Yeni Nesil Türkler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Yozlastik gercekten , haciefendilerin hocaefendilerin onunde diz cokturduler bu millete.Iki kurusa muhtac ettiler , bas egdirdiler bu millete.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------
    Yozlastik gercekten , haciefendilerin hocaefendilerin onunde diz cokturduler bu millete.Iki kurusa muhtac ettiler , bas egdirdiler bu millete.
    -----------------------------
     

     Hocam bırak onları ya.

     Onlar eskidendi şimdi hangisi daha cok ona bak.

     Taksime bi cık 100 tane emo.


    Savaş mı kaybettik beyler? Ülkemizi araplar işgal etmiş. Ülke planlı olarak araplaştırılıyor, cahilleştiriliyor ve fakirleştiriliyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MinervaL
    MinervaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    konpicyus

    arkadasin dedigine katiliyorum beyninde ag ile kaplanmis.

    senin cagdaslik tan anladigin bu mu ? g.tune peercing taktirmak, tanga giyip kotundan disari cikartip sergilemek, porno benzeri film yapmak, orda burda gordugunu taklit ederek yozlasmak ?

    senin cagdaslasma dan anladigin bumu guzel kardesim ?

    cagdaslik oturup saatlerce dizi film izlemek, embesil yarismalari takip etmek mi ?

     

    okudugun kitaplarda cagdaslasmayi bu sekilde anlatiyorlar belli ki

    ben sana soyleyeyim o okudugun kitaplardaki gibi degil cagdaslasmak, o tur beyni orumcek baglamis mahlukatlarin yazidigi ve cagdaslasmayi, medeniyeti, muhasir medeniyetler seviyesi senin anladigin gibi degil veya senin okudugun kitaplardaki gibi degil.

    cagdaslasmak bilimle teknolojiyle kulturle sanatla olur

    senin algiladigin gibi seylerin adina yozlasmak diyoruz biz. ayni seyi soyluyoruz ama kullandigin kelimeler yanlis.

    biz huseyin duzmez gibi tecavuzcu islam yazarlarina bakarak "regl oluyorsa cocuk degildir" safsatalarina duyarak islamdan sogumuyoruz, biliyoruz islamin bu demek olmadigini

    biz deniz feneri gibi dolandiricilarin oldugu insanlara bakarak topladigimiz fakir fukara yetim haklarini ic edip sonra masumuz demiyoruz, biz biliyoruz komsusu acken tok yatmamak gerektigini, goruyoruz halki ac iken saftafat sefahat icinde yasayanlar,

    rusvetle iktidar olup bizi bu halk secti diye demokrasi naralari atip, sana ozel bana ozel demokrasi yapmiyoruz. biz biliyoruz demokrasi nin herkese sart oldugunu,

    biz kimmiyiz ?

    Mustafa Kemal Ataturk un Kurdugu Cagdas Turkiye Cumhuriyetinin Cocuklariyiz...

     

    duzeltme : minevral umarim yukarida niye orumcek beyinli dedigimi anlamissindir.

     

     


    -----------------------------

    abi eline oluna sağlıkta islamda bişey daha var öenmli olan niyet diye :) 

    Kötü niyetli olmayan bir arkadaşa örümcek beyinli lafı ağar bi itham.O lafı senin gibi diyene boynumuz kıldan ince ama bide senin beynin örücek ağa kaplamış diye kestrip atmak var.

    Neyse şu yazıyı bi daha okucam. 


    Konumu silenlere inat kürdüm
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dina_Kaki
    Dina_Kaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek
    Sen hala istersen  ata binip kımız içebilrsin. İnsanlar geçmişte atalarının yaptıklarını dewam etrmek zorunda değilki.

    Ve blok yapılan derslerin tek güzelliği, bir sigara daha içmeyip düşünebilmek seni..A.Redif YANKI
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Dina_Kaki bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sen hala istersen  ata binip kımız içebilrsin. İnsanlar geçmişte atalarının yaptıklarını dewam etrmek zorunda değilki.
    -----------------------------

     Biz zaten senin gibilerini gözden çıkardık.Siz lafdan anlamıyorsunuz ki.Biz sabahtan beri ne konuşuyoz sen hala ne diyon.

     Senin bunca yazıdan çıkardığın sonuç buysa yuh sana !


