Windows 8.1 Aktivasyon(Becerebilen ?)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maldonado
    Maldonado's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2010
    Erkek
    BaD_BoYs bunu yazdı

    Windows 8.1 için KMS aramayın. Şuan ki KMS sürümleri Win 8 için geçerli ve 8.1' in KMS değerleri değiştiği için bir işe yaramaz. Şuan için tek aktivasyon SKYPE üzerinde etkinleştirme ile oluyor. Tabi o da lisanslar patlamadan sağlam bir lisans bulabilirseniz. Ben yaklaşık 2 hafta önce Win 8.1 Pro ve Office 2013' ü SYKPE üzerinden lisanslayarak kurdum ve kullanıyorum. Ekran görüntüleri aşağıda. Bir ara anlatım yaparım.

     

    http://j1309.hizliresim.com/1f/x/t4gwy.png

     

    http://j1309.hizliresim.com/1f/x/t4gx6.png 

    Skype üzerinden nasıl aktifleştirme yapıyoruz ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    bir sürü key denedim (skype ile) yemedi.

    KMSPICO win8.1 preview'de çalışanı buldum bilgisayarı ziqti.

    şuan win8 mayıs güncel haline dönüyorum :)

    ama en azından elimde win8.1 var şuan, crack çıkar çıkmaz geçerim

    YekteranBaymedir tarafından 30/Eyl/13 09:53 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    splintercell
    splintercell's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek

    ben de bugün win 8.1 professional x64 yükledim ve bazı programlar için .net framework yüklemesi gerekiyo fakat yüklemiyor bunun sebebi windowsun aktif olmaması mı?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    splintercell bunu yazdı

    ben de bugün win 8.1 professional x64 yükledim ve bazı programlar için .net framework yüklemesi gerekiyo fakat yüklemiyor bunun sebebi windowsun aktif olmaması mı?

    Olabilir bende de yüklemiyor çünkü.

    Şimdi tekrar widows 8 kuruyorum


    https://t.me/pump_upp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    benim işletim sistemi konusunda aktivasyon yöntemini paylaştım.

    bikaç denemede çalışan key'i bulursun skype ile.

    net framework'u kurmak için win8 veya win8.1 ne kullanıyosanız onun dvd'sini sürücüye takın 

    veya iso'sunu mount edin. daha sonra yönetici olarak cmd açın ve şu komutu girin:

    D = iso sürücüsü

    DISM /Online /Enable-Feature /FeatureName:NetFx3 /All /LimitAccess /Source:d:\sources\sxs

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    splintercell
    splintercell's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    benim işletim sistemi konusunda aktivasyon yöntemini paylaştım.

    bikaç denemede çalışan key'i bulursun skype ile.

    net framework'u kurmak için win8 veya win8.1 ne kullanıyosanız onun dvd'sini sürücüye takın 

    veya iso'sunu mount edin. daha sonra yönetici olarak cmd açın ve şu komutu girin:

    D = iso sürücüsü

    DISM /Online /Enable-Feature /FeatureName:NetFx3 /All /LimitAccess /Source:d:\sources\sxs

    frameworku hallettim de win 8.1 için skype ile aktive etme kısmını anlamadım senin işletim sistemi konusunda da bişey bulamadım

    edit: pardon şimdi gördüm:D kusura bakma

    http://tahribat.com/Forum-Isletim-Sistemi-Windows-Xp-Windows-7-Windows-8-Windows-8-1-184742/2/#2251306

    splintercell tarafından 07/Eki/13 01:26 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 13202 Toplam Mesaj: 27