Yaşıyoruz Ama
-
ShockMan bunu yazdıRobinson_Crusoe bunu yazdı
Dünya, caddelerde amaçsızca dolaşanların, meyhanelerde kavga edenlerin, lüks kafelerde birbirlerine gösteriş yapanların, boş sohbetlerle ömürlerini tüketenlerin, mallarıyla övünenlerin, cimri ve bencil tutkularının esiri olanların, hayatlarını boş amaçlara adayanların sandığı gibi gerçekte var olan, mutlak bir yer değildir. Sadece bir algılar bütünü, bir hayaldir, ama bu insanlar bunun bilincinde ve farkında değildir, Tek mutlak varlık olan SübhanAllah-tır,Allahın Varlığında da Varolan Delillere Rağmen Delil İsterler..... Sanırım Allahın Onları Kaale Almasını İsterler, Kendileri İle Konuşmasını Yada Kendisini Göstermesini İsterler Bu Güruh İnsanları... Bilemeyecem. Bunu Hakediyormuyuz Diye Soran Yok Ama... Onca Onu Bilenler Onca Onunla Geceli Gündüzlü Vakit Geçirenler Sırlar Aleminin Sırlarını Çözen Evliyalar Haketmişte Görmüş Onunla Olmayı, Onun Sevdiklerinden Olmayı Haketmişlerdir.. Bizler Kimiz ki.?
Ama Ben İslam Dinine İnanmış Biri Olarak Dinin Gereklerini Hakkıyla Yapmayan Biri Olarak, Beni Yaratan Allaha Sığınırım. Başkada Gidecek Kapımı Yok Bilirim... Tüm Hamd Ve Senalar Ona Olsun....
edit..
zeybekustasi tarafından 13/Kas/12 21:22 tarihinde düzenlenmiştir -
LeonX bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdı

Şekil 2-A
Herkes bir şekilde yaşıyor hocam
gideri var
Bizdeki de mide be mübarek :F
-
öncelike edebiyat yapma öyle süslü cümleler kurma bu en önemlisi. öğrencilik + metropol yalnızlığı seninkisi bu konuyu okuyan %70 aynı şeyleri hissediyordur sebebide bir kova bok olman. Kurtuluş, birşeyler üretmek ve öğrenmek.
-
VBDream bunu yazdı
öncelike edebiyat yapma öyle süslü cümleler kurma bu en önemlisi. öğrencilik + metropol yalnızlığı seninkisi bu konuyu okuyan %70 aynı şeyleri hissediyordur sebebide bir kova bok olman. Kurtuluş, birşeyler üretmek ve öğrenmek.
düşündüğün gibi değil bendeki, belki herkes kendinde bişeyler bulucaktır olumsuz şeyler yazıp içini dökücektir ama benim sorunum düşündüğün gibi değil :)
-
lalada bunu yazdıVBDream bunu yazdı
öncelike edebiyat yapma öyle süslü cümleler kurma bu en önemlisi. öğrencilik + metropol yalnızlığı seninkisi bu konuyu okuyan %70 aynı şeyleri hissediyordur sebebide bir kova bok olman. Kurtuluş, birşeyler üretmek ve öğrenmek.
düşündüğün gibi değil bendeki, belki herkes kendinde bişeyler bulucaktır olumsuz şeyler yazıp içini dökücektir ama benim sorunum düşündüğün gibi değil :)
sıkıntın özel falan değil, büyütülecek bir şey değil. Kime sorsan sorduğun kişinin sıkıntısı diğer herkesten fazladır çünkü hissettiğin empati kurduğundan daha kuvvetli.
Olaylar önemli değil, insanlarla yaşadığın şeyler ya da girdiğin diyaloglar, özel bir sıkıntın yok, sen özel değilsin. Önce bunları anlaman gerek.
Bilginin ve üretimin sınırı yok, ayrıca sosyal ilişkiler gibi sana kötü veya aptalca geridönüşleri de yok, aynı heyecan fakat tamamen iyi bir alışveriş.
-
İçinde 3 harfli olmasın ?
-
bu aralar ben niye yaşıyorum diye soruyorum kendime açıkçası
-
Homer bunu yazdı
sen burda yada ben orda olsam beraber takılırdık
bendede aynı bok.
22 yaşıma geldim yıldır iki şehir arasında günde 100km ev-iş,iş-ev gidip geliyorum.
neyse
Ulan hepimizin hayatı böyle. Görende Cem Yılmaz'ın da dediği gibi parislerde kıçımıza buzlu badem sokup viski içiyoruz sanacak. Hepimiz işten eve, evden işe. En kötü ihtimal; belki bir kahvehanede oturup, sigara dumanından sararan bıyıklar sergisindeymiş gibi, ocakçıdan kimsenin dikkatini çekmeyeyim mantığıyla, sessizce; abi açık vs demli bir çay deyip çayımızı zıkkımlanırız. Hepimiz böyleyiz yaf.
-
http://www.youtube.com/watch?v=M8MCuPJlBBo
Zeytun-i tarafından 13/Kas/12 22:27 tarihinde düzenlenmiştir -
konuyu niye hortlattınız la?
