

Yeni Bir Hizmet Daha, Tomcat-Java Hosting! Ayrıntılar 2. Mesajda
-
erbogan bunu yazdı:
-----------------------------
Peki vds için "30 gb bana çok, 5-10 gb işimi görür" diyen biri çıktı diyelim :)
-----------------------------sanırım reseller diyorsun, ona uygun paket hazırlarız.
2. mesaja bir paket ekliyorum.
-
ok bende alıyım :) ayın 15 inde ödeme yapabilirim
-
CANım hayırlı satışlar kanka :)
-
cankirca nin reselleri ve hostları gayet sağlıklı, cankircanin ilgisi gayet ayrıntılı, cankirca ise gayet dürüst bir insandır. Almak isteyenler bu fiyata kaçırmasın. akıllarında da bir soru işareti olmasın.
-
VARIM DİYOOOOR!
1 tane 5 gb lik paketten :)
edit: java tomcat kurulumu rica ediyorum.
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
CANım hayırlı satışlar kanka :)
-----------------------------yahu vallahi özledim seni..
-
erbogan bunu yazdı:
-----------------------------
VARIM DİYOOOOR!
1 tane 5 gb lik paketten :)
edit: java tomcat kurulumu rica ediyorum.
-----------------------------selamlar,
tamamdır, msn'den söylediğim gibi, gerekli kurulum/ayarlama/testleri yapıp gününde teslim edeceğim sana..
-
bladex38 bunu yazdı:
-----------------------------
ok bende alıyım :) ayın 15 inde ödeme yapabilirim
-----------------------------tamamdır usta, şimdiden hayırlı-uğurlu olsun..
-
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
CANım hayırlı satışlar kanka :)
-----------------------------yahu vallahi özledim seni..
-----------------------------
az kaldı canım :) haftaya pistlerdeyim :D -
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
CANım hayırlı satışlar kanka :)
-----------------------------yahu vallahi özledim seni..
-----------------------------
az kaldı canım :) haftaya pistlerdeyim :D
-----------------------------alper bizi discoya götür
hayırlı satışlar can