

Windows 8.1 Aktivasyon(Becerebilen ?)
-
Arkadaşlar notebook'umu wındows 8.1'e formatlamadan önce netbookta deniyeyim dedim.Güzel bir şekilde formatladım, daha sonra aktivasyon ile ilgili bütün siteleri didik didik ettim.
bütün söylenenleri uyguladım, bütün keyleri ve telefon(skype) ile aktive etmeyi denedim.Hiçbirinde çözüm bulamadım.
Acaba aranızda 8.1 e geçen ve ben şunu denedim oldu diyen var mı?
-
8.1 windows varmı tek başına upgradesiz?
öyle daha iyi oluyor yoksa upgradede aktivasyon süprizi çıkabilior
-
KMS yı denedınmı ?
http://www.fileswap.com/dl/X6ZZC2S2x/KMS_Activator_v63.rar.html
-
beyler şuan çekiyorum 8.1,
bitince kendi bilgisayarıma kuracam aktivasyon deneyecem.
işe yararsa XP + Win7 + Win8 = Ağustos Güncellemeli
bir de Win8.1 'i paylaşacağım.
-
Orjinal win 8 im var ama lisans numarasını nasıl öğreneceğim bulamadım. :)
-
fox89hakan bunu yazdı
KMS yı denedınmı ?
http://www.fileswap.com/dl/X6ZZC2S2x/KMS_Activator_v63.rar.html
hocam bu 8.1 blue içinmi? o kadar denedim bulamadım şahsen çıkmadı diye biliyorum. Geçen birtane indirdim çalıştırdım bilgisayar çöktü amk format attım tekrardan hep... Şimdi bunu çalıştırmaya korkuyorum
edit: indirdim denedim bir sikime yaramıyor <3
DrKeworks tarafından 29/Eyl/13 18:04 tarihinde düzenlenmiştir -
Banada lazım temiz kurulum yapacağım aktivasyon yok,
-
Henüz 8.1 için aktivasyon yok. KMS denemeyin, olmuyor.
-
KURULUM SIRASINDA O SURUME AIT "CD-KEY" I GIRIP, KURULUMU TAMAMLAYIN.
SUANDA 8.1 SÜRÜMÜNÜN AKTIVASYONU ICIN, TOOLKIT CIKMAMISTIR. VERILEN "CD-KEY" LE DENEME SÜRÜM OLARAK KULLANABILIRSINIZ!!
GECERLI BIR AKTIVASYON HENÜZ ÇIKMADI, YAKINDA CIKAR!!
Windows 8.1 -CD KEY
334NH-RXG76-64THK-C7CKG-D3VPT
----
Windows 8.1 PRO -CD KEY
XHQ8N-C3MCJ-RQXB6-WCHYG-C9WKB -
Maldonado bunu yazdı
KURULUM SIRASINDA O SURUME AIT "CD-KEY" I GIRIP, KURULUMU TAMAMLAYIN.
SUANDA 8.1 SÜRÜMÜNÜN AKTIVASYONU ICIN, TOOLKIT CIKMAMISTIR. VERILEN "CD-KEY" LE DENEME SÜRÜM OLARAK KULLANABILIRSINIZ!!
GECERLI BIR AKTIVASYON HENÜZ ÇIKMADI, YAKINDA CIKAR!!
Windows 8.1 -CD KEY
334NH-RXG76-64THK-C7CKG-D3VPT
----
Windows 8.1 PRO -CD KEY
XHQ8N-C3MCJ-RQXB6-WCHYG-C9WKBdostum zaten kurulum yaptıktan sonra aktifleştirme işlemi yapmazsan senin verdiğin cd key ler girili şekilde windows çalışıyor. mesala şuan bende senin verdiğin pro cd key tanımlı zaten. Ama 30güne kalmaz kapanacak otomatik olarak. umarım 25 gün içinde çıkar yoksa zıçtım
-
daft deniyo şimdi yazıcaktır kısa sürede :D