Whatsapp Uçtan Uca Şifreleme
-
ozgunlu bunu yazdı
Şimdi konu yine dönüp dolaşıp aynı yere geliyor; kendi içinizde paradox yaşıyorsunuz.
Madem konuştuğun şeyler bu kadar özel, neden bu ortamı (internet) tercih ediyorsun ? Madem bu kadar özel değil, ne diye yazdığım herşeyi biliyorlar derdindesin (whatsapp, google vs.) ?
Adam sana ücretsiz hizmet veriyor, tabiki bunu ayakta tutmak için birşeyler yapacak.
Eğer bu uygulamayı bana sunan adam, benim verilerimle gidip hırsızlık, kaçakçılık, dolandırıcılık yapmıyorsa bu adamın bana sunduğu şey güvenilirdir. -Ki sanıyorum ki facebook, google gibi firmaların benim 1000 liramda gözleri yoktur.
Herkes sanki potansiyel seri katilmiş gibi, bilgilerim fbi' ın elinde, yok cia beni takip ediyor diye dert yanıyor. Napcan adam mı öldürcektin de şimdi verilerin gidince çekinir oldun ?
Önemli biri değilsen, en fazla iki saat önce bakındığın ayakkabı reklam olarak önüne gelir.
Adam s*çtığı tuvaletin lokasyonuna kadar yer bildirimi yapar, sonra gelir burda dert yanar. Endişelendiği bilgi de kankasına eniştesinin kaynına nasıl kaydığını anlattığı yazılar.
Burdaki olay, 3. kişilerin sizin datanızı görmemesi, -ki önemli olan da bu.
%100 haklı buluyorum.
-
Övülen Telegram için geçen aylarda bir makale yayınlanmıştı. Orta seviye ataklarla şifreleme algoritması kırılabiliyordu. Telegram'a güvenen arkadaşların o yazıya okumasında fayda var.
-
Bencede, ülkeye başbakan yada milyardolarlik sirkete ceo olmayacaksaniz bu killanma neden anlamiyorum bende..
Serikatil degilseniz cocuk istismar etmiyosaniz adamlarin birbirinize yolladiginiz ve yolladigimiz meme çük tasak ayak bacak kulak fotolarini sikleyecegini dusunmek komik. En fazla drnk gelir kendi aralarinda tasak konusu yaparlar. Yok ben milletvekili olcam baskan olcam ceo olcam diyosaniz zaten whatsaptan cok özel seyler yapmayacak kadar akillisinizdir.
Benim çük fotografimi sifrelemeye gerek yok bence :D
-
ABD'den değil de diktatörcülük oynayanlardan koruyorsa sıkıntı yoktur. Zira bu ülkelerin istihbaratı sadece malum kişilere envai çeşit platformda laf edilmiş mi diye mesai yapıyor. Bence bu konuda iş görür.
-
http://www.haberler.com/reza-zarrab-ile-ebru-gundes-st-kitts-adasi-8512426-haberi/
Tek tek kiminle ne yazıldı hepsi savcının elinde.
-
mkyb bunu yazdı
http://www.haberler.com/reza-zarrab-ile-ebru-gundes-st-kitts-adasi-8512426-haberi/
Tek tek kiminle ne yazıldı hepsi savcının elinde.
Telefonu ellerinde, ordan cekiyolar, hack vs söz konusu değil.
-
exchanger bunu yazdıozgunlu bunu yazdı
Şimdi konu yine dönüp dolaşıp aynı yere geliyor; kendi içinizde paradox yaşıyorsunuz.
Madem konuştuğun şeyler bu kadar özel, neden bu ortamı (internet) tercih ediyorsun ? Madem bu kadar özel değil, ne diye yazdığım herşeyi biliyorlar derdindesin (whatsapp, google vs.) ?
Adam sana ücretsiz hizmet veriyor, tabiki bunu ayakta tutmak için birşeyler yapacak.
Eğer bu uygulamayı bana sunan adam, benim verilerimle gidip hırsızlık, kaçakçılık, dolandırıcılık yapmıyorsa bu adamın bana sunduğu şey güvenilirdir. -Ki sanıyorum ki facebook, google gibi firmaların benim 1000 liramda gözleri yoktur.
Herkes sanki potansiyel seri katilmiş gibi, bilgilerim fbi' ın elinde, yok cia beni takip ediyor diye dert yanıyor. Napcan adam mı öldürcektin de şimdi verilerin gidince çekinir oldun ?
