folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yarın Türkiye De Savaş Çıksa



Yarın Türkiye De Savaş Çıksa

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    abdullahozcan
    abdullahozcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    bende arkada borut doldurur tüfek temizlerim yaş itibariyle atatürkün kurduğu cumhuryeti yıkmaya çalışan ve ışık evlerine bomba atarım

    Çoğu insan ömrünün en güzel yıllarını, bir apartman dairesinin odasında, televizyon seyrederek geçirir. Çoğu insan yirmi yaşında ölür ve seksen yaşında da gömülür
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    "hadi bakalım. emaneti teslim etmenin tam vakti" derim tereddüt dahi etmem.

    istikamet en yakın askerlik şubesi..


    All I need is a possibility.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    Bizde ki Saf Irk Türkler bitmedikçe bu topraklar feth edilmez.Tarihe bakınız...

    Hiçbir Türk ülkesi sömürge altında yaşamamıştır, yaşamamaktadır ve yaşayamayacaktır! Aynı bozkurt gibi...

     

    Bazılarınıza bu vatanı niye bu kadar çok sevdiğimiz anlamsız gelebilir.Açıklamasını bir kaç söz ile vereyim :

    Ey Türk Beyleri,Milltim,İşitin!Yukarıda Gök Çökmedikçe aşağıda yer delinmedikçe,TÜRK Ulusu senin ülkeni kim Alabilir? Töreni kim Bozabilir?
    BİLGE KAĞAN

    Benden eğerimi isteyin vereyim,atımı isteyin vereyim,çadırımı isteyin vereyiakat,vatanımdan hiç kimse bir kariş toprak istemesin,vermem.
    METE

    Yurt toprağı,sana herşey feda olsun!kutlu olan sensin.Hepimiz senin fedayiniz.
    ATATÜRK

    Size öyle bir vatan aldım ki;ebediyen sizin olacaktır.
    ALPASLAN

    Bu memleket tarihte Türktü,halde Türktür ve EBEDİYETEN TÜRK KALACAKTIR...
    ATATÜRK

     

    Örnekler çoğaltılabilir.Bazılarınız RAHAT, bazılarınız ise TEDİRGİN olsun!

    Dışarısı da bunun çok iyi farkında : Türkler öldürülebilir fakat mağlup edilemezler. (napolyon) 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek
    savaş istiyoruz , zafer katliam olsun !

    herşeyin bir şeyi vardır
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    akp varken savaş çıkarsa tezzeği avuçla yeriz...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yanpir
    yanpir's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    CyberAngel bunu yazdı:
    -----------------------------

    akp varken savaş çıkarsa tezzeği avuçla yeriz...


    -----------------------------

    düşmanı uzakta aramaya gerek yok =)


    imza yok parmak bassam :)
Toplam Hit: 8204 Toplam Mesaj: 57