Yaza Planınız Nedir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    Karaman Eregli ikileminde ne halt ettigimi bilmeden bos bos gezinip tabi yaninda sahip oldugum o nacizane market ve de pc m ile siradan bir bozkir hayati surucem sanirim :) eh tabi hayvanlar ve tarlalar da cabasi :) son bir sey : koylu milletin efendisidir :)

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Hem gelecek sene bilişim bölümüne hazır olmak hemde birazcık para kazanıp bilgisayar toplamak için yaz boyu teknik serviste çalışıcam

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mqstar
    mqstar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek
    Helyum bunu yazdı:
    -----------------------------

    ilk önce Urfa seyahati yapıyorum bu ayın 18'inde sonra iyi bi kamp yeri bulup teleskopla geceleri gozlem yapmayı dusunuyorum. temmuzun basına yetiştirebilirsem Unirockfest e akıcam :T saglam gruplar geliyor. Behemoth, Dark Funeral,Cannbal Corps falan.


    -----------------------------
    Şanlı urfa de hocam şanlısı da var
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mqstar
    mqstar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek
    CEO bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı hiçbirşey planladığım gibi gitmio zaten ben bu yazı random yaşamayı planlıyorum walla ne yalan sööliim :)


    -----------------------------
    Evdeki hesap çarşıya uymadı anlaşılan
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mqstar
    mqstar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek
    efrasyap bunu yazdı:
    -----------------------------

    her yıl oldugu gibi 5YILDIZLI BİR OTEL inşaatında çalışacam.


    -----------------------------
    :) bende 5 yıldız meş yıldız tatil yapacak sandım ilk önce
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    para lazım a.q. eşek gibi çalışmaya devam edecem, led aydınlatma üzerine aşmaya başladım, yakında kendim led imal edersem şaşırmam a.q. ağustosta beyin ameliyatı olacam, ölürsem ahirete ebedi tatilime gidecem, yaşamaya devam edersem hatuncuğumla evlilik için yine para lazım olacak daha da sıkı çalışacam.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mqstar
    mqstar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek
    sanane bunu yazdı:
    -----------------------------

    Teşekkür ederim. 19 haziranda kısmetse evleniyorum. Tüm tbt ailesi davetlidir. Düğün Gebzede :)


    -----------------------------
    Hayırlı olsun
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    anne baba ve kardeşi köye gönderip evde tatil yapmak .:D

    hemde ne tatil .:D


    imzayı bıraktım basıyorum artık
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mqstar
    mqstar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek
    baris_ekin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hem gelecek sene bilişim bölümüne hazır olmak hemde birazcık para kazanıp bilgisayar toplamak için yaz boyu teknik serviste çalışıcam


    -----------------------------
    Güzel fikir kolay gelsin
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Helyum
    Helyum's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek

    hezarfen bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Helyum bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    ilk önce Urfa seyahati yapıyorum bu ayın 18'inde sonra iyi bi kamp yeri bulup teleskopla geceleri gozlem yapmayı dusunuyorum. temmuzun basına yetiştirebilirsem Unirockfest e akıcam :T saglam gruplar geliyor. Behemoth, Dark Funeral,Cannbal Corps falan.


    -----------------------------

    adam gözlemci yapcak bişey yok : |

    -----------------------------

    Sende Gel beraber akalım hocam ayıpsın :)


    http://www.youtube.com/watch?v=n-O0mSUNVlU
Toplam Hit: 9347 Toplam Mesaj: 68