

Windows 8.1 Aktivasyon(Becerebilen ?)
-
beyler elinizde ne kadar aktivasyon aracı varsa yağdırın buraya
bende bi tane var ama çalışacağından şüpheliyim
format hazırlığı yapıyorum
bu fakire bi activasyon hadi canlar
sizin yerinize deneme tahtası yapacam OS'u
-
Murid telefon üzerinden veya skype üzerinden aktive etmeyi denemiştim, bir de sen deneyebilirsin şu kaynaklardan
http://www.fullprogramlarindir.com/windows-8-1-rtm-lisanslama-aktivasyon-resimli-anlatim.html
-
Windows 8.1 için KMS aramayın. Şuan ki KMS sürümleri Win 8 için geçerli ve 8.1' in KMS değerleri değiştiği için bir işe yaramaz. Şuan için tek aktivasyon SKYPE üzerinde etkinleştirme ile oluyor. Tabi o da lisanslar patlamadan sağlam bir lisans bulabilirseniz. Ben yaklaşık 2 hafta önce Win 8.1 Pro ve Office 2013' ü SYKPE üzerinden lisanslayarak kurdum ve kullanıyorum. Ekran görüntüleri aşağıda. Bir ara anlatım yaparım.

BaD_BoYs tarafından 29/Eyl/13 23:38 tarihinde düzenlenmiştir
-
kadirozdemir bunu yazdı
Orjinal win 8 im var ama lisans numarasını nasıl öğreneceğim bulamadım. :)
şu programla bilgisayarındaki bütün microsoft lisans keyleri bulabilirsin
http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html#DownloadLinks
-
gidin bi avm de bi laptopun altından not alın keyini
ne üşengeç insanlarsınız
-
Edit: yanlışlık oldu.
esinti tarafından 30/Eyl/13 00:29 tarihinde düzenlenmiştir -
Yarın unutmazsam windows lisanslama hakkında bi video çekeyim yada bu hafta içinde.
-
lisans misansla uğraşmaktan vazgeçtim sağlam crack bekleyeceğim.
zaten ayda/haftada bir format atan bi adamım.
tertemiz kullanıcam şimdilik bu sistemi, gayet hoşuma gitti hızı falan.
-
Daft bunu yazdı
lisans misansla uğraşmaktan vazgeçtim sağlam crack bekleyeceğim.
zaten ayda/haftada bir format atan bi adamım.
tertemiz kullanıcam şimdilik bu sistemi, gayet hoşuma gitti hızı falan.
8den ne farkı var ?
-
KaRaKuLe bunu yazdıDaft bunu yazdı
lisans misansla uğraşmaktan vazgeçtim sağlam crack bekleyeceğim.
zaten ayda/haftada bir format atan bi adamım.
tertemiz kullanıcam şimdilik bu sistemi, gayet hoşuma gitti hızı falan.
8den ne farkı var ?
sistem azıcık da olsa biraz daha hızlı gibi
onun dışında şimdilik görsel anlamda görebildiklerim;
bilgisayarım: http://m1309.hizliresim.com/1f/y/t4nfw.png
ilk karşılama ekranı: http://m1309.hizliresim.com/1f/y/t4nfz.png
http://img42.imageshack.us/img42/6247/azt0.png
çakma başlat menüsü (basınca metro açılıyor) http://img580.imageshack.us/img580/9756/ycqs.png
YekteranBaymedir tarafından 30/Eyl/13 08:54 tarihinde düzenlenmiştir