Yeni Mobil Oyunumuz: Speedy Math
-
ismi güzelmiş :D
-
Mycity bunu yazdıizzmarit bunu yazdı
Ne kadar suruyor boyle bir oyun yayinlamasi?
Çalışmaya ekibe bağlı bi durum :)
Ama burada @izzmarit başka birşey de soruyor olabilir. Şöyle ki, Sıfırdan programın yazılıp yayına hazır hale gelmesi gibi; bir de yazılmış Programın ( örneğimizde Oyunun) Sanal Market'e yüklenmesi ile Kullanıcıların oyuna Market üzerinde ilk tanıştıkları an'a kadar geçen süre de olabilir. Yada ikisinin Süresinin toplamı da olabilir. @@.`
@Do_Som Zibidi Matematik, gibi mi? ^^D
-
izzmarit bunu yazdı
Ne kadar suruyor boyle bir oyun yayinlamasi?
Hocam bizde 3 ay falan sürdü :) Aynısına bugün başlasak haftaya yayınlatmış oluruz ama. İlk postta dediğim gibi, bizim için her şeyi öğrenme projesi oldu bu.
Asıl işimiz bu değil zaten, yan proje olarak giriştik. Development için totalde 10 gün falan harcandı en fazla.
Entegrasyonlar ve onları test etmek biraz zamanımızı aldı. Store'ların ikisi için de ayrıca süreçler işliyor zaten, kendi jargonları var.
Play Store çat diye kaldırdı uygulamayı, tekrar yayınlatmak için privacy policy eklemek zorunda kaldık yeni update çıktık falan.
Dil seçeneği ekledik ama eklediğimiz dilleri biz de bilmiyorduk, onun angarya işleri ile uğraştık.
Farklı işletim sistemi versiyonları ve çeşitli çözünürlüklerde yeni yeni görsel problemler çıktı, onları düzeltmek zaman aldı biraz.
Unity reklamları ekleyip, test reklamı oynatmak ayrı dert, gerçek reklam göstermek ayrı dert oldu :)
Google Play Games ve Apple Game Center entegrasyonları biraz kıllı idi. Leaderboard göstermek zaman aldı.Landing page, sosyal medya hesapları + paylaşımları vs derken bir sürü şeyle uğraştık.
Bunların neredeyse tamamını ilk defa yapıyorduk. Aslında her iş araştırma + öğrenme + işin kendisi demek oluyor.
Yayınlama aşamasına kadar ilk aklıma gelenler bunlar oldu. Bundan sonra asıl iş başlıyor sanırım, yaymaya çalışacağız. O konu da en zayıf olduğumuz konu, bakalım zaman neler gösterecek :)
-
JPriest bunu yazdıizzmarit bunu yazdı
Ne kadar suruyor boyle bir oyun yayinlamasi?
Hocam bizde 3 ay falan sürdü :) Aynısına bugün başlasak haftaya yayınlatmış oluruz ama. İlk postta dediğim gibi, bizim için her şeyi öğrenme projesi oldu bu.
Asıl işimiz bu değil zaten, yan proje olarak giriştik. Development için totalde 10 gün falan harcandı en fazla.
Entegrasyonlar ve onları test etmek biraz zamanımızı aldı. Store'ların ikisi için de ayrıca süreçler işliyor zaten, kendi jargonları var.
Play Store çat diye kaldırdı uygulamayı, tekrar yayınlatmak için privacy policy eklemek zorunda kaldık yeni update çıktık falan.
Dil seçeneği ekledik ama eklediğimiz dilleri biz de bilmiyorduk, onun angarya işleri ile uğraştık.
Farklı işletim sistemi versiyonları ve çeşitli çözünürlüklerde yeni yeni görsel problemler çıktı, onları düzeltmek zaman aldı biraz.
Unity reklamları ekleyip, test reklamı oynatmak ayrı dert, gerçek reklam göstermek ayrı dert oldu :)
Google Play Games ve Apple Game Center entegrasyonları biraz kıllı idi. Leaderboard göstermek zaman aldı.Landing page, sosyal medya hesapları + paylaşımları vs derken bir sürü şeyle uğraştık.
Bunların neredeyse tamamını ilk defa yapıyorduk. Aslında her iş araştırma + öğrenme + işin kendisi demek oluyor.
