Yastığa Sarılma Fenomeni
-
Muqi bunu yazdı:
-----------------------------
ukalalık etmemiş olurum umarım: Fenomoni / aslında fenomeni olmalıydı
-----------------------------Fenomeninin ayrı bir anlamı var dostum ;)
-
bende sarılarak uyurum. acayip rahat oluyo ozaman :D
-
siz yine iysiniz .
benimde carsaflara karsı alarjim bvar :)
gece yatarken altımda serili carsafa sabah bakıyorum ki yerlerde geziyor :)
-
kaynak yazarmısın merak ettim benim bildiğim biyolojik salgı var fenomon
bahsettiğin anlamda da bi fenomen var sanırım
-
e2 bunu yazdı:
-----------------------------
Bende bacak arama büyük yastık almadan asla ama asla uyuyamıyorum .
-----------------------------tehlikeli bir cümle hocam :|
-
peki ya ben ne yapayım gözlükleri çıkarmadan laptopla uyuya kalıyorum, sabahları değişik şekillerde uyanıyoruz.
-
1900'lerin ortalarında depresyon hastaları ve bazı münzevi sanatçılar için kullanılan bir makine vardı. hug machine(kucaklama makinesi) yalnızlık hissettiğin vakit makinenin içine griyorsun seni bir güzel kucaklıyor. yastık senin hug machine'in olmuş:) yalnız yastık daha tehlikeli. çünkü yumuşak ve bacaklarının arasına alabiliten var. yarın öbür gün yastığa rujla dudak mudak çizmeyesin:)
-
fazla yastık varsa askerde de öyle uyursun bir şey olmaz uyumanın nizami bir şekli yok yani en azından bize demediler böyle uyunacak sadece sırt üstü falan diye :D o kadar ddeğil yaparsın yani
ama dendiği gibi evlen geçer hatuna sarılır uyursun -
Muqi bunu yazdı:
-----------------------------
kaynak yazarmısın merak ettim benim bildiğim biyolojik salgı var fenomon
bahsettiğin anlamda da bi fenomen var sanırım
-----------------------------Kaynak olarak fenomen diye var her yerde fakat cümle içinde kullanan bi sitem verem sana
http://www.aamedya.com/fikralar-saglik-ruya-tabirleri-genclerin-yeni-fenomoni-hoptek-video/haber-genclerin-yeni-fenomoni-hoptek-video-15746
-
Benim yastığa sarılma gibi bir huyum yok ama,
Gece kanepede başlangıcı veriyorum, sırasıyla;
1) Kanepenin hemen önü yerdeyim,
2) Odanın ortasındayım,
3) Balkon kapısının önündeyim,
4) Serin Olan parke üstündeyim,
5) En son odanın kapısında uyanıyorum :)