Önemli biri değilsen, en fazla iki saat önce bakındığın ayakkabı reklam olarak önüne gelir.
Adam s*çtığı tuvaletin lokasyonuna kadar yer bildirimi yapar, sonra gelir burda dert yanar. Endişelendiği bilgi de kankasına eniştesinin kaynına nasıl kaydığını anlattığı yazılar.
Burdaki olay, 3. kişilerin sizin datanızı görmemesi, -ki önemli olan da bu.
%100 haklı buluyorum.
asdfgshdjkö %100 komik buluyorum kahkaha attım
bu arada şimdi atıyorum public key;
---begin of zamazingo----
MIGfMA0GCSqGSIb3DQEBAQUAA4GNADCBiQKBgQCqGKukO1De7zhZj6+H0qtjTkVxwTCpvKe4eCZ0 FPqri0cb2JZfXJ/DgYSF6vUpwmJG8wVQZKjeGcjDOL5UlsuusFncCzWBQ7RKNUSesmQRMSGkVb1/ 3j+skZ6UtW+5u09lHNsj6tQ51s1SPrCBkedbNf0Tp0GbMJDyR4e9T04ZZwIDAQABMaRKzUckErBorGiZtHEBeST3214567
-----END PUBLIC KEY-----
Bold kısımdaki gibi saklanmış bir kısım istediği kadar kriptolu olsun mesajı 3.cü kişinin görebilmesini sağlar. Tabi çHıLQın HQckR MeMo göremez orası ayrı ama ay bu mesajlar bir harika dostum diyip de yasadışı mesajlaşmanızı whatsapp üzerinden yapmayın, canınız yanar :)
-
ozgunlu bunu yazdı
Şimdi konu yine dönüp dolaşıp aynı yere geliyor; kendi içinizde paradox yaşıyorsunuz.
Madem konuştuğun şeyler bu kadar özel, neden bu ortamı (internet) tercih ediyorsun ? Madem bu kadar özel değil, ne diye yazdığım herşeyi biliyorlar derdindesin (whatsapp, google vs.) ?
Adam sana ücretsiz hizmet veriyor, tabiki bunu ayakta tutmak için birşeyler yapacak.
Eğer bu uygulamayı bana sunan adam, benim verilerimle gidip hırsızlık, kaçakçılık, dolandırıcılık yapmıyorsa bu adamın bana sunduğu şey güvenilirdir. -Ki sanıyorum ki facebook, google gibi firmaların benim 1000 liramda gözleri yoktur.
Herkes sanki potansiyel seri katilmiş gibi, bilgilerim fbi' ın elinde, yok cia beni takip ediyor diye dert yanıyor. Napcan adam mı öldürcektin de şimdi verilerin gidince çekinir oldun ?
Önemli biri değilsen, en fazla iki saat önce bakındığın ayakkabı reklam olarak önüne gelir.
Adam s*çtığı tuvaletin lokasyonuna kadar yer bildirimi yapar, sonra gelir burda dert yanar. Endişelendiği bilgi de kankasına eniştesinin kaynına nasıl kaydığını anlattığı yazılar.
Burdaki olay, 3. kişilerin sizin datanızı görmemesi, -ki önemli olan da bu.
Çok güzel özetlemişsin
-
Kaan bunu yazdımkyb bunu yazdı
http://www.haberler.com/reza-zarrab-ile-ebru-gundes-st-kitts-adasi-8512426-haberi/
Tek tek kiminle ne yazıldı hepsi savcının elinde.
Telefonu ellerinde, ordan cekiyolar, hack vs söz konusu değil.
Telefon olmasa bile whatsapp vermek zorunda. Bakmayın böyle dışarıya işte veri vermiyoruz direniyoruz vs. reklamları yaptıklarına. tamamı göz boyama. ABD yasaları ağır bu konuda.
Mesela Türkiye'de diretiyor türkiyede de ofis açın sistem kurun vs. çünkü o zaman türkiye de müdahale edip istediğini alabilecek. Mesela kanunlara bakarsanız şu an facebook, twitter whatsapp viber vs bunların hepsi suç işliyor. Çünkü Kripto kanununa göre devlet güvenlik birimleri haricinde kimse kripto görüşme yapamaz.
Neyse saptırmayayım konuyu daha da.
En güvenlisi SMS aQ Nokia 1110 :) :)
-
Oh be rahatladım ....demek 3. şahıslar dinleyemeyecek , okuyamayacak :))
Bu bir devrim