Yayınlama aşamasına kadar ilk aklıma gelenler bunlar oldu. Bundan sonra asıl iş başlıyor sanırım, yaymaya çalışacağız. O konu da en zayıf olduğumuz konu, bakalım zaman neler gösterecek :)
2 gün sonra ücretli ipucu felanda koyun tam olsun :D
-
Shephard bunu yazdıJPriest bunu yazdıizzmarit bunu yazdı
Ne kadar suruyor boyle bir oyun yayinlamasi?
Hocam bizde 3 ay falan sürdü :) Aynısına bugün başlasak haftaya yayınlatmış oluruz ama. İlk postta dediğim gibi, bizim için her şeyi öğrenme projesi oldu bu.
Asıl işimiz bu değil zaten, yan proje olarak giriştik. Development için totalde 10 gün falan harcandı en fazla.
Entegrasyonlar ve onları test etmek biraz zamanımızı aldı. Store'ların ikisi için de ayrıca süreçler işliyor zaten, kendi jargonları var.
Play Store çat diye kaldırdı uygulamayı, tekrar yayınlatmak için privacy policy eklemek zorunda kaldık yeni update çıktık falan.
Dil seçeneği ekledik ama eklediğimiz dilleri biz de bilmiyorduk, onun angarya işleri ile uğraştık.
Farklı işletim sistemi versiyonları ve çeşitli çözünürlüklerde yeni yeni görsel problemler çıktı, onları düzeltmek zaman aldı biraz.
Unity reklamları ekleyip, test reklamı oynatmak ayrı dert, gerçek reklam göstermek ayrı dert oldu :)
Google Play Games ve Apple Game Center entegrasyonları biraz kıllı idi. Leaderboard göstermek zaman aldı.Landing page, sosyal medya hesapları + paylaşımları vs derken bir sürü şeyle uğraştık.
Bunların neredeyse tamamını ilk defa yapıyorduk. Aslında her iş araştırma + öğrenme + işin kendisi demek oluyor.
Yayınlama aşamasına kadar ilk aklıma gelenler bunlar oldu. Bundan sonra asıl iş başlıyor sanırım, yaymaya çalışacağız. O konu da en zayıf olduğumuz konu, bakalım zaman neler gösterecek :)
2 gün sonra ücretli ipucu felanda koyun tam olsun :D
Bence asssssiri derecede mantikli.
1. Bir adet iphone 10 yarismasi duzenlenir.
2. Hazirana kadar vaktiniz var leaderboardi yikip gecene iphone vereceğiz denir.
3. Cuzi bir fiyata joker satilir.
4. Jokerden elde edilen gelirle @mizahi 'ye iphone getirtilir. Bu sirada kullanici sayisi artmis olacagi icin reklam geliri de artiyordur.
5. ???
6. Profit.
-
iphone da bana çıksın hocam :)
-
izzmarit bunu yazdıShephard bunu yazdıJPriest bunu yazdıizzmarit bunu yazdı
Ne kadar suruyor boyle bir oyun yayinlamasi?
Hocam bizde 3 ay falan sürdü :) Aynısına bugün başlasak haftaya yayınlatmış oluruz ama. İlk postta dediğim gibi, bizim için her şeyi öğrenme projesi oldu bu.
Asıl işimiz bu değil zaten, yan proje olarak giriştik. Development için totalde 10 gün falan harcandı en fazla.
Entegrasyonlar ve onları test etmek biraz zamanımızı aldı. Store'ların ikisi için de ayrıca süreçler işliyor zaten, kendi jargonları var.
Play Store çat diye kaldırdı uygulamayı, tekrar yayınlatmak için privacy policy eklemek zorunda kaldık yeni update çıktık falan.
Dil seçeneği ekledik ama eklediğimiz dilleri biz de bilmiyorduk, onun angarya işleri ile uğraştık.
Farklı işletim sistemi versiyonları ve çeşitli çözünürlüklerde yeni yeni görsel problemler çıktı, onları düzeltmek zaman aldı biraz.
