Yaşıyoruz Ama
-
Homer bunu yazdı
sen burda yada ben orda olsam beraber takılırdık
bendede aynı bok.
22 yaşıma geldim yıldır iki şehir arasında günde 100km ev-iş,iş-ev gidip geliyorum.
neyse
:S kaç saatin yola gidiyor gidiş olarak sadece hocam ?
-
Peroksit bunu yazdıHomer bunu yazdı
sen burda yada ben orda olsam beraber takılırdık
bendede aynı bok.
22 yaşıma geldim yıldır iki şehir arasında günde 100km ev-iş,iş-ev gidip geliyorum.
neyse
:S kaç saatin yola gidiyor gidiş olarak sadece hocam ?
hocam arabada yok.metro+yürüş+taksi bu şekilde.1saat 30dak işe gelirken.evden işe 50km`den fazla
4 yıldır bu şekilde.
-
senden farkız bende varım
88 kilodan 56 kiloya düştüm
paranın yaşamın hayatın çok gereksiz olduğunu düşünmeye başladım
hiç bir akrabam ile görüşmüyor hiçbir kimsenın karşsına çıkmıyorum
öyle akşama kadar evde robot gibiyim
çalışmıyorum
8 yıldır sigara içiyorum ama son zamanlarda sigara bile gereksiz geldi onuda içmiyorum
hiçte canım çekmiyor
çanım hiç birşey yapmak istemiyor
sadece şiddet kullanmak isitiyorum bazen
hayatımda bir çok şey anlamsız
hatta benim bir hayatım yokki
sadece zamanın bir şekilde tükendiğini bir şekilde büyüdüğümü birşeylerin öyle yada böyle ilerlediğini biliyorum
sidik zoruyla günüm geçip gidiyor işte
zalimadam tarafından 04/Eyl/12 16:13 tarihinde düzenlenmiştir -
Dünya, caddelerde amaçsızca dolaşanların, meyhanelerde kavga edenlerin, lüks kafelerde birbirlerine gösteriş yapanların, boş sohbetlerle ömürlerini tüketenlerin, mallarıyla övünenlerin, cimri ve bencil tutkularının esiri olanların, hayatlarını boş amaçlara adayanların sandığı gibi gerçekte var olan, mutlak bir yer değildir. Sadece bir algılar bütünü, bir hayaldir, ama bu insanlar bunun bilincinde ve farkında değildir, Tek mutlak varlık olan SübhanAllah-tır, -
Homer bunu yazdıPeroksit bunu yazdıHomer bunu yazdı
sen burda yada ben orda olsam beraber takılırdık
bendede aynı bok.
22 yaşıma geldim yıldır iki şehir arasında günde 100km ev-iş,iş-ev gidip geliyorum.
neyse
:S kaç saatin yola gidiyor gidiş olarak sadece hocam ?
hocam arabada yok.metro+yürüş+taksi bu şekilde.1saat 30dak işe gelirken.evden işe 50km`den fazla
4 yıldır bu şekilde.
Kötüymüş hacı ayda yılda bir 4-5 saatlik yolculuk yapıyorum o bile deli ediyor allah kolaylık versin
-
Peroksit bunu yazdıHomer bunu yazdıPeroksit bunu yazdıHomer bunu yazdı
sen burda yada ben orda olsam beraber takılırdık
bendede aynı bok.
22 yaşıma geldim yıldır iki şehir arasında günde 100km ev-iş,iş-ev gidip geliyorum.
neyse
:S kaç saatin yola gidiyor gidiş olarak sadece hocam ?
hocam arabada yok.metro+yürüş+taksi bu şekilde.1saat 30dak işe gelirken.evden işe 50km`den fazla
4 yıldır bu şekilde.
Kötüymüş hacı ayda yılda bir 4-5 saatlik yolculuk yapıyorum o bile deli ediyor allah kolaylık versin
amin
-
eee beyler, varmı bi gelişme sizde?
-
dışardan herkes normal gözüküyr herkesin içi bozuk :D
-
DJ_Alper bunu yazdı

Şekil 2-A
Herkes bir şekilde yaşıyor hocam
gideri var
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı
Dünya, caddelerde amaçsızca dolaşanların, meyhanelerde kavga edenlerin, lüks kafelerde birbirlerine gösteriş yapanların, boş sohbetlerle ömürlerini tüketenlerin, mallarıyla övünenlerin, cimri ve bencil tutkularının esiri olanların, hayatlarını boş amaçlara adayanların sandığı gibi gerçekte var olan, mutlak bir yer değildir. Sadece bir algılar bütünü, bir hayaldir, ama bu insanlar bunun bilincinde ve farkında değildir, Tek mutlak varlık olan SübhanAllah-tır,Allahın Varlığında da Varolan Delillere Rağmen Delil İsterler..... Sanırım Allahın Onları Kaale Almasını İsterler, Kendileri İle Konuşmasını Yada Kendisini Göstermesini İsterler Bu Güruh İnsanları... Bilemeyecem. Bunu Hakediyormuyuz Diye Soran Yok Ama... Onca Onu Bilenler Onca Onunla Geceli Gündüzlü Vakit Geçirenler Sırlar Aleminin Sırlarını Çözen Evliyalar Haketmişte Görmüş Onunla Olmayı, Onun Sevdiklerinden Olmayı Haketmişlerdir.. Bizler Kimiz ki.?
Ama Ben İslam Dinine İnanmış Biri Olarak Dinin Gereklerini Hakkıyla Yapmayan Biri Olarak, Beni Yaratan Allaha Sığınırım. Başkada Gidecek Kapımı Yok Bilirim... Tüm Hamd Ve Senalar Ona Olsun....
