folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Vücut Geliştirme



Vücut Geliştirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mimar
    mimar's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek

    selpak kardeşim söylenenlerin hiç birine kulak asma.;) vücut geliştirme hiç bi şeklide boyu kısaltmaz. ben 2 senedir
    yapıyorum, sınıfın en uzunuyum:D bende 17 yaşındayım. zaten araştırırsan bütün vücutçuların gayet uzun boylu olduklarını görürsün.
    vücut geliştirme ile halteri karıştırmayın. vücutta ağırlığı başınızın üstünde taşımıyonuz. ki vücut hareketleri genellikle yatarak veya oturulurak yapılır.
    bu konuyla ilgili bir çok konu açıldı ama ben gene söyliim. vücut geliştirme nihayetinde spordur, ve doğru yapıldığı takdirde kesinlikle bi zararı
    yoktur. dkn_jan demişki vücutçular bu işten para kazanıyo. aha ben tek kurşu kazanmadım bu işten ve bunu söylüyorum:D
    ayrıca ilkdefa bu işe başlıyosan hemen salona gitmen ii olmaz. önce evde aletsiz egzersizler yapman gerekir belli bi süre...
    mekik, şnav, dips, rowing, barfix vs. (barfix boyu uzatır).

    tabi bunların yanında başka egzersizlerde yapman lazım. bunlar yüzme, koşu, ve gerilme hareketleridir. ağırlık çalışmalarının
    yanında bunları yaparsan vücutçu olursun, yoksa et yığını olursun. hayvan gibi kasları olupta ayak parmağına değecek kadar
    eğilemeyen vücutçular vardır:D niye çünkü bunlar sadece ağırlık çalışmış ve kasları kasılmaktan başka iş görmemiştir.
    kasların kasılmadan başka gerilme hareketlerine de ihtiyacı vardır, ve bunu en iyi yüzme sağlar. yüzme mükemmel bir kas düzenleyicidir.
    profesyonel vücutcular hemen hergün yüzmüşlerdir.

    sorun olursa msn ye gelebilirsin: zat-i_sahane_mimar@hotmail.com


    uçmayı bilmiyorsan ibnelik yapmayacaksın...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    tabiki engeller ama nasıl çalışacağına bağlı belli pozisyonları var olayın ayakta çalışmazsan bişey olmaz...

    çeşitli pozisyonları var halil mutlu gibi halter kaldırırsan kısa kalırsın illaki sonuçta yukarıdan güçlü bir basınç oluyor.dengeli yaparsan bi bok olmaz hatta boyuna yararı bile olur ben bi ara baya uğraştım o konularla :D kitaplarını falan okudum az kaslanınca bırdaktım


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Falconeyd
    Falconeyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Bol bol uzun mesafe yüz uzama garantisi :)

     

    haltere gidenlerde boyda kısılma oluyorumuş ..

     

    ama yatarak kaldırma yapabilirsin 

     

     

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suiQast54
    suiQast54's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    Boyun Kısa İse Bence Vucut Gelıstırmeye Gıtme Derım Cungı Vucut Boyuna Gıtmez Enıne Gıder ve Bıcımsız Bır Vucudun Olur Bence Hersabah Koş...

    X
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    hacı ben tekwando ya gidiyordum lise ye baslayınca bıraktım ilk sene bişi olmadı 2. sene birden kilo aldım az buzda deil 40 kilo aldım :D simdi milelt dio body e git kas yaparsın onalrı vücüdün düzelir ama baslayınca bırakmamak lazım şişip kalıosun :S

    pişmanım tekwandoya gittime futbol en güzeliydi :(


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xeox
    xeox's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2002
    Erkek

    Senin yaşındayken bende düşünmüştüm bunu, yani yaklaşık 14 yıl önce... Sorunun cevabı hayır Body Building boyunun kısa kalmasına neden olmaz..Yalnız buda tek başına bir cevap değil. Çünkü bu sporu nasıl yaptığınla alakalı bir şey. Sonuçta liflerini zorlayacaksın, senin yaşında özellikle daha fazla salgılanan kimi hormonları daha fazla tetikleyeceksin. Eğer şartlarına uyup disiplinli yapmayacaksan bu yaşta hiç girme zaten. Başka dallara yönel. Evet Body Building yapmak boyun kısa kalmasına neden olmaz zira Arnold Mr.Olimpya seçildiğinde henüz 19 yaşındaydı... Sen düşün artık kaç yaşında başlamıştır Bodye..Boyuda kısa sayılmaz değil mi...:) Ama gidersen sana son bir taviseyem olacak..  Muhtemelen gittiğin salonlarda çakallar olacaktır. Sana vücudun daha hızlı gelişir daha az zamanda daha çok ilerlersin gibi nasihatlarla Suplemet ve hormon takvisesi vermek isteyeceklerdir. Sakın bulaşma.. Ben yıllarca o zirzoplarla uğraştım durdum.. Doğal yollardan beslen ve antremanlarını deneyimli bir hocaya Anatomine ve yaşına uygun programda yazdır. Sitemin bir kısmını bitirdim.. Şu anda içeride biraz bilgiler var, yakında daha çok olacak.. Özellikle dopinglerle alakalı.. Takip edersen;   www.biradam.com  

     

    iyi günler 

     

     

     

     

Toplam Hit: 4364 Toplam Mesaj: 27