Windows 8.1 Aktivasyon(Becerebilen ?)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    beyler elinizde ne kadar aktivasyon aracı varsa yağdırın buraya

    bende bi tane var ama çalışacağından şüpheliyim

    format hazırlığı yapıyorum

    bu fakire bi activasyon hadi canlar

    sizin yerinize deneme tahtası yapacam OS'u

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Murid telefon üzerinden veya skype üzerinden aktive etmeyi denemiştim, bir de sen deneyebilirsin şu kaynaklardan

    http://www.fullprogramlarindir.com/windows-8-1-rtm-lisanslama-aktivasyon-resimli-anlatim.html

    http://www.youtube.com/watch?v=_bbF1HUWHyM


    https://t.me/pump_upp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Windows 8.1 için KMS aramayın. Şuan ki KMS sürümleri Win 8 için geçerli ve 8.1' in KMS değerleri değiştiği için bir işe yaramaz. Şuan için tek aktivasyon SKYPE üzerinde etkinleştirme ile oluyor. Tabi o da lisanslar patlamadan sağlam bir lisans bulabilirseniz. Ben yaklaşık 2 hafta önce Win 8.1 Pro ve Office 2013' ü SYKPE üzerinden lisanslayarak kurdum ve kullanıyorum. Ekran görüntüleri aşağıda. Bir ara anlatım yaparım.

     

    http://j1309.hizliresim.com/1f/x/t4gwy.png

     

    http://j1309.hizliresim.com/1f/x/t4gx6.png 

    BaD_BoYs tarafından 29/Eyl/13 23:38 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shock56
    shock56's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    kadirozdemir bunu yazdı

    Orjinal win 8 im var ama lisans numarasını nasıl öğreneceğim bulamadım. :)

    şu programla bilgisayarındaki bütün microsoft lisans keyleri bulabilirsin

    http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html#DownloadLinks

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    gidin bi avm de bi laptopun altından not alın keyini

    ne üşengeç insanlarsınız


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    Edit: yanlışlık oldu.

    esinti tarafından 30/Eyl/13 00:29 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    Yarın unutmazsam windows lisanslama hakkında bi video çekeyim yada bu hafta içinde.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    lisans misansla uğraşmaktan vazgeçtim sağlam crack bekleyeceğim.

    zaten ayda/haftada bir format atan bi adamım.

    tertemiz kullanıcam şimdilik bu sistemi, gayet hoşuma gitti hızı falan.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    lisans misansla uğraşmaktan vazgeçtim sağlam crack bekleyeceğim.

    zaten ayda/haftada bir format atan bi adamım.

    tertemiz kullanıcam şimdilik bu sistemi, gayet hoşuma gitti hızı falan.

    8den ne farkı var ?


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    KaRaKuLe bunu yazdı
    Daft bunu yazdı

    lisans misansla uğraşmaktan vazgeçtim sağlam crack bekleyeceğim.

    zaten ayda/haftada bir format atan bi adamım.

    tertemiz kullanıcam şimdilik bu sistemi, gayet hoşuma gitti hızı falan.

    8den ne farkı var ?

    sistem azıcık da olsa biraz daha hızlı gibi

    onun dışında şimdilik görsel anlamda görebildiklerim;

    bilgisayarım: http://m1309.hizliresim.com/1f/y/t4nfw.png

    ilk karşılama ekranı: http://m1309.hizliresim.com/1f/y/t4nfz.png 

    http://img42.imageshack.us/img42/6247/azt0.png

     çakma başlat menüsü (basınca metro açılıyor) http://img580.imageshack.us/img580/9756/ycqs.png 

    YekteranBaymedir tarafından 30/Eyl/13 08:54 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 13200 Toplam Mesaj: 27