Yaşıyoruz Ama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    bazen düşünüyorumda sinekte yaşıyo, atın götündeki pisliğe konuyo yaşıyo

    içimi dökesim var, ama neyim var nerde hata yaptım ben bile bilmiyorum

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    Sonra ? 

     

    Hayatın monotonsa hayatında bi anlam yoksa hayatın bok gibi gidiyosa nie sabah sabah böle bi konu açıp hem kendini hem müridleri karamsarlığa sürüklüyorsun ki? 

     

    Ben yaşıyorum sinekten farkın boka konmuyorum düşünüyorum düşüncelerimle hayatıma yön vererek mutlu oluyorum mutlu ediyorum. Sanada tavsiye eder ota boka konmamanı temenni ederim.. 

     

    + olarak acaip saçma bi konu.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    http://g1.milliyet.com.tr/Detail/2012/05/26/bikiniyle-isyan-ettiler-gabi-gregg-zayif-kilo-1312082.jpg

    Şekil 2-A

    Herkes bir şekilde yaşıyor hocam


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    :D

    Kardeşim sana küçük bir tavsiye verecem . dinle beni pişman olmazsın.

    Bak şimdi eğer bütün günün boş ise.

    akşamdan erkenden yatıyorsun.

    sabah 5 de kalkıyorsun eşortmanlarını giyiyorsun. Doğru dışarı bir temiz hava alıyorsun spor babında.

    1 2 saat dolansan yeter.

    sonra eve geliyorsun bir güzel duş ardından kahvaltı. sonra en kötü bir film dizi tarzında bişey izle vur

    kafayı yat. Akşam üzeri yine çık dışarı dolan. (tek başıma nereyi dolanayım deme benim gibi bahaneler üretme. çık bak vallahi acayip faydası oluyor. )

    Bunu yapıyorsun aynen. sonra bana msj atıyorsun ben hiç bir zevk almadım bu işten bende s.ktir olup gidiyorum konundan oke?


    Zehirrr . . .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    Sezpanhe bunu yazdı

    :D

    Kardeşim sana küçük bir tavsiye verecem . dinle beni pişman olmazsın.

    Bak şimdi eğer bütün günün boş ise.

    akşamdan erkenden yatıyorsun.

    sabah 5 de kalkıyorsun eşortmanlarını giyiyorsun. Doğru dışarı bir temiz hava alıyorsun spor babında.

    1 2 saat dolansan yeter.

    sonra eve geliyorsun bir güzel duş ardından kahvaltı. sonra en kötü bir film dizi tarzında bişey izle vur

    kafayı yat. Akşam üzeri yine çık dışarı dolan. (tek başıma nereyi dolanayım deme benim gibi bahaneler üretme. çık bak vallahi acayip faydası oluyor. )

    Bunu yapıyorsun aynen. sonra bana msj atıyorsun ben hiç bir zevk almadım bu işten bende s.ktir olup gidiyorum konundan oke?

    dediğini çok yapmış bi insanım en son dün gece 23 gibi dışarı çıkıp 02 gibi dönüp bikaç saat soğuk duşun altında kaldım.kendimi yalnız hissediyorum, hiçbiyer evim gibi gelmiyo, hiçkimse ailem gibi gelmiyo hayatta kalmış bi kürtaj gibi hissediyorum

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    lalada bunu yazdı
    Sezpanhe bunu yazdı

     

    dediğini çok yapmış bi insanım en son dün gece 23 gibi dışarı çıkıp 02 gibi dönüp bikaç saat soğuk duşun altında kaldım.kendimi yalnız hissediyorum, hiçbiyer evim gibi gelmiyo, hiçkimse ailem gibi gelmiyo hayatta kalmış bi kürtaj gibi hissediyorum

    Hayatta kalmış bi kürtaj... Benzetmelerin güzel, yer altı edebiyatına adım atmayı denesene hocam?

    Sezpanhe bunu yazdı

    :D

    Kardeşim sana küçük bir tavsiye verecem . dinle beni pişman olmazsın.

    Bak şimdi eğer bütün günün boş ise.

    akşamdan erkenden yatıyorsun.

    sabah 5 de kalkıyorsun eşortmanlarını giyiyorsun. Doğru dışarı bir temiz hava alıyorsun spor babında.

    1 2 saat dolansan yeter.

    sonra eve geliyorsun bir güzel duş ardından kahvaltı. sonra en kötü bir film dizi tarzında bişey izle vur

    kafayı yat. Akşam üzeri yine çık dışarı dolan. (tek başıma nereyi dolanayım deme benim gibi bahaneler üretme. çık bak vallahi acayip faydası oluyor. )

    Bunu yapıyorsun aynen. sonra bana msj atıyorsun ben hiç bir zevk almadım bu işten bende s.ktir olup gidiyorum konundan oke?

    aman fazla zorlamayın kalbi uyanır uyanmaz 


    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    ok ok S.ktir olup giddim. Kal sağlıcakla.


    Zehirrr . . .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    Noneyim bunu yazdı
    lalada bunu yazdı
    Sezpanhe bunu yazdı

     

    dediğini çok yapmış bi insanım en son dün gece 23 gibi dışarı çıkıp 02 gibi dönüp bikaç saat soğuk duşun altında kaldım.kendimi yalnız hissediyorum, hiçbiyer evim gibi gelmiyo, hiçkimse ailem gibi gelmiyo hayatta kalmış bi kürtaj gibi hissediyorum

    Hayatta kalmış bi kürtaj... Benzetmelerin güzel, yer altı edebiyatına adım atmayı denesene hocam?

     

    tek güzel benzetmem budur heralde, güzel anlatamam ben kendimi bu yüzden psikologlarda işe yaramıyo

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    beni yanlış anlamanı istemem ama sağlam bi sopaya ihtiyacın var

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    rüyanızda varolmayan insanlar görürsünüz, bi süre sonra tanıdık gelirler size, konuşursunuz muhabbet edersiniz.başka gecelerdede rüyanıza girerler onlarla arkadaş olursunuz, beraber bişeyler üretirsiniz, her korktuğunuzda uykuya koşarsınız ama o kadar kolay değildir artık rüya görmek,

    çevrenizdeki, yakınınızdaki insanları kırmayın inanın bana ne kadar değerli olduklarının farkında değilsiniz

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    sen burda yada ben orda olsam beraber takılırdık

    bendede aynı bok.

    22 yaşıma geldim yıldır iki şehir arasında günde  100km ev-iş,iş-ev gidip geliyorum.

    neyse

     

Toplam Hit: 5373 Toplam Mesaj: 48