdı sanki resmen kaşınmışsın hoca kusura bakma ama hiç birşeyde yapamazsın en fazla hıncını o hattı değiştiren elmandan çıkartırsın oda elinde kalır eminim...

    Hocam yolumun üstündeydi dedim gidip yapayım şunu türkcelle baya kızmıştım ama Büyüklerimiz derya öfkeyle kalkan zararla oturur diye çok doğru demiş

    ikiside soygunc bende  turkcelden faturalıdan faturasıza gectım fazladan para gecırmısler adamları aradım duzelttıler u türkcel bana 180 tl para yolladı bırkere cayma bedelı 30 fılan gelmelı  idi  70 tl kullanım 30 tl cayma ıdı 103 odemıstım  adamları aradım ılk basta salagın tekı oyle gelmesı gerek dedı sonra bırdaha aradım bu seferkı eleman yardım ettı 180 yerıne 103 odedım  sen onu hemen turkcelı ara sole bana ıkı faturamı yolladınız  dıe  bence senınde benımkı gıbı bır sorunun var bazı telefondakı destek saglaytan kısıler salak salak konusuyo anlamıolar anlatamıolar sen de bole bole bana neden bu kadar geldı onlarda der bılmıoruz sonra hata sıparısı acarlar 3 saatte ararlar senı dustu dıe  :D 

    Yok hocam yemedi yaptım ben onu


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Hocam daha önce avea call center'da çalışmıştım konu ile ilgili bilgi sahibi olduğumdan yorum yapıyorum ; vodafone veya turkcell den kaynaklanan hiç bir sorun yok hata tamamen senin çünkü numara taşıma sürecinde baz alınan tarih senin hat geçiş talebinde bulunduğun tarih'tir .. keşke 2 gün sabretseydin,kendi özgür iradenle numara taşıma talebinde bulunmuşsun,yapabileceğin hiçbirşey yok 


    dont think twice its all right
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    Lemuria bunu yazdı

    Hocam daha önce avea call center'da çalışmıştım konu ile ilgili bilgi sahibi olduğumdan yorum yapıyorum ; vodafone veya turkcell den kaynaklanan hiç bir sorun yok hata tamamen senin çünkü numara taşıma sürecinde baz alınan tarih senin hat geçiş talebinde bulunduğun tarih'tir .. keşke 2 gün sabretseydin,kendi özgür iradenle numara taşıma talebinde bulunmuşsun,yapabileceğin hiçbirşey yok 

    hocam konuyu biraz okurmusun lütfen


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    Mycity bunu yazdı
    Lemuria bunu yazdı

    Hocam daha önce avea call center'da çalışmıştım konu ile ilgili bilgi sahibi olduğumdan yorum yapıyorum ; vodafone veya turkcell den kaynaklanan hiç bir sorun yok hata tamamen senin çünkü numara taşıma sürecinde baz alınan tarih senin hat geçiş talebinde bulunduğun tarih'tir .. keşke 2 gün sabretseydin,kendi özgür iradenle numara taşıma talebinde bulunmuşsun,yapabileceğin hiçbirşey yok 




    hocam konuyu biraz okurmusun lütfen



    konuşmaparın kaydı varsa tük. hak. heyetine başvur.

    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Poet
    Poet's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    Hacı konu baltalamak gibi olmasın da yeni konu açmayayı..ben avea'dan vodafone a geçicem..ne yapmam gerekli,gidip direk hallediyorlar mı?Para mara veriyor muyuz


    Ben de Özledim http://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU Dağılmayın lan çok yalnızım
Toplam Hit: 2728 Toplam Mesaj: 17