Windows 8.1 Aktivasyon(Becerebilen ?)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Arkadaşlar notebook'umu wındows 8.1'e formatlamadan önce netbookta deniyeyim dedim.Güzel bir şekilde formatladım, daha sonra aktivasyon ile ilgili bütün siteleri didik didik ettim.

    bütün söylenenleri uyguladım, bütün keyleri ve telefon(skype) ile aktive etmeyi denedim.Hiçbirinde çözüm bulamadım.

    Acaba aranızda 8.1 e geçen ve ben şunu denedim oldu diyen var mı?


    https://t.me/pump_upp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    8.1 windows varmı tek başına upgradesiz?

    öyle daha iyi oluyor yoksa upgradede aktivasyon süprizi çıkabilior


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fox89hakan
    fox89hakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek

    KMS yı denedınmı ?

     

    http://www.fileswap.com/dl/X6ZZC2S2x/KMS_Activator_v63.rar.html


    Döndürün dunyayı inmek istiyenler var
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    beyler şuan çekiyorum 8.1,

    bitince kendi bilgisayarıma kuracam aktivasyon deneyecem.

    işe yararsa XP + Win7 + Win8 = Ağustos Güncellemeli

    bir de Win8.1 'i paylaşacağım.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kadirozdemir
    kadirozdemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    Orjinal win 8 im var ama lisans numarasını nasıl öğreneceğim bulamadım. :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    fox89hakan bunu yazdı

    KMS yı denedınmı ?

     

    http://www.fileswap.com/dl/X6ZZC2S2x/KMS_Activator_v63.rar.html

    hocam bu 8.1 blue içinmi? o kadar denedim bulamadım şahsen çıkmadı diye biliyorum. Geçen birtane indirdim çalıştırdım bilgisayar çöktü amk format attım tekrardan hep... Şimdi bunu çalıştırmaya korkuyorum

    edit: indirdim denedim bir sikime yaramıyor <3

    DrKeworks tarafından 29/Eyl/13 18:04 tarihinde düzenlenmiştir

    Cigu bigule :(
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Banada lazım temiz kurulum yapacağım aktivasyon yok, 


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Henüz 8.1 için aktivasyon yok. KMS denemeyin, olmuyor. 


    ne diyon?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maldonado
    Maldonado's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2010
    Erkek

    KURULUM SIRASINDA O SURUME AIT "CD-KEY" I GIRIP, KURULUMU TAMAMLAYIN.
    SUANDA 8.1 SÜRÜMÜNÜN AKTIVASYONU ICIN, TOOLKIT CIKMAMISTIR. VERILEN "CD-KEY" LE DENEME SÜRÜM OLARAK KULLANABILIRSINIZ!!

    GECERLI BIR AKTIVASYON HENÜZ ÇIKMADI, YAKINDA CIKAR!!


    Windows 8.1 -CD KEY
    334NH-RXG76-64THK-C7CKG-D3VPT

    ----

    Windows 8.1 PRO -CD KEY
    XHQ8N-C3MCJ-RQXB6-WCHYG-C9WKB

     

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Maldonado bunu yazdı

    KURULUM SIRASINDA O SURUME AIT "CD-KEY" I GIRIP, KURULUMU TAMAMLAYIN.
    SUANDA 8.1 SÜRÜMÜNÜN AKTIVASYONU ICIN, TOOLKIT CIKMAMISTIR. VERILEN "CD-KEY" LE DENEME SÜRÜM OLARAK KULLANABILIRSINIZ!!

    GECERLI BIR AKTIVASYON HENÜZ ÇIKMADI, YAKINDA CIKAR!!


    Windows 8.1 -CD KEY
    334NH-RXG76-64THK-C7CKG-D3VPT

    ----

    Windows 8.1 PRO -CD KEY
    XHQ8N-C3MCJ-RQXB6-WCHYG-C9WKB

     

     

    dostum zaten kurulum yaptıktan sonra aktifleştirme işlemi yapmazsan senin verdiğin cd key ler girili şekilde windows çalışıyor. mesala şuan bende senin verdiğin pro cd key tanımlı zaten. Ama 30güne kalmaz kapanacak otomatik olarak. umarım 25 gün içinde çıkar yoksa zıçtım


    Cigu bigule :(
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    daft deniyo şimdi yazıcaktır kısa sürede :D

Toplam Hit: 13201 Toplam Mesaj: 27