Yaza Planınız Nedir?
-
Karaman Eregli ikileminde ne halt ettigimi bilmeden bos bos gezinip tabi yaninda sahip oldugum o nacizane market ve de pc m ile siradan bir bozkir hayati surucem sanirim :) eh tabi hayvanlar ve tarlalar da cabasi :) son bir sey : koylu milletin efendisidir :)
-
Hem gelecek sene bilişim bölümüne hazır olmak hemde birazcık para kazanıp bilgisayar toplamak için yaz boyu teknik serviste çalışıcam
-
Helyum bunu yazdı:
-----------------------------ilk önce Urfa seyahati yapıyorum bu ayın 18'inde sonra iyi bi kamp yeri bulup teleskopla geceleri gozlem yapmayı dusunuyorum. temmuzun basına yetiştirebilirsem Unirockfest e akıcam :T saglam gruplar geliyor. Behemoth, Dark Funeral,Cannbal Corps falan.
-----------------------------
Şanlı urfa de hocam şanlısı da var -
CEO bunu yazdı:
-----------------------------hacı hiçbirşey planladığım gibi gitmio zaten ben bu yazı random yaşamayı planlıyorum walla ne yalan sööliim :)
-----------------------------
Evdeki hesap çarşıya uymadı anlaşılan -
efrasyap bunu yazdı:
-----------------------------her yıl oldugu gibi 5YILDIZLI BİR OTEL inşaatında çalışacam.
-----------------------------
:) bende 5 yıldız meş yıldız tatil yapacak sandım ilk önce -
para lazım a.q. eşek gibi çalışmaya devam edecem, led aydınlatma üzerine aşmaya başladım, yakında kendim led imal edersem şaşırmam a.q. ağustosta beyin ameliyatı olacam, ölürsem ahirete ebedi tatilime gidecem, yaşamaya devam edersem hatuncuğumla evlilik için yine para lazım olacak daha da sıkı çalışacam.
-
sanane bunu yazdı:
-----------------------------Teşekkür ederim. 19 haziranda kısmetse evleniyorum. Tüm tbt ailesi davetlidir. Düğün Gebzede :)
-----------------------------
Hayırlı olsun -
anne baba ve kardeşi köye gönderip evde tatil yapmak .:D
hemde ne tatil .:D
-
baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------Hem gelecek sene bilişim bölümüne hazır olmak hemde birazcık para kazanıp bilgisayar toplamak için yaz boyu teknik serviste çalışıcam
-----------------------------
Güzel fikir kolay gelsin -
hezarfen bunu yazdı:
-----------------------------
Helyum bunu yazdı:
-----------------------------
ilk önce Urfa seyahati yapıyorum bu ayın 18'inde sonra iyi bi kamp yeri bulup teleskopla geceleri gozlem yapmayı dusunuyorum. temmuzun basına yetiştirebilirsem Unirockfest e akıcam :T saglam gruplar geliyor. Behemoth, Dark Funeral,Cannbal Corps falan.
-----------------------------adam gözlemci yapcak bişey yok : |
-----------------------------Sende Gel beraber akalım hocam ayıpsın :)