Unity reklamları ekleyip, test reklamı oynatmak ayrı dert, gerçek reklam göstermek ayrı dert oldu :)
Google Play Games ve Apple Game Center entegrasyonları biraz kıllı idi. Leaderboard göstermek zaman aldı.Landing page, sosyal medya hesapları + paylaşımları vs derken bir sürü şeyle uğraştık.
Bunların neredeyse tamamını ilk defa yapıyorduk. Aslında her iş araştırma + öğrenme + işin kendisi demek oluyor.
Yayınlama aşamasına kadar ilk aklıma gelenler bunlar oldu. Bundan sonra asıl iş başlıyor sanırım, yaymaya çalışacağız. O konu da en zayıf olduğumuz konu, bakalım zaman neler gösterecek :)
2 gün sonra ücretli ipucu felanda koyun tam olsun :D
Bence asssssiri derecede mantikli.
1. Bir adet iphone 10 yarismasi duzenlenir.
2. Hazirana kadar vaktiniz var leaderboardi yikip gecene iphone vereceğiz denir.
3. Cuzi bir fiyata joker satilir.
4. Jokerden elde edilen gelirle @mizahi 'ye iphone getirtilir. Bu sirada kullanici sayisi artmis olacagi icin reklam geliri de artiyordur.
5. ???
6. Profit.
Mevcut durumda iPhone falan gözümü korkutur hocam. Admob'da ufacık banner reklamdan gelen para Unity ads'e göre daha iyiymiş meğer.
Belli bir miktar kullanıcı olana kadar değerler pek sağlıklı olmayabilir diyorlar da; 200+ kullanıcı ile 1200 civarı ad request, 380 civarı impressions görünüyor. Bunların getirisi henüz 5,5 cent. Evet 0.055$ olan. Mevcut kullanıcıların tamamına yakını Türkiye'den bu arada.
Bu değerler hiç normal gelmedi bana. 30 saniyelik full screen reklam izliyor kullanıcı, çok daha kıymetli olmasını bekliyordum yanılmışım.
Bu konularda tecrübesi/önerisi olan var mı?
-
NmC bunu yazdıJPriest bunu yazdı
Yorumlar için teşekkürler.
@NmC hocam sizin kelime oyunu bayağı download almış, güzel de olmuş. Tebrikler.
Slack grubuna da katıldım bu arada.
Bu namussuz Unity çok büyük dosya çıkarıyor ortaya. Android'i 25 MB, ios'i 53 MB tutabilmek için ekstra çaba harcadık resmen. In App Purchase getirisi nasıl, beklediğiniz seviyede mi uygulama gelirleri?
Hocam ilk çıkışımızda agresif reklam verdik bi 5k harcadık onun üzerinden bi 15k download geldi yoksa organik günde 10 kişi gelirse seviniyorsun :)
günde 1000-2000 kişi akmadan gelir namına pek birşeyden söz edemem, şu zamana kadar toplasan 400-500 lira falan kazandık sanırım :)
Türkiye pazarına reklam verme, reklam butceni yavas yavas artir. Trende falan girersen genel listelerde bi sansin olabilir.
Bizde bir de similar apps problemi var, oyunu cikali 7-8 ay oldu hala 1 kisi similar apps alanindan gelmedi bize. Algo bizimle egleniy :)
O çok sıkıntı hocam. Ben ilk uygulamanı çıkardığında 1000 indirmeye kadar Twitter bot yazıp ordan reklam yapmıştım. Tweeti günlük 3 4 milyon kişi. Görüyordu 3. Ayda 3000 küsür indirme oldu . Ondan sonra damlaya damlaya yürüdü şimdi. 90k indirme var Google analystc sen baktığıma göre günlük 6 bin tekil kullanıcı giriyor. Sayfa görüntülenme 70 80k arasında.
Baya beklemek gerekiyor kazanmak için. Benim 3. Yılımda aldım bu değerleri
Edit ; Google Play de üste çıkma taktikleri var anlatırım bir ara burada. Uzun mobilden olmuyor.
Günlük organik 300-800 kişi indiriyor uygulamayı şuan .
MhmdAlmz tarafından 20/Mar/19 14:39 tarihinde düzenlenmiştir -
Ne bilmek lazım şu oyun işi için.
-
italyan bunu yazdı
Ne bilmek lazım şu oyun işi için.
Baktım benlik değilmiş kolay gele