folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder XP‘Ye Geçen Linuxçu‘Dan XP İncelemesi



XP‘Ye Geçen Linuxçu‘Dan XP İncelemesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    güzel yazı :)


    enjoy i'm vaccinated
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    Linux her yönden iyidir iyi.her programın alternatifi var.linuxdan şaşmayın.yıllardır Fedora kullanıyorum.iş yerindede Linux serverler kurdum.Problemsiz çalışıyor.Önemli olan düzgün bir şekilde kurmak.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    dediğim gibi sadece 1 oyunum var oyun çalistirayim artık windows dan bir isteğim kalmadı

    dün film izliyordum linux da (malum win çöktü hala adam gibi win cd bulamadım)

     

    mint e kurdum 3 tane media player sora alt yazı ayarını turkish olarak yaptim sorunsuzca herşeyi izliyorum

    office deseniz oda var zaten yazılımcı da degilim kafam rahat hiç değilse

    bide para harcamıyorum isletim sistemine

Toplam Hit: 4438 Toplam Mesaj: 34