Yaz Geldi Yanıyoruz
-
akmarky bunu yazdı
usta çok sıkışınca ben buzdolabıının buzluk kısmına kafamı koyup kapağını kapatabildiğim kadar üstüme kapatıyorum eminim yapan başka arkadaşlarda vardır
+1 :D
-
şuanda istanbuldayım gözünüzü seveyim bu mu sıcak hava ? dalga mı geçiyorsunuz yoksa istanbul dışına çıkmadınız mı ? Sıcak görmek isteyenleri batman'a beklerim geçen yaz 52'i gördüm
-
bu arada sıcaklıklık derecesinin çok olması mühim değil nem yüksek bölgelere gelinde göreyim sizi :D
ice tea için beyler litre litre :D
-
q0x bunu yazdı
şuanda istanbuldayım gözünüzü seveyim bu mu sıcak hava ? dalga mı geçiyorsunuz yoksa istanbul dışına çıkmadınız mı ? Sıcak görmek isteyenleri batman'a beklerim geçen yaz 52'i gördüm
oha
52 derecede insan mı yaşar :|
Abi valla buranın gözünü seveyim nem falan hiç yok 26-27 dereceyi geçince kavruluyoruz diyorum amk.
u235 tarafından 14/Haz/14 14:17 tarihinde düzenlenmiştir -
buz gibi biraaaa
yeeeeeeeee
-
Tengri bunu yazdı
buz gibi biraaaa
yeeeeeeeee
boğazını yakmıyormu :D nasıl içiyon bre
-
q0x bunu yazdı
şuanda istanbuldayım gözünüzü seveyim bu mu sıcak hava ? dalga mı geçiyorsunuz yoksa istanbul dışına çıkmadınız mı ? Sıcak görmek isteyenleri batman'a beklerim geçen yaz 52'i gördüm
hocam hava oralar kadar sıcak değil ama nemden dolayı çok bunaltıyor. esas sıkıntı o. bilirim batmanda adanada da kaldım zamanında oranın sıcağını da yedim :)
-
Bim'e 12 liraya USB ile çalışan vantilator gelmiş.Ufak ama bilgisayar başında otururken serinletir.

-
Mustafa bunu yazdı
Bim'e 12 liraya USB ile çalışan vantilator gelmiş.Ufak ama bilgisayar başında otururken serinletir.

bi süre sonra ses yapmaya başlıyor..
Serinleyeyim derken sesten dolayı kafanı miker.
-
HoLyCat bunu yazdı

Evde buzdolabı var ise, 70 80 TL verip vantilator ile bu işi çözersin.
bu tekniği geçin artık .
arkadaşların da dediği gibi sıcaklığı dışarı taşımaz içerde döner durur.
ayırca 1 saat sonra içinde hiç buz kalmaz bütün yiyecekler çürümeye başlar.
öyle serin hava atar diye bişi yok yani.
