Whatsapp Uçtan Uca Şifreleme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exchanger
    exchanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2013
    Erkek
    ozgunlu bunu yazdı
     
     

    Şimdi konu yine dönüp dolaşıp aynı yere geliyor; kendi içinizde paradox yaşıyorsunuz.

    Madem konuştuğun şeyler bu kadar özel, neden bu ortamı (internet) tercih ediyorsun ? Madem bu kadar özel değil, ne diye yazdığım herşeyi biliyorlar derdindesin (whatsapp, google vs.) ?

    Adam sana ücretsiz hizmet veriyor, tabiki bunu ayakta tutmak için birşeyler yapacak.

    Eğer bu uygulamayı bana sunan adam, benim verilerimle gidip hırsızlık, kaçakçılık, dolandırıcılık yapmıyorsa bu adamın bana sunduğu şey güvenilirdir. -Ki sanıyorum ki facebook, google gibi firmaların benim 1000 liramda gözleri yoktur.

    Herkes sanki potansiyel seri katilmiş gibi, bilgilerim fbi' ın elinde, yok cia beni takip ediyor diye dert yanıyor. Napcan adam mı öldürcektin de şimdi verilerin gidince çekinir oldun ? 

    Önemli biri değilsen, en fazla iki saat önce bakındığın ayakkabı reklam olarak önüne gelir. 

    Adam s*çtığı tuvaletin lokasyonuna kadar yer bildirimi yapar, sonra gelir burda dert yanar. Endişelendiği bilgi de kankasına eniştesinin kaynına nasıl kaydığını anlattığı yazılar.

    Burdaki olay, 3. kişilerin sizin datanızı görmemesi, -ki önemli olan da bu.

    %100 haklı buluyorum.


    "Dünyanın bütün kötülüklerine baş kaldır. Bazen senin iyiliğin başkasının kötülüğüne de olabilir. Kendi iyiliğine de baş kaldır..." Y.Kemal
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Övülen Telegram için geçen aylarda bir makale yayınlanmıştı. Orta seviye ataklarla şifreleme algoritması kırılabiliyordu. Telegram'a güvenen arkadaşların o yazıya okumasında fayda var.


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Bencede, ülkeye başbakan yada milyardolarlik sirkete ceo olmayacaksaniz bu killanma neden anlamiyorum bende.. 

    Serikatil degilseniz cocuk istismar etmiyosaniz adamlarin birbirinize yolladiginiz ve yolladigimiz meme çük tasak ayak bacak kulak fotolarini sikleyecegini dusunmek komik. En fazla drnk gelir kendi aralarinda tasak konusu yaparlar. Yok ben milletvekili olcam baskan olcam ceo olcam diyosaniz zaten whatsaptan cok özel seyler yapmayacak kadar akillisinizdir.

     

    Benim çük fotografimi sifrelemeye gerek yok bence :D


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    ABD'den değil de diktatörcülük oynayanlardan koruyorsa sıkıntı yoktur. Zira bu ülkelerin istihbaratı sadece malum kişilere envai çeşit platformda laf edilmiş mi diye mesai yapıyor. Bence bu konuda iş görür.


    λ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    http://www.haberler.com/reza-zarrab-ile-ebru-gundes-st-kitts-adasi-8512426-haberi/

    Tek tek kiminle ne yazıldı hepsi savcının elinde. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    http://www.haberler.com/reza-zarrab-ile-ebru-gundes-st-kitts-adasi-8512426-haberi/

    Tek tek kiminle ne yazıldı hepsi savcının elinde. 

    Telefonu ellerinde, ordan cekiyolar,  hack vs söz konusu değil. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo
    exchanger bunu yazdı
    ozgunlu bunu yazdı
     
     

    Şimdi konu yine dönüp dolaşıp aynı yere geliyor; kendi içinizde paradox yaşıyorsunuz.

    Madem konuştuğun şeyler bu kadar özel, neden bu ortamı (internet) tercih ediyorsun ? Madem bu kadar özel değil, ne diye yazdığım herşeyi biliyorlar derdindesin (whatsapp, google vs.) ?

    Adam sana ücretsiz hizmet veriyor, tabiki bunu ayakta tutmak için birşeyler yapacak.

    Eğer bu uygulamayı bana sunan adam, benim verilerimle gidip hırsızlık, kaçakçılık, dolandırıcılık yapmıyorsa bu adamın bana sunduğu şey güvenilirdir. -Ki sanıyorum ki facebook, google gibi firmaların benim 1000 liramda gözleri yoktur.

    Herkes sanki potansiyel seri katilmiş gibi, bilgilerim fbi' ın elinde, yok cia beni takip ediyor diye dert yanıyor. Napcan adam mı öldürcektin de şimdi verilerin gidince çekinir oldun ? 

