

Vodafone Dolandırıcılığa Soyunmuş
-
Vodafone online işlemlerde kullanım detaylarına bak. Orada mutlaka bulacaksın cevabını.
-
adsizcengaver bunu yazdı
Vodafone online işlemlerde kullanım detaylarına bak. Orada mutlaka bulacaksın cevabını.
cevap yok, benim haberim ve onayım olmadan tarifemi yükseltmişler.
-
RaNGeR bunu yazdı
Ucuza kaçayım diye mi yapıyorsunuz anlamıyorum ama benim duyduğum Vodafone zede bir siz değilsiniz ne yazık ki.
Ben yıllardır Turkcell faturalı hat abonesiyim. Gerek müşteri hizmetleri gerekse ses, internet kalitesi bakımından beni yormadı, aksine her işimi gördüler. Bir arkadaş kota aşımından falan bahsetmiş, Turkcell'de 3 TL'ye "Akıllı Fatura" özelliği ekliyorsunuz, siz dakika, mesaj ya da internet sınırından birini aştığınız zaman aştığınız özelliğin kullanımını durduruyor, size ek fatura çıkmıyor. Eskiden "Akıllı fatura" özelliği bazı tarifelerle ücretsiz geliyordu, şimdi öyle bir şey var mı bilemiyorum.
Turkcell'in tek sıkıntısı, diğerlerine göre bir miktar daha pahalı olması. Onun nedeni olarak da hakim operatör olduğundan haksız rekabet olmasın diye indirtmiyorlar diye duydum :P Ama sonradan başımı taşlara vuracağıma adam gibi hizmet alırım kafam rahat olur düşüncesindeyim. Sizi bilmem tabi.
ayni kafadaydim taaaki Turkcell i zengin ettigimi gorunceye kadar.
10 yillik Turkcell kulanicisiyim ben ayni hizmet icin 80 TL oderken, adam Vodafone-Avea dan Turkcell e gecince ayni paket icin yari fiyati rakam oduyordu.
ulen ben yillardir senin musterinim beni kacirmaman gerekiyorken adam 1 yil vodafone da bir yil avea da bir yil turkcell de gezip duruyor benden daha cok indirim aliyor.
cok sordum sorusturdum vodafone cekmiyor mu diye aldigim cevap abi bir yerde bir operator cekmiyorsa cogu cekmiyordur, turkcell inde cekmedigi yer var vodafone unda cekmedigi yer var avea ninda cekmedigi yer var.
x operatorden gelen bir aylik adama yillarin Turkcell musterisinin yari fiyati sunuyorsan afedersin kerizmiyim ben dedim.
-
underzero bunu yazdı
ayni kafadaydim taaaki Turkcell i zengin ettigimi gorunceye kadar.
10 yillik Turkcell kulanicisiyim ben ayni hizmet icin 80 TL oderken, adam Vodafone-Avea dan Turkcell e gecince ayni paket icin yari fiyati rakam oduyordu.
ulen ben yillardir senin musterinim beni kacirmaman gerekiyorken adam 1 yil vodafone da bir yil avea da bir yil turkcell de gezip duruyor benden daha cok indirim aliyor.
cok sordum sorusturdum vodafone cekmiyor mu diye aldigim cevap abi bir yerde bir operator cekmiyorsa cogu cekmiyordur, turkcell inde cekmedigi yer var vodafone unda cekmedigi yer var avea ninda cekmedigi yer var.
x operatorden gelen bir aylik adama yillarin Turkcell musterisinin yari fiyati sunuyorsan afedersin kerizmiyim ben dedim.
Haklısınız hocam, hem de sonuna kadar. Ama aynı uygulama bütün operatörlerde var. Yalnızca Turkcell'e özgü bir uygulama değil. Tahminimce fazla abone sayısına sahip olduklarını göstermek amacı ile yapıyorlar. Bu tip uygulamaların şirketlerin kendi başlarına verdikleri kararlar ya da şirketler arasında kara bağlanmasından ziyade BTK gibi devlet tarafından bir yaptırımla eski ve yeni müşterilere eşdeğer avantaj verilmesi yoluna gidilebilir diye düşünüyorum.
Bunun yanında aslında Turkcell'in eski müşterilerine de pek de göz önünde olmayan ve pek önemsemediğimiz sarı kutu puanı vs. gibi özellikleri de bulunuyor. Gerçi ben de pek sallamıyorum ama aslında araştırınca çıkıyor bir şeyler.
Diğer taraftan, o kişilerin muhtemelen her operatörde aynı numaralar için bir kez yararlanma hakkı var. Bu da operatör operatör gezenlerin 3-4 yılda bir numara değiştirmesi demek. Ben yanlış hatırlamıyor isem 2003 yılından beri aynı numarayı kullanıyorum. 12 sene olmuş :P Numaramı değiştirme gibi bir niyetim de yok. Benim düşüncem adam gibi hizmet alayım, sıkıntım olduğunda müşteri hizmetlerini aradığında topu ona buna atmadan doğrudan sorunumu çözsünler, alsınlar parayı helal olsun, ne diyeyim. Diğer operatörleri kullanıp müşteri hizmetleri ile davalık olacağıma 532'yi aradığımda karşıma çıkan kişinin mevcut sorunumu çözmesini beklerim.
-
Vallahi yaklaşık 10 yıllık Turkcell kullanıcısıyım ben de çok memnunum ancak, şu kazık fiyat olayından sıkılmış durumdayım.
Vodafone'a geçme fikri var bu aralar aklımda, kimse de problem yaşamıyor ancak bu konuyu okunca bir kez daha düşüneyim dedim.
Sanırım yine vodafone'a geçme fikrini askıya alacağım, her ne kadar çevremde sorun yaşamamış insan çok olsa da müşteri hizmetlerinden destek bulamamak çok kötü bişey ki bir inat uğruna mahkemeler falan uğraşılmaz.
Bi üstteki arkadaşın dediği gibi üç beş lira fazla verir 532'yi arayınca sorunumu hallederim kafam rahat olur.
-
Olay münferittir diyecem olmayacak.. Yani saçmalıktan da öte.
Ama bir de kendi adıma düşünürsem, yaklaşık 1 yıl oldu Vodafone'da, daha müşteri hizmetleriyle tanışmadık..