Yaşıyoruz Ama
-
bazen düşünüyorumda sinekte yaşıyo, atın götündeki pisliğe konuyo yaşıyo
içimi dökesim var, ama neyim var nerde hata yaptım ben bile bilmiyorum
-
Sonra ?
Hayatın monotonsa hayatında bi anlam yoksa hayatın bok gibi gidiyosa nie sabah sabah böle bi konu açıp hem kendini hem müridleri karamsarlığa sürüklüyorsun ki?
Ben yaşıyorum sinekten farkın boka konmuyorum düşünüyorum düşüncelerimle hayatıma yön vererek mutlu oluyorum mutlu ediyorum. Sanada tavsiye eder ota boka konmamanı temenni ederim..
+ olarak acaip saçma bi konu.
-

Şekil 2-A
Herkes bir şekilde yaşıyor hocam
-
:D
Kardeşim sana küçük bir tavsiye verecem . dinle beni pişman olmazsın.
Bak şimdi eğer bütün günün boş ise.
akşamdan erkenden yatıyorsun.
sabah 5 de kalkıyorsun eşortmanlarını giyiyorsun. Doğru dışarı bir temiz hava alıyorsun spor babında.
1 2 saat dolansan yeter.
sonra eve geliyorsun bir güzel duş ardından kahvaltı. sonra en kötü bir film dizi tarzında bişey izle vur
kafayı yat. Akşam üzeri yine çık dışarı dolan. (tek başıma nereyi dolanayım deme benim gibi bahaneler üretme. çık bak vallahi acayip faydası oluyor. )
Bunu yapıyorsun aynen. sonra bana msj atıyorsun ben hiç bir zevk almadım bu işten bende s.ktir olup gidiyorum konundan oke?
-
Sezpanhe bunu yazdı
:D
Kardeşim sana küçük bir tavsiye verecem . dinle beni pişman olmazsın.
Bak şimdi eğer bütün günün boş ise.
akşamdan erkenden yatıyorsun.
sabah 5 de kalkıyorsun eşortmanlarını giyiyorsun. Doğru dışarı bir temiz hava alıyorsun spor babında.
1 2 saat dolansan yeter.
sonra eve geliyorsun bir güzel duş ardından kahvaltı. sonra en kötü bir film dizi tarzında bişey izle vur
kafayı yat. Akşam üzeri yine çık dışarı dolan. (tek başıma nereyi dolanayım deme benim gibi bahaneler üretme. çık bak vallahi acayip faydası oluyor. )
Bunu yapıyorsun aynen. sonra bana msj atıyorsun ben hiç bir zevk almadım bu işten bende s.ktir olup gidiyorum konundan oke?
dediğini çok yapmış bi insanım en son dün gece 23 gibi dışarı çıkıp 02 gibi dönüp bikaç saat soğuk duşun altında kaldım.kendimi yalnız hissediyorum, hiçbiyer evim gibi gelmiyo, hiçkimse ailem gibi gelmiyo hayatta kalmış bi kürtaj gibi hissediyorum
-
lalada bunu yazdıSezpanhe bunu yazdı
dediğini çok yapmış bi insanım en son dün gece 23 gibi dışarı çıkıp 02 gibi dönüp bikaç saat soğuk duşun altında kaldım.kendimi yalnız hissediyorum, hiçbiyer evim gibi gelmiyo, hiçkimse ailem gibi gelmiyo hayatta kalmış bi kürtaj gibi hissediyorum
Hayatta kalmış bi kürtaj... Benzetmelerin güzel, yer altı edebiyatına adım atmayı denesene hocam?
Sezpanhe bunu yazdı:D
Kardeşim sana küçük bir tavsiye verecem . dinle beni pişman olmazsın.
Bak şimdi eğer bütün günün boş ise.
akşamdan erkenden yatıyorsun.
sabah 5 de kalkıyorsun eşortmanlarını giyiyorsun. Doğru dışarı bir temiz hava alıyorsun spor babında.
1 2 saat dolansan yeter.
sonra eve geliyorsun bir güzel duş ardından kahvaltı. sonra en kötü bir film dizi tarzında bişey izle vur
kafayı yat. Akşam üzeri yine çık dışarı dolan. (tek başıma nereyi dolanayım deme benim gibi bahaneler üretme. çık bak vallahi acayip faydası oluyor. )
Bunu yapıyorsun aynen. sonra bana msj atıyorsun ben hiç bir zevk almadım bu işten bende s.ktir olup gidiyorum konundan oke?
aman fazla zorlamayın kalbi uyanır uyanmaz
-
ok ok S.ktir olup giddim. Kal sağlıcakla.
-
Noneyim bunu yazdılalada bunu yazdıSezpanhe bunu yazdı
dediğini çok yapmış bi insanım en son dün gece 23 gibi dışarı çıkıp 02 gibi dönüp bikaç saat soğuk duşun altında kaldım.kendimi yalnız hissediyorum, hiçbiyer evim gibi gelmiyo, hiçkimse ailem gibi gelmiyo hayatta kalmış bi kürtaj gibi hissediyorum
Hayatta kalmış bi kürtaj... Benzetmelerin güzel, yer altı edebiyatına adım atmayı denesene hocam?
tek güzel benzetmem budur heralde, güzel anlatamam ben kendimi bu yüzden psikologlarda işe yaramıyo
-
beni yanlış anlamanı istemem ama sağlam bi sopaya ihtiyacın var
-
rüyanızda varolmayan insanlar görürsünüz, bi süre sonra tanıdık gelirler size, konuşursunuz muhabbet edersiniz.başka gecelerdede rüyanıza girerler onlarla arkadaş olursunuz, beraber bişeyler üretirsiniz, her korktuğunuzda uykuya koşarsınız ama o kadar kolay değildir artık rüya görmek,
çevrenizdeki, yakınınızdaki insanları kırmayın inanın bana ne kadar değerli olduklarının farkında değilsiniz
-
sen burda yada ben orda olsam beraber takılırdık
bendede aynı bok.
22 yaşıma geldim yıldır iki şehir arasında günde 100km ev-iş,iş-ev gidip geliyorum.
neyse
