folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yastığa Sarılma Fenomeni



Yastığa Sarılma Fenomeni

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    -_HaWk_-
    -_HaWk_-'s avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2009
    Erkek

    Yastık yoksa bilem çarşafı top haline getirip çok amaçlı kullanabiliyorum beyler :D :D


    En büyük farkım bu dünyadaki hayatım...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    svs
    svs's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek

    insan gibi yatan yokmu  beyler  :D


    Hep kardeş olacak değiliz ya, yaşasın halkların sevgililiği...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    svs bunu yazdı:
    -----------------------------

    insan gibi yatan yokmu  beyler  :D


    -----------------------------

    cık :| snopi gibi uyurum ben :/

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    al bendende o kadar hacı bende yastıı bacaaklarımın arasına almadan uyuyamam. Hatta annem babam falan oolum evlendirelim seni diolar sırf bu yüzden.(şaka değil ) :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abdullah_CAN
    Abdullah_CAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2010
    Erkek

    Yastık benim en iyi eşim sırdaşım dostumdur başımın altına koyduğum ayrı sarıldığım ayrıdır.


    Linux
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    wking bunu yazdı:
    -----------------------------

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende ya ayıma sarılıp yatıorum ya da yedek yastığıma ama ben napiim depreme kadar ablamla yattım sonra 4 yıl yatılıda her gece başka bi kızla yattım ordan geldim ünide ew arkadaşımla yattım baktımki tek olmuo ayımla ya da yastıkla bazende ikisiyle dewam :D


    -----------------------------

     

    Konuyla alakalı mı bilmiyorum ama yazmadan edemicem:

    "Hayatı boyunca oyuncak ayı'ya sarılıp uyumuş bir kızı, Büyüdüğünde sevgili seçimi yüzünden eleştiremezsin. :)"

    Böyle saçma sapan laflara da uyuz olurum ama az önce gördüm şu yazıyı. Neden yazdığımı da bilmiyorum :|


    -----------------------------

    bu yazıyı bende yayınlamıştım sayfamda ,))

    ama alakasız hacı bi çok erkeğin yatamıcağı sayıda kızla yattım ben :D:D 


    dewdim dewrildim geldim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Ben öküz gibi uyurum.


    Altan naptın oğlum :|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    wking bunu yazdı:
    -----------------------------

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende ya ayıma sarılıp yatıorum ya da yedek yastığıma ama ben napiim depreme kadar ablamla yattım sonra 4 yıl yatılıda her gece başka bi kızla yattım ordan geldim ünide ew arkadaşımla yattım baktımki tek olmuo ayımla ya da yastıkla bazende ikisiyle dewam :D


    -----------------------------

     

    Konuyla alakalı mı bilmiyorum ama yazmadan edemicem:

    "Hayatı boyunca oyuncak ayı'ya sarılıp uyumuş bir kızı, Büyüdüğünde sevgili seçimi yüzünden eleştiremezsin. :)"

    Böyle saçma sapan laflara da uyuz olurum ama az önce gördüm şu yazıyı. Neden yazdığımı da bilmiyorum :|


    -----------------------------

    bu yazıyı bende yayınlamıştım sayfamda ,))

    ama alakasız hacı bi çok erkeğin yatamıcağı sayıda kızla yattım ben :D:D 


    -----------------------------

    Ahahahahaha :D:D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    yastığı kafamın üstüne koyarak uyurum ben de :) bazen yastığa sarılmak güzel gelir ama vazgeçilmezim değildir :) birisine dokunarak uyumanın verdiği hazza benzediğini düşünüyorum, cinsel ilişkiyle masturbasyon arasındaki farka benzer.


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    herkes de bacak arası yapıyomuş allah allah :D

    eskiden yüzüstü yatardım o zaman ince bi tane yastık alırdım.

    sonra dediler sola dönüp yatmak daha iyi. tamam dedim

    şimdi 2 yastığı başımın altına koyarım o kadar. ya sola dönerim ya yüzüstü

     

    bikaç güne kadar dandik bi pike vardı üstümde. havalar sogusa da yorganı ceksem üstüme diyodum.

    bikaç gündür yorganla yatıyom. amk sabah kalkamıyom lan. kalkınca tekrar yatıyom 1 saat daha :D


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
Toplam Hit: 7692 Toplam Mesaj: 55