

Windows 7 Ölüme Terk Edililiyor...
-
güvenlik güncellemesi dediğin nedir ki gülüm, ben senin için antivirüsü devredışı bırakmayı göze almışım.
-
zalimadam bunu yazdı
güvenlik güncellemesi dediğin nedir ki gülüm, ben senin için antivirüsü devredışı bırakmayı göze almışım.
ahahhahahah :D
-
WinXP 64 bitle çok mutluydum, sonradan kullandığım temel programlar xp'ye kurdurtmamaya başladı.
Win7 kullanıyorum uzun zamandır, 0 problem.
Win8.1'de ciddi sıkıntılar yaşıyoruz, endüstriyel anlamda profesyonel kullanıma pek uygun değil. Denedik, olmadı.
Bahsettiğim programlar, cad/cam programları, plc programlama vs..
-
Güncel versiyona geçiniz,
-
Adamlar sadece ekstra Güncelleme ve uyumlu uygulama vs geliştirmeyecekler 2020 ye kadar olası tüm güvenlik güncelleştirmeleri sağlanacaktır
hal böyle olunca nasıl ölüme terkedilmiş oluyor ?
ölüme terkedilen xp 98 95 3.1 milenyum filan yani
-
windows 8 den sonra windows 10 çıkacakmış. windows 10 dan umutluyum.
Sebep:
win2000 XP Vista Win7 Win 8 Win10
-
Gecen torrentte windows 10 gördüm leak
Troll mu bilmiyorum arastirmadim
3 hafta once cikmis
-
ComputerWolf bunu yazdı
ingilizce haberlerde sadece yeni ozellikler eklenmeyecek yaziyor guncelleme devam.
yeni ne özellik ekleniyordu ki?
-
Sebnem bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
20 sene güncelleme verirler o ayrıda
çıktıgından beri win8.1 kullanıyorum
daha performanslı
daha stabil
eskide kalmak isteyen varsa ocak güncellemeli vista felan bulsun :D
Hocam carpilirsin. Windows XP ve 7'den ibaret gerisi stabil değil. 8.1 kullanıyorum o da sırf lisans ödediğim için. Çok hantal bir yapısı var sanki android i pc ye kurup kullanmış havası veriyor.
Aynen
-
ölmüyo hacı. 2020ye kadar genişletilmiş destek sunacağız diye duyuru yaptı windows abi