    Savaş mı kaybettik beyler? Ülkemizi araplar işgal etmiş. Ülke planlı olarak araplaştırılıyor, cahilleştiriliyor ve fakirleştiriliyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yNsr
    yNsr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    konuyu açan arkadaş çok güzel konuya parmak basmiş, lakin karşı yeni nesil türklerde, geri kalmamiş hemen karşı suçlamalara geçmişler gerici vs. itamlariyla sıyrıLmaya çalişmişlar.

    bunun gericilikle, gelişimi sindirememeyle hiçbir alakasi yok, gerci ortada gelişimde yok, ortada taklitci zihniyet war, tüm kültürlerin doğudan doğmasi nekadar  su götürmez bir gercekse günümüz içinde doğunun batiya endexlenip, giyimini, yemeğini,hayat şartlarini benimsemeye çalışmasida o kadar su götürmez gerçektir.

    göt kadar ilçede yaşıyorum, hipapciyim diye kendisi gibi 3 kişinin sığabileceği don giyip, yamuk şapka takıp, ortalikta dostum dostum şeklinde dolaşan bir ton insan var, bumu gelişim?

    üniversitedeki kız,erkek ilişkilerine girmek bile istemiyorum, bu kopya hayat tarzina sen gelişim diyorsan, bırak orada kalsin, elbetteki geçmişte kalip günümüz şartlarinin gereksinimlerinden yararlanma diyen yok, isteyen istediği şekilde yaşar ama günümüz şarlarinin olmasi gereken biçimi bizim geçmişimizle bir tutam tezat, nerde senin hoşgörün, örf adetlerin, şuraya bak en boktan bişey için bile karşındaki insan senin düşüncende değil diye kötü itamda bulunabiliyorsun,

    gelişim kendi değerlerinle birlikte, bilimle olur, teknolojiyle olur, ilim irfanla, oturup nasılsa birileri bulur, biz onlarin yaşadiği gibi yaşayalim demekle bi bok olmaz.


    In every job there is a no
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    Bu ülkenin zibidi vatandaşı da olur , Hamdi izleyen vatandaşı da olur , aptal saptal filmleri izleyen vatandaşı da olur , ilimlerle uğraşan vatandaşı da olur , muhteşem doktorları da olur... Zaten bize hepsi lazım seri üretim gibi tek bişey olamayız :)


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------
    Yozlastik gercekten , haciefendilerin hocaefendilerin onunde diz cokturduler bu millete.Iki kurusa muhtac ettiler , bas egdirdiler bu millete.
    -----------------------------

    böyle bir mesaj yazacaktım tam :W

    iyi oldu yazılmışını bulmak :W


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    ultrAsker bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu ülkenin zibidi vatandaşı da olur , Hamdi izleyen vatandaşı da olur , aptal saptal filmleri izleyen vatandaşı da olur , ilimlerle uğraşan vatandaşı da olur , muhteşem doktorları da olur... Zaten bize hepsi lazım seri üretim gibi tek bişey olamayız :)


    -----------------------------

    ama ilimle uğraşanlara göre diğerleri daha çabuk olmuyor mu? 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    sirpence bunu yazdı:
    -----------------------------
    ultrAsker bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu ülkenin zibidi vatandaşı da olur , Hamdi izleyen vatandaşı da olur , aptal saptal filmleri izleyen vatandaşı da olur , ilimlerle uğraşan vatandaşı da olur , muhteşem doktorları da olur... Zaten bize hepsi lazım seri üretim gibi tek bişey olamayız :)


    -----------------------------

    ama ilimle uğraşanlara göre diğerleri daha çabuk olmuyor mu? 


    -----------------------------

     

    zaten olayı orda. az ve öz olucak...Bizim (bence) en büyük yanlışımız burda yetişen beyinlerin dışarıya çıkmasını bi şekilde engelleyememek... Adama burda daha güzel iyi fırsatlar sunmalıyız ama yok yok yok... neyse konu kayar böyle ana mevzuya gelirsek , o zibidiler emolar sadece bizde yok arkadaş. Marjinal takılmaya çalışan adam ingilizinde de var , amerikanın da var , var da var...fazla takmayın her dönem olur olması da gerekir


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
Toplam Hit: 7766 Toplam Mesaj: 63