

Windows 8.1 Aktivasyon(Becerebilen ?)
-
BaD_BoYs bunu yazdı
Windows 8.1 için KMS aramayın. Şuan ki KMS sürümleri Win 8 için geçerli ve 8.1' in KMS değerleri değiştiği için bir işe yaramaz. Şuan için tek aktivasyon SKYPE üzerinde etkinleştirme ile oluyor. Tabi o da lisanslar patlamadan sağlam bir lisans bulabilirseniz. Ben yaklaşık 2 hafta önce Win 8.1 Pro ve Office 2013' ü SYKPE üzerinden lisanslayarak kurdum ve kullanıyorum. Ekran görüntüleri aşağıda. Bir ara anlatım yaparım.

Skype üzerinden nasıl aktifleştirme yapıyoruz ?
-
bir sürü key denedim (skype ile) yemedi.
KMSPICO win8.1 preview'de çalışanı buldum bilgisayarı ziqti.
şuan win8 mayıs güncel haline dönüyorum :)
ama en azından elimde win8.1 var şuan, crack çıkar çıkmaz geçerim
YekteranBaymedir tarafından 30/Eyl/13 09:53 tarihinde düzenlenmiştir -
ben de bugün win 8.1 professional x64 yükledim ve bazı programlar için .net framework yüklemesi gerekiyo fakat yüklemiyor bunun sebebi windowsun aktif olmaması mı?
-
splintercell bunu yazdı
ben de bugün win 8.1 professional x64 yükledim ve bazı programlar için .net framework yüklemesi gerekiyo fakat yüklemiyor bunun sebebi windowsun aktif olmaması mı?
Olabilir bende de yüklemiyor çünkü.
Şimdi tekrar widows 8 kuruyorum
-
benim işletim sistemi konusunda aktivasyon yöntemini paylaştım.
bikaç denemede çalışan key'i bulursun skype ile.
net framework'u kurmak için win8 veya win8.1 ne kullanıyosanız onun dvd'sini sürücüye takın
veya iso'sunu mount edin. daha sonra yönetici olarak cmd açın ve şu komutu girin:
D = iso sürücüsü
DISM /Online /Enable-Feature /FeatureName:NetFx3 /All /LimitAccess /Source:d:\sources\sxs
-
Daft bunu yazdı
benim işletim sistemi konusunda aktivasyon yöntemini paylaştım.
bikaç denemede çalışan key'i bulursun skype ile.
net framework'u kurmak için win8 veya win8.1 ne kullanıyosanız onun dvd'sini sürücüye takın
veya iso'sunu mount edin. daha sonra yönetici olarak cmd açın ve şu komutu girin:
D = iso sürücüsü
DISM /Online /Enable-Feature /FeatureName:NetFx3 /All /LimitAccess /Source:d:\sources\sxs
frameworku hallettim de win 8.1 için skype ile aktive etme kısmını anlamadım senin işletim sistemi konusunda da bişey bulamadım
edit: pardon şimdi gördüm:D kusura bakma
splintercell tarafından 07/Eki/13 01:26 tarihinde düzenlenmiştir