    Önemli biri değilsen, en fazla iki saat önce bakındığın ayakkabı reklam olarak önüne gelir. 

    Adam s*çtığı tuvaletin lokasyonuna kadar yer bildirimi yapar, sonra gelir burda dert yanar. Endişelendiği bilgi de kankasına eniştesinin kaynına nasıl kaydığını anlattığı yazılar.

    Burdaki olay, 3. kişilerin sizin datanızı görmemesi, -ki önemli olan da bu.

     

    %100 haklı buluyorum.

    asdfgshdjkö %100 komik buluyorum kahkaha attım 

     

    bu arada şimdi atıyorum public key; 

     

    ---begin of zamazingo----

    MIGfMA0GCSqGSIb3DQEBAQUAA4GNADCBiQKBgQCqGKukO1De7zhZj6+H0qtjTkVxwTCpvKe4eCZ0 FPqri0cb2JZfXJ/DgYSF6vUpwmJG8wVQZKjeGcjDOL5UlsuusFncCzWBQ7RKNUSesmQRMSGkVb1/ 3j+skZ6UtW+5u09lHNsj6tQ51s1SPrCBkedbNf0Tp0GbMJDyR4e9T04ZZwIDAQABMaRKzUckErBorGiZtHEBeST3214567

    -----END PUBLIC KEY-----

     

    Bold kısımdaki gibi saklanmış bir kısım istediği kadar kriptolu olsun mesajı 3.cü kişinin görebilmesini sağlar. Tabi çHıLQın HQckR MeMo göremez orası ayrı ama ay bu mesajlar bir harika dostum diyip de yasadışı mesajlaşmanızı whatsapp üzerinden yapmayın, canınız yanar :)


    Çok sıkılıyom
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KuZeTaR
    KuZeTaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek
    ozgunlu bunu yazdı
     
     

    Şimdi konu yine dönüp dolaşıp aynı yere geliyor; kendi içinizde paradox yaşıyorsunuz.

    Madem konuştuğun şeyler bu kadar özel, neden bu ortamı (internet) tercih ediyorsun ? Madem bu kadar özel değil, ne diye yazdığım herşeyi biliyorlar derdindesin (whatsapp, google vs.) ?

    Adam sana ücretsiz hizmet veriyor, tabiki bunu ayakta tutmak için birşeyler yapacak.

    Eğer bu uygulamayı bana sunan adam, benim verilerimle gidip hırsızlık, kaçakçılık, dolandırıcılık yapmıyorsa bu adamın bana sunduğu şey güvenilirdir. -Ki sanıyorum ki facebook, google gibi firmaların benim 1000 liramda gözleri yoktur.

    Herkes sanki potansiyel seri katilmiş gibi, bilgilerim fbi' ın elinde, yok cia beni takip ediyor diye dert yanıyor. Napcan adam mı öldürcektin de şimdi verilerin gidince çekinir oldun ? 

    Önemli biri değilsen, en fazla iki saat önce bakındığın ayakkabı reklam olarak önüne gelir. 

    Adam s*çtığı tuvaletin lokasyonuna kadar yer bildirimi yapar, sonra gelir burda dert yanar. Endişelendiği bilgi de kankasına eniştesinin kaynına nasıl kaydığını anlattığı yazılar.

    Burdaki olay, 3. kişilerin sizin datanızı görmemesi, -ki önemli olan da bu.

    Çok güzel özetlemişsin

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cankol
    cankol's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek
    Kaan bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    http://www.haberler.com/reza-zarrab-ile-ebru-gundes-st-kitts-adasi-8512426-haberi/

    Tek tek kiminle ne yazıldı hepsi savcının elinde. 

    Telefonu ellerinde, ordan cekiyolar,  hack vs söz konusu değil. 

    Telefon olmasa bile whatsapp vermek zorunda. Bakmayın böyle dışarıya işte veri vermiyoruz direniyoruz vs. reklamları yaptıklarına. tamamı göz boyama. ABD yasaları ağır bu konuda.

    Mesela Türkiye'de diretiyor türkiyede de ofis açın sistem kurun vs. çünkü o zaman türkiye de müdahale edip istediğini alabilecek. Mesela kanunlara bakarsanız şu an facebook, twitter whatsapp viber vs bunların hepsi suç işliyor. Çünkü Kripto kanununa göre devlet güvenlik birimleri haricinde kimse kripto görüşme yapamaz.

    Neyse saptırmayayım konuyu daha da.

    En güvenlisi SMS aQ Nokia 1110 :) :)


    imza.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    Oh be rahatladım ....demek 3. şahıslar dinleyemeyecek , okuyamayacak :))

    Bu bir devrim

     


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
Toplam Hit: 7820 Toplam Mesaj: 46
whatsapp end2end