Yaza Planınız Nedir?
-
haziran 20 ile 30 arası erdekteyim.
1 ila 31 temmuz arası stajım var üni.
ağustos ta önce fındık toplamam var sonrada ramazan var. -
mqstar bunu yazdı:
-----------------------------
DeaD_BY bunu yazdı:
-----------------------------
yaz okulu...
-----------------------------
nedir ne değildr hocabu
-----------------------------hocam üninin yaz okulu işte..eylüle kadar süren işkenceden farksız facia..hemen ardındanda dönemin başlamasıyla okula devam..
bknz. s.ki tutmak :)
-
iş...iş...iş...
-
mqstar bunu yazdı:
-----------------------------
DeaD_BY bunu yazdı:
-----------------------------
yaz okulu...
-----------------------------
nedir ne değildr hocabu
-----------------------------hocam üninin yaz okulu işte..eylüle kadar süren işkenceden farksız facia..hemen ardındanda dönemin başlamasıyla okula devam..
bknz. s.ki tutmak :)
-
Matchup bunu yazdı:
-----------------------------Yığın olmuş alttan derslerimi nasıl vereceğim konusunda mucizevi bir gelişme olmasını bekleyerek geçireceğim yazı. Hayvanlar gibi spor yaparım ya da çadırımı alır bilmediğim yerlere giderim, bisikletime atlarım çamurlu bataklarda gezerim, ağlaya ağlaya sabah ezanı dinlerim şafak vakti, belki seri katil olurum kara listemdeki yanlış yaşayanları temizlerim , belki fakülte dekanıyla barda sarhoşken karşılaşır sonra sevişirim o da beni derslerden geçirir ha ne dersin olur mu bütün bunlar yoksa biraz daha mı artırmalıyım dozu ?
-----------------------------
Senin iş zor gerçi kimin kolay da, bitir keyfine bak sen kafan bozuk gibi -
ağırve ayak işi yaptırmayan bi yer olursa çalışacağım zaman geçirmek için, yok ilçede amk düzgün bi yer keşke büyük şehirde yaşasaydım :/
-
eşşek gibi çalışacam..
-
yaz okulu+staj
-
el yapımı mühimmat olayını ilerleticem bu yaz. su sınavı bi atlatalım..
bu konuda ist anadoluda bana eslik edicek mürid müride varsa haftasonları birlikte bişeyler üretebilir uçurabiliriz... ?
fünye için rf kullanmam gerek elektronik bilgim az. elektronikci bi ortak olsa süper olurdu
-
burda 4 mevsim yaz walla :) calisicaz yine baska bisi yok ...
zaten hortun mevsimi bu aralar agatha ile basladik bakalim ne olacak.
