Vücuttaki Hava Boşlukları
-
RuhsuZ_GitarisT bunu yazdı:
-----------------------------Ben Kendini Buna Yorma Derim :D Mesela Daha İlgi Çekici Şeyler Var. Mesela Rüyanı Kontrol Etmeyi Dene. Ne Zaman Rüyada Olduğunu Anlamayı Felan. Bunlar Olan Şeyler ve Kontrol Edenlerde Var.
-----------------------------la ben rüyamı kontrol edebiliyorum noluyo ki kontrol edince.
-
bu nasıl konu la ?
çömez arkadaşlar filan kendi aralarında el ense filan takılmış :D
-
Açlıkdan Parasızlıkdan Yurdum İnsanın vucudu Uzay Boşluklu Hava sahasına döndü. Her yanından birşey çıkartıyorlar artık :D
-
The_Pilot bunu yazdı:
-----------------------------Açlıkdan Parasızlıkdan Yurdum İnsanın vucudu Uzay Boşluklu Hava sahasına döndü. Her yanından birşey çıkartıyorlar artık :D
-----------------------------devlet bize bakmiy
-
trt haber kanalında "tek nefes" diye bir program var tavsiye ederim.
http://tvarsivi.com/tek-nefes-11-07-2012-izle-i_2012070301290.html
-
kuytul bunu yazdı:
-----------------------------trt haber kanalında "tek nefes" diye bir program var tavsiye ederim.
http://tvarsivi.com/tek-nefes-11-07-2012-izle-i_2012070301290.html
-----------------------------hep bu anı bekliyordum
-
fazla su altında kalma sen hava kaçırıyosun.
-
reyiz bak ben mesela bi anımı anlatayım sana, hatuna bi yerleştirdim.
taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yan daireden duyuldu sonra şikayet geldi. ( ciddiyim, eleman sesinizi kısın dedi )o gün bu gündür yastık dayıyorum hatunun ağzına.
buda bi başarı tabi.
olm niye böyle süt falan çıkartıyorsunuz lan :D
gidin başka şeylere kafa yorun, niye bizim milletimiz el cüküyle ( gerdeğe girmek ) davul calar bilmiyorum ki. ( aman onu da deniyeyim deme :D )
taktir ediyorum seni.
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------reyiz bak ben mesela bi anımı anlatayım sana, hatuna bi yerleştirdim.
taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yan daireden duyuldu sonra şikayet geldi. ( ciddiyim, eleman sesinizi kısın dedi )o gün bu gündür yastık dayıyorum hatunun ağzına.
buda bi başarı tabi.
olm niye böyle süt falan çıkartıyorsunuz lan :D
gidin başka şeylere kafa yorun, niye bizim milletimiz el cüküyle ( gerdeğe girmek ) davul calar bilmiyorum ki. ( aman onu da deniyeyim deme :D )
taktir ediyorum seni.
-----------------------------dayı uğraşmıyorum işim okulum var,boş vakitlerimde hobi olarak :D
-
SelimCeran bunu yazdı:
-----------------------------hocam bende süt renginde bişey çıkartıyorum ama gözümden degil acaba sorun mu var :/
--------------------------nerenden çıkartıyon sorabilirmiyim :D
