folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yastığa Sarılma Fenomeni



Yastığa Sarılma Fenomeni

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    -_HaWk_-
    -_HaWk_-'s avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2009
    Erkek

    Muqi bunu yazdı:
    -----------------------------

    ukalalık etmemiş olurum umarım: Fenomoni / aslında fenomeni olmalıydı

     

     


    -----------------------------

    Fenomeninin ayrı bir anlamı var dostum ;)


    En büyük farkım bu dünyadaki hayatım...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    bende sarılarak uyurum. acayip rahat oluyo ozaman :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

    siz yine iysiniz .

     

    benimde carsaflara karsı alarjim bvar :)

     

    gece yatarken altımda serili carsafa sabah bakıyorum ki yerlerde geziyor :)


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Carlsaganandcat
    Carlsaganandcat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    kaynak yazarmısın merak ettim benim bildiğim biyolojik salgı var fenomon

    bahsettiğin anlamda da bi fenomen var sanırım


    9200 feetde alınan ilk nefes...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    e2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende bacak arama büyük yastık almadan asla ama asla uyuyamıyorum .


    -----------------------------

    tehlikeli bir cümle hocam :|


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    peki ya ben ne yapayım gözlükleri çıkarmadan laptopla uyuya kalıyorum, sabahları değişik şekillerde uyanıyoruz.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    1900'lerin ortalarında depresyon hastaları ve bazı münzevi sanatçılar için kullanılan bir makine vardı. hug machine(kucaklama makinesi) yalnızlık hissettiğin vakit makinenin içine griyorsun seni bir güzel kucaklıyor. yastık senin hug machine'in olmuş:) yalnız yastık daha tehlikeli. çünkü yumuşak ve bacaklarının arasına alabiliten var. yarın öbür gün yastığa rujla dudak mudak çizmeyesin:)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    fazla yastık varsa askerde de öyle uyursun bir şey olmaz uyumanın nizami bir şekli yok yani en azından bize demediler böyle uyunacak sadece sırt üstü falan diye :D o kadar ddeğil yaparsın yani

    ama dendiği gibi evlen geçer hatuna sarılır uyursun


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    -_HaWk_-
    -_HaWk_-'s avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2009
    Erkek

    Muqi bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaynak yazarmısın merak ettim benim bildiğim biyolojik salgı var fenomon

    bahsettiğin anlamda da bi fenomen var sanırım


    -----------------------------

    Kaynak olarak fenomen diye var her yerde fakat cümle içinde kullanan bi sitem verem sana

    http://www.aamedya.com/fikralar-saglik-ruya-tabirleri-genclerin-yeni-fenomoni-hoptek-video/haber-genclerin-yeni-fenomoni-hoptek-video-15746


    En büyük farkım bu dünyadaki hayatım...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Benim yastığa sarılma gibi bir huyum yok ama,

    Gece kanepede başlangıcı veriyorum, sırasıyla;

    1) Kanepenin hemen önü yerdeyim,

    2) Odanın ortasındayım,

    3) Balkon kapısının önündeyim,

    4) Serin Olan parke üstündeyim,

    5) En son odanın kapısında uyanıyorum :)

Toplam Hit: 7690 Toplam Mesaj: 55