XP‘Ye Geçen Linuxçu‘Dan XP İncelemesi
-
güzel yazı :)
-
Linux her yönden iyidir iyi.her programın alternatifi var.linuxdan şaşmayın.yıllardır Fedora kullanıyorum.iş yerindede Linux serverler kurdum.Problemsiz çalışıyor.Önemli olan düzgün bir şekilde kurmak.
-
dediğim gibi sadece 1 oyunum var oyun çalistirayim artık windows dan bir isteğim kalmadı
dün film izliyordum linux da (malum win çöktü hala adam gibi win cd bulamadım)
mint e kurdum 3 tane media player sora alt yazı ayarını turkish olarak yaptim sorunsuzca herşeyi izliyorum
office deseniz oda var zaten yazılımcı da degilim kafam rahat hiç değilse
bide para harcamıyorum isletim sistemine
Toplam Hit: 4438 Toplam Mesaj: 34
