Yastığa Sarılma Fenomeni
-
Yastık yoksa bilem çarşafı top haline getirip çok amaçlı kullanabiliyorum beyler :D :D
-
insan gibi yatan yokmu beyler :D
-
svs bunu yazdı:
-----------------------------
insan gibi yatan yokmu beyler :D
-----------------------------cık :| snopi gibi uyurum ben :/
-
al bendende o kadar hacı bende yastıı bacaaklarımın arasına almadan uyuyamam. Hatta annem babam falan oolum evlendirelim seni diolar sırf bu yüzden.(şaka değil ) :D
-
Yastık benim en iyi eşim sırdaşım dostumdur başımın altına koyduğum ayrı sarıldığım ayrıdır.
-
wking bunu yazdı:
-----------------------------
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
bende ya ayıma sarılıp yatıorum ya da yedek yastığıma ama ben napiim depreme kadar ablamla yattım sonra 4 yıl yatılıda her gece başka bi kızla yattım ordan geldim ünide ew arkadaşımla yattım baktımki tek olmuo ayımla ya da yastıkla bazende ikisiyle dewam :D
-----------------------------Konuyla alakalı mı bilmiyorum ama yazmadan edemicem:
"Hayatı boyunca oyuncak ayı'ya sarılıp uyumuş bir kızı, Büyüdüğünde sevgili seçimi yüzünden eleştiremezsin. :)"
Böyle saçma sapan laflara da uyuz olurum ama az önce gördüm şu yazıyı. Neden yazdığımı da bilmiyorum :|
-----------------------------bu yazıyı bende yayınlamıştım sayfamda ,))
ama alakasız hacı bi çok erkeğin yatamıcağı sayıda kızla yattım ben :D:D
-
Ben öküz gibi uyurum.
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
wking bunu yazdı:
-----------------------------
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
bende ya ayıma sarılıp yatıorum ya da yedek yastığıma ama ben napiim depreme kadar ablamla yattım sonra 4 yıl yatılıda her gece başka bi kızla yattım ordan geldim ünide ew arkadaşımla yattım baktımki tek olmuo ayımla ya da yastıkla bazende ikisiyle dewam :D
-----------------------------Konuyla alakalı mı bilmiyorum ama yazmadan edemicem:
"Hayatı boyunca oyuncak ayı'ya sarılıp uyumuş bir kızı, Büyüdüğünde sevgili seçimi yüzünden eleştiremezsin. :)"
Böyle saçma sapan laflara da uyuz olurum ama az önce gördüm şu yazıyı. Neden yazdığımı da bilmiyorum :|
-----------------------------bu yazıyı bende yayınlamıştım sayfamda ,))
ama alakasız hacı bi çok erkeğin yatamıcağı sayıda kızla yattım ben :D:D
-----------------------------Ahahahahaha :D:D
-
yastığı kafamın üstüne koyarak uyurum ben de :) bazen yastığa sarılmak güzel gelir ama vazgeçilmezim değildir :) birisine dokunarak uyumanın verdiği hazza benzediğini düşünüyorum, cinsel ilişkiyle masturbasyon arasındaki farka benzer.
-
herkes de bacak arası yapıyomuş allah allah :D
eskiden yüzüstü yatardım o zaman ince bi tane yastık alırdım.
sonra dediler sola dönüp yatmak daha iyi. tamam dedim
şimdi 2 yastığı başımın altına koyarım o kadar. ya sola dönerim ya yüzüstü
bikaç güne kadar dandik bi pike vardı üstümde. havalar sogusa da yorganı ceksem üstüme diyodum.
bikaç gündür yorganla yatıyom. amk sabah kalkamıyom lan. kalkınca tekrar yatıyom 1 saat daha :